Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Benzine... meest afgestraft bij nieuwe verbruiksmetingen ?

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik weet het niet hoeveel keer meer... iets meer dan 1000 Euro lol. Ah ja, ik drink niet, ga niet bij de vrouwen,...

Comment

• 10 keer dus
      ik betaal dan wel +/- 10 cent extra per liter aan accijns, of 100 euro per jaar
      ergens vind ik dat wel onevenredig duur, want hoe luxueus en krachtig een 730d is, 10x meer taks dan een benzine golfje, das er toch wel wat over.
      De taks is toch niet meer op cylinderinhoud tegenwoordig?

maar goed ieder geeft zijn geld uit aan wat hij wil, ne rokers die een pakje per dag roken zou k ook de kost niet willen geven..

Comment

• Je moet dat dan ook niet vergelijken met een lichtere wagen hee. Vergelijk het met minstens een 2 liter automaat benzine. Dan verbruik ik veel minder en die 2 liter zal toch ook 500 betalen denk ik. Als ik vluchtig vergelijk tov mijn Espace benzine dan is de uitgespaarde brandstof ongeveer mijn meertax. Allé, k heb het nog niet exact zitten uitrekenen want ik rij er heel graag mee.
        Ze belasten wel grotendeels nog op cilinderinhoud hoor... anders zou ik goedkoop rijden

Ps... roken is nog vele duurder, ik kan het weten. Maar tegenwoordig vape ik, is gezonder (hoop ik)

Comment

Working...
        X