Mededeling

Collapse
No announcement yet.

proefritten te betalen ?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• proefritten te betalen ?

hallo

Ik heb via mijn dealer een proefrit gedaan bij BMW Bornem, maar blijkbaar rekent BMW Bornem daar 25 euro voor aan aan mijn dealer, die de rekening doorschuift naar mij (tenzij ik daar een nieuwe auto koop)... What the F *** ? En vooral : ik wist van niets !
    Nog iemand gehoord van dit soort zaken ? Toen ik de proefrit in Bornem aanvroeg bij mijn dealer, is daar met geen woord over gerept geweest... Begrijpe wie begrijpe kan, en moest ik dan nog 4 uur weggeweest zijn, ik zou't nog kunnen begrijpen, maar max 2 keer 10 minuten, heb 2 auto's getest, ik denk dat ik max 5 kilometer per voertuig gereden heb...
    Heb al 3 bmw's gekocht, maar mijn goesting is door zo'n prutsen nu wel fel gezonken, ik weet dat het een prul is maar zoiets vind ik gewoon ongehoord...

Dat is inderdaad straf en weer iets nieuws, maar gratis heeft nog nooit bestaan, iemand zal altijd de rekening, van al die proefritten moeten betalen…

En om bij de elite te horen, betaal je altijd een prijs hé!

Dat is al +5000 jaar zo. Begin maar bij de Farao’s of Romeinen.

Ofwel kost het u geld/vermogen, ofwel moet je al uw principes verloochenen....

Comment

Tja, scherpe prijzen romen de winst af...

Comment

Heb je daar een papier moeten voor tekenen ?

Comment

als de dealer je niet goed kent kan ik daar wel inkomen... genoeg mensen die een proefrit vragen zonder enige intentie om te kopen
          lets have some more member berries

Comment

Ik heb nooit iets moeten betalen voor een proefrit. Ik heb voor ik mijn wagen in Duitsland kocht een proefrit gedaan met een Seat Leon TGI en een Golf TSI 122 PK en dat was uiteraard gratis. Ze hebben toen ook een offerte opgemaakt maar ze waren veel duurder tegenover de concurrentie.

Comment

men zou dit wel op z'n minst op voorhand mogen zeggen, al was het maar uit beleefdheid. Als ze daar zonder iets over te zeggen achteraf mee afkomen zouden ze van mij den boom inkunnen. Tenzij je natuurlijk iets getekend hebt, maar dan weet je het wel waarschijnlijk en moet je er achteraf niet over zagen.
              Maar allez, je hebt nu zeker al 25 euro korting op je nieuwe aankoop :-)

Comment

Zo wordt een dealer een stealer ...

Comment

Welke Bmw-dealer was dit? Jorssen?

Comment

ik ga de naam van de dealer niet zeggen, wil de man niet in diskrediet brengen, speelt ook geen rol, maar ik vind het toch straf dat de invoerder dit door de strot van de dealer duwt... en zeker voor een merk zoals BMW, denk nu niet bepaald dat ze daar harde tijden meemaken....Wou gewoon weten of iemand dit ook al meegemaakt had, eventueel bij andere merken ?

Comment

De dealer schat jou dus in als een opportunistisch stuk landloper? Daar zou ik zeker zaken blijven doen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Titleist Bekijk Berichten
                        De dealer schat jou dus in als een opportunistisch stuk landloper? Daar zou ik zeker zaken blijven doen.
                        hahaaa, ja voila, da's wat ik bedoel, mijn goesting om nen bmw te kopen is door zo'n onnozele futiliteit eigenlijk al serieus bekoeld, raar hé !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dikkejos
                          ik ga de naam van de dealer niet zeggen, wil de man niet in diskrediet brengen, speelt ook geen rol, maar ik vind het toch straf dat de invoerder dit door de strot van de dealer duwt... en zeker voor een merk zoals BMW, denk nu niet bepaald dat ze daar harde tijden meemaken....Wou gewoon weten of iemand dit ook al meegemaakt had, eventueel bij andere merken ?
                          Nog niet meegemaakt of gehoord, ook niet bij BMW. (Wel firmawagens via vastgelegde dealer, scheelt waarschijnlijk)
                          Bij Mercedes Europa(fascination center) krijg je bijvoorbeeld (via je verkoper) zonder probleem wagens voor een weekend mee.

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

Comment

Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                            Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                            Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dikkejos
                              Zeer raar dat je de dealer niet wil vernoemen maar er dan wel een topic over start..

Is toch geweten dat Bornem de dealer aanrekent.. niks abnormaals aan hoor.. alleen is het niet de bedoeling dat de dealer dat zou doorrekenen.. LOL

Al talloze testritten gedaan daar, zonder cent te betalen.
                              previous : BMW 320D E90, Peugeot 207
                              current : BMW 330D F30

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door quovadis Bekijk Berichten
                                Dat is inderdaad straf en weer iets nieuws, maar gratis heeft nog nooit bestaan, iemand zal altijd de rekening, van al die proefritten moeten betalen…

En om bij de elite te horen, betaal je altijd een prijs hé!

Dat is al +5000 jaar zo. Begin maar bij de Farao’s of Romeinen.

Ofwel kost het u geld/vermogen, ofwel moet je al uw principes verloochenen....
                                Man man man elite, toen de doppers (stempelaars) nog dagelijks om hun stempel moesten gaan, stond het al vol met bmw's.

Z4 M40i

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door camaro 68 rs Bekijk Berichten

Man man man elite, toen de doppers (stempelaars) nog dagelijks om hun stempel moesten gaan, stond het al vol met bmw's.

Waar speciaal, elite, niet normaal en BMW in 1 topic staat ben jij ook en reageer je... Vertel eens.
                                  Wie ben je? Wat drijft je ?

Comment

en Mercedes'en... ;-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
                                      en Mercedes'en... ;-)
                                      Oei, we zullen er de Duitse 3 van maken.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk Berichten
                                        Waar speciaal, elite, niet normaal en BMW in 1 topic staat ben jij ook en reageer je... Vertel eens.
                                        Wie ben je? Wat drijft je ?
                                        Zegt u het eens.
                                        Wat is speciaal aan een bmw t.o.v. andere merken?
                                        Denkt u ook dat wie een bmw rijdt bij de elite hoort?
                                        Ik heb niets tegen bmw zelf ,maar erger me aan de uitspraken van sommige bmw rijders, de meesten denken dat ze God en gans de wereld zijn en met DE wagen rijden, ocharme.
                                        Z4 M40i

Comment

Working...
                                        X