Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hagelschade - totaal verlies?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Hagelschade - totaal verlies?

Tijdens de laatste onweersbui hier een week of 3 geleden is onze Clio Estate 1.2 TomTom van 5 j oud met 40dkm stevig behageld net zoals alle andere autos hier.

Gelukkig hadden we nog omnium, en er is al een experise gebeurd.
    Exacte bedragen hebben we nog niet, maar ze spraken al over een totaalverlies.

Iemand een idee wat ik nog voor deze auto zou kinnen krijgen? Ikzelf vind de auto een beetje een miskoop, en dit zou een goede manier zijn om aan een andere te geraken.

Verzekerd op aangenomen waarde of marktwaarde ? Je kan ook even naar het expertisebureau bellen. Die zullen toch al bedragen hebben ? Had een jaar of twee geleden een ongevalletje in recht en daar konden ze me na expertise onmiddellijk verder helpen.
    Last edited by ; 14/08/2017, 14:46.

Comment

De garage zit met achterstand. Ze hadden zo'n 150 gevallen met hegel, en daarom is het verslag niet klaar.

Het gaat me meer om de reele marktwaarde. Zou 6000-6500€ realistisch zijn? Als ik dat krijg, dan mogen die sleur hebben.

Comment

Mijn gevoel zegt dat dit vrij veel is. Heb het niet opgezocht maar een goede richtlijn is Autoscout. Bekijk de prijzen daar eens van een gelijkaardig model.
        De garage zit met achterstand zeg je, maar je kan toch eens contact nemen met het expertisebureau ? Mijn ervaring is dat die wel bereid zijn je de getallen door te geven van de expertise.

Comment

De meeste die ik zie zitten rond die prijs maar hebben veel meer kilometers. Als ik de tool gebruit op autoscout gaat dat tot 7200€ met een gemiddelde op 6400€.
          Nu ja, we zien wel. Ik heb de expert een mailtje gestuurd.
          Voor dar bedrag kunnen ze toch al wat blutsen herstellen zeker.

Comment

Kunt ook zien hoeveel de prijs van de herstelling is en de auto eventueel met hagelschade verkopen hee. Geld herstelling + hetgene je krijgt van de wagen zal wel in de buurt komen van hetgene je wil denk ik.

Die tool is wel vrij optimistisch. Als ik mijne auto daarmee uitreken zou ik hem direct verkopen
            Last edited by ; 15/08/2017, 18:59.

Comment

Working...
            X