Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Waar zijn de betaalbare coupés naar toe?
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Chris_147 Bekijk BerichtenHela, oude 6 serie vind ik best mooi, net als CSL en 8 reeks
(Oeps, recente geschiedenis, mijn fout)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Chris_147 Bekijk BerichtenDe TS zit even in Italië en kon dus niet direct reageren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk Berichten
Zijn toch ook geen 3 deurs....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Chris_147 Bekijk Berichten
Ik heb ook niet beweerd dat ik een volledig eenduidige definitie heb van een coupé
Comment
-
Je had daar een V6 en een 2.0 turbo van als ik mij niet vergis.
Dit weekend nog ene tegengekomen op de R4.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk BerichtenJe had daar een V6 en een 2.0 turbo van als ik mij niet vergis.
Dit weekend nog ene tegengekomen op de R4.
was 3,8 liter zefls!
Comment
-
“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk BerichtenMensen willen ook nog een ietwat praktische auto. Eentje met een achterbank waar je als volwassene kan zitten en kan in- en uitstappen zonder je dubbel te plooien. En dan krijg je zo van die fratsen als een A5 sportback of een GLE coupe.
Was het vroeger ook niet zo dat een coupé sportiever reed omdat de carrosserie stijver was (minder deuren, andere vorm dak), en dat er nu minder toe doet omdat het chassis sowieso al veel stevigheid biedt (bv de 1 reeks rijdt toch behoorlijk strak, zeker de E87)
Dus mss ander vraagje: wie WIL er nog een coupé, wat is de meerwaarde nog, buiten de looks.
Die opel coupé uit eigen kweek was nog wel een cool ding.
Lijkt onbelangrijk maar is toch een heel aangename ervaring om met geopende ramen te kunnen rijden in alle comfort. Ik merk dat ik het vervelend vind als ik eens met een andere auto rijdt dat je dat niet kan doen en zou hierom een coupé kopen.
Comment
-
Sinds ik airco in de auto heb (sinds de Citroen C4 dus) rij ik nog amper met de ramen open, ik zou niet weten waarom.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk BerichtenOm te genieten van het lekkere weer?Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk BerichtenDa kan ook in den hof, op t strand..
mss valt het verdwijnen van de coupe wel te verklaren door het enorme comfort dat de hedendaagse wagens bieden.
Je ziet nog maar weinig 'fun' cars in het straatbeeld.
Ik vind dat mijn huidige wagen alles in één is, comfortabel, veel ruimte en er valt heel wat fun mee te beleven.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door GereOm te genieten van het lekkere weer?
De rest van het jaar staat het dak ook open.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door herbie66 Bekijk Berichten
dan is 't moment om u daar een 5-cilinder Fiat coupé te zoeken :-)
Over het vinden van reserve onderdelen, gaan we het even niet hebben.
Nu ja, mijn Fiat coupe is weg sinds 4 maanden, qua verbruik geeft de Veloce even veel aan als de oude 1.8 coupe voor meer dan 2,5 keer vermogen.
Dacht wel dat er plannen waren om van de 124 een coupe versie uit te brengen.
Comment
Comment