Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Het design van Toyota

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Het design van Toyota

Ik vond al langer dat het design van Toyota niet echt mijn smaak was, maar wat ze nu allemaal op de markt gooien...
    Gisteren reed ik op de autostrade naast een nieuwe C-HR.
    Komaan zeg, zo veel lijnen kreuken en plooien...
    De Mirai vind ik echt het toppunt van lelijkheid, kan direct naast de Scorpio met kikkerogen.

Als merk zou Toyota me nog kunnen bekoren, zeker de hybride modellen, maar met hun huidig design wordt dat een totale NO-GO.

Hoe zien jullie dat?

Ik ben ook geen fan van het Toyota design maar net die C-HR kan ik echt wel smaken. Zou ik als hybride durven overwegen als mijn volgende.
    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Als je ziet wat er in Japan rondrijdt is Toyota nog één van de normale merken

2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

Mazda is het japanse merk om voor te gaan. Subaru, honda, toyota, nissan zijn met bijna al hun modellen de laatste 15jaar zwaar de mist in gegaan... de gt86is de uitzondering
        lets have some more member berries

Comment

Vind al meer dan 10 jaar dat Toyota oubolliger aan het worden is. Die C-HR vind ik persoonlijk niet echt lelijk, maar de rest is echt niet modern te nomen.

Enkel de Tundra kan mij bekoren

Comment

Japanse merken liggen volgens mij niet écht wakker van wat ze in West europa van het design vinden. De grote afzetmarkten zijn Azie/Midden Oosten en Noord+Zuid Amerika, en daar smaken ze het design wel.

Comment

Idd. 20 jaar geleden waren toyota's normaal uitziende auto's die je vaak het straatbeeld zag, heb zelf leren rijden met een oerdegelijke corolla. Nu zijn ze ofwel te futuristisch ofwel gewoonweg lelijk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
                Japanse merken liggen volgens mij niet écht wakker van wat ze in West europa van het design vinden. De grote afzetmarkten zijn Azie/Midden Oosten en Noord+Zuid Amerika, en daar smaken ze het design wel.
                Ook alweer waar. Vooral IS is zot op hun jeepkes

Comment

waar is de tijd dat hugo matthysen de toyota carina bejubelde.

Hugo Matthysen - Toyota Carina (Track 5 op 'Red onze planeet')Lyrics :Okee, ik snap geen jota van automechaniek, maar toch zeg ik, "mijn Toyota was een wonde...
                  Last edited by sunking; 21/08/2017, 13:09.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
                    Die C-HR vind ik persoonlijk niet echt lelijk,
                    Ieder zijn meug (zei de strontvlieg); maar ik dacht dat lelijker dan een Nissan Juke niet mogelijk was, doch, Toyota is er toch maar in geslaagd dat te presteren!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Maurice P.P. Bekijk Berichten

Ieder zijn meug (zei de strontvlieg); maar ik dacht dat lelijker dan een Nissan Juke niet mogelijk was, doch, Toyota is er toch maar in geslaagd dat te presteren!
                      Van die Juke hebt ge gelijk, maar dan toch liever de C-HR. En als ik dan toch mag kiezen, de Tundra en als die te duur is, wil ik nog wel een RAV4'ke aanvaarden :-)

Comment

ik vind zo een C-HR wel nog een wijs bakske, zeker de hybrid

Comment

Maar de achterkant, een mannekesblad!

Comment

ik vind zo een C-HR wel nog een wijs bakske, zeker de hybrid

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

*krijgt epileptische aanval*

Comment

*krijgt epileptische aanval*

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Doa Bekijk Berichten
                                  Mazda is het japanse merk om voor te gaan. Subaru, honda, toyota, nissan zijn met bijna al hun modellen de laatste 15jaar zwaar de mist in gegaan... de gt86is de uitzondering
                                  Ik ben ook fan van Mazda! Toyota daarentegen bouwt degoutant lelijke auto's tegenwoordig... Onlangs zag ik nog een oude RAV4 staan... zo een populaire auto... Nu stelt het niks nog voor...
                                  The shark is BACK! BMW 635csi

BMW E24 635csi 1985
                                  BMW F10 520da 2012
                                  MINI Clubman Cooper 2017

2x BMW 635csi 1981 & BMW 728i -> RIP: donorwagens
                                  BMW 635csi 1980, BMW 320 1977 -> sold
                                  Opel corsa 1.7dti sport 2003 & BMW E39 520d 2002 -& BMW 728i 1999 > sold
                                  VW Polo 1.4 1999 & BMW 318is coupé 1995 & BMW 525d touring 2001, BMW 525da touring 2003 & BMW 320d coupe 2008 -> sold

Comment

Zware toyota fan hier, maar wat ze in de laatste 15-20 jaar op de markt gebracht hebben vind ik maar "meh"
                                    Ouders hebben zo een C-HR en dat vond ik in het begin ook een gedrocht. Maar hoe meer ik die zie, hoe mooier ik het model vind. Zeker in dat blauw van hierboven vind ik het meer dan ok.
                                    Met de Nissan Juke had ik just hetzelfde.

Comment

alles wat achter de deurgreep van een C-HR is is om te huilen, de voorkant is.... typisch Toyota ;-)

Comment

Het design van sommige Toyota ’s is soms wel gedurfd of anders

Maar een Golf is al 40 jaar, dezelfde vierkante schoendoos, dat we die nog kopen, zegt veel over onszelf (de Europeaan)...

Toyota is wel als eerste met een Euro 6 C-norm benzinemotor op de markt.

Yaris:

Toyota vervangt zijn 1.33-liter benzinemotor in de Yaris door een 1.5. De nieuwe motor met intelligente distributie met variabele kleptiming is ontwikkeld om de toekomstige Euro 6c-norm te halen.

In Japan zijn ze vlugger met de Europese normen, als de Europese merken zelf....

Comment

Working...
                                        X