Haha. Wel.. nee want .. mijn VAA optimalisatieregel gaat daar niet mee akkoord.
Minimum VAA is 1280euro/jaar, met nen Dacia zou k daar onder zitten (op basis van catalogus en CO2), maar VAA blijft wel 1280..
De kunst is om dat minimum zo goed mogelijk te benutten. Dus, nieuw, leuke snufjes, CO2 laag genoeg om op of net boven het mimimum te zitten.
Mocht dat allemaal niet meespelen zou k mss goedkoper gaan, dan denk ik bv. aan een fiat tipo.
En nu heb ik met die golf eigenlijk een compacte luxewagen met een mimimum aan belastingen. Maar dat wist je al
Minimum VAA is 1280euro/jaar, met nen Dacia zou k daar onder zitten (op basis van catalogus en CO2), maar VAA blijft wel 1280..
De kunst is om dat minimum zo goed mogelijk te benutten. Dus, nieuw, leuke snufjes, CO2 laag genoeg om op of net boven het mimimum te zitten.
Mocht dat allemaal niet meespelen zou k mss goedkoper gaan, dan denk ik bv. aan een fiat tipo.
En nu heb ik met die golf eigenlijk een compacte luxewagen met een mimimum aan belastingen. Maar dat wist je al
Comment