Mededeling
Collapse
No announcement yet.
evolutie brandstofprijzen in de niet zo verre toekomst
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk BerichtenEens een gekke vraag. Ik zie dus regelmatig van een afstand van die wallboxen waar dan de kabel in steekt. Kan iedereen die daar gewoon terug uittrekken? Met andere woorden, kunt ge gewoon stekkertje trek doen ipv belletje trek vroeger?
- Likes 2
Comment
-
Dat is geen gekke vraag. Ik heb die mezelf ook had gesteld. Het antwoord van DDD is duidelijk en eigenlijk logisch. Merci.King of the Ludospace - currently running nr. 6
2016 Scénic Bose 110 dCi - 5.000km and counting slowly
2015 Kangoo Express 90 dCi - 28.000km and counting fast
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVER Bekijk Berichten
Uiteraard is die kabel vergrendeld, tot hij d.m.v. het pasje of de app wordt ontgrendeld.
- Likes 2
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk BerichtenEens een gekke vraag. Ik zie dus regelmatig van een afstand van die wallboxen waar dan de kabel in steekt. Kan iedereen die daar gewoon terug uittrekken? Met andere woorden, kunt ge gewoon stekkertje trek doen ipv belletje trek vroeger?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door On_Slow Bekijk Berichten
beetje last van nostalgie ja ?
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten5% van de mondiale olieproduktie vernietigd in saudi-arabie, olieprijs stijgt met 19%
https://www.hln.be/nieuws/buitenland...ding~a7d2e3a2/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Unterschlagen Bekijk Berichtenwe verkopen ook geen diesels meer. alhoewel, van de eersten die overschakelden naar benzine zijn er toch weer wat terug naar diesel aan't gaan. tja 30.000 km per jaar en benzine, klopte toch iets niet met berekening denk ik...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk BerichtenHier ook in twijfel, voor de eerste keer in jaren dat ik niet meer weer welke brandstof ik moet nemen.
en de moto is ook benzine.
Volgende misschien wel plugin hybrid2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
ik blijf bij benzine, ik doe amper nog km met de auto.
en de moto is ook benzine.
Volgende misschien wel plugin hybrid
- te duur
- heb geen zonnepanelen
- te zwaar voor mijn rijstijl.
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
Plugin overwoog ik maar:
- te duur
- heb geen zonnepanelen
- te zwaar voor mijn rijstijl.
hogere aftrekbaarheid voor mij, dus meerprijs krijg ik terug via jullie belastingen of zo
zonnepanelen
altijd korte ritten (max 35 als ik naar kantoor rij en daar kan ik ook laden)
en voordeel dat ik op weg naar de alpen gewoon kan doorknallen en niet 5x een pauze van een half uur moet gaan houden om de batterij van een full EV te gaan laden tot 80% met het risico dat er daar nog EV rijders voor mij de paal bezetten en je dus langer wachten.Last edited by Tomski; 22/12/2020, 13:42.2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...
Comment
Comment