Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Road trip tot in Spanje

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

als je iets leest waarvan je denkt dat het fout is, mag je dan niet reageren ? Het ging hier niet zomaar over een trip maar over een trip om een wagen in te rijden.
    Deze links zijn interessant en besparen mij typwerk:
    Is het inrijden van nieuwe auto's en motorfietsen nog nodig nu motoren van steeds beter materiaal worden vervaardigd? Kan het voortijdig verversen van de motorolie kwaad? Of is het beter de eerste olie te laten zitten tot aan de voorgeschreven verversingsinterval? AMT geeft tips voor het optimaal inrijden.

5 Things You Should Never Do In A Brand New Vehicle5 Things Never Do Playlist - https://goo.gl/x9RK72Subscribe for new videos every Wednesday! - https://goo....

Er valt nog veel meer over te lezen maar dan zouden we hier te ver afdwalen hé :-)

Comment

Ik veronderstelde dat iemand met de naam RX-8 toch één en ander van segmenten (equivalent van zuigerveren in een wankelmotor) zou afweten :-)

Comment

Een wagen inrijden op een autostrade, dat werkt bij mij als een rode lap op een stier, dat is vloeken tot en met....

Comment

Eindelijk kan je ons een beetje uitleg verschaffen, bedankt voor de moeite.
          Maar :
          Oorspronkelijk geplaatst door herbie66 Bekijk Berichten
          Ik veronderstelde dat iemand met de naam RX-8 toch één en ander van segmenten (equivalent van zuigerveren in een wankelmotor) zou afweten :-)
          Dus omdat ik graag een bepaalde auto zie (en vroeger had, en daarom deze nickname koos toen ik deze account aanmaakte) die zelfs geen cilinders heeft, moet ik wel weten waarom je een nieuwe auto niet mag inrijden op de snelweg ? Rare redenering. Excuseer dat ik niet kan volgen.
          En sorry om u te ontgoochelen dan, maar ik denk dat het duidelijk was dat ik dat niet wist, het was toch ik die met deze vraag naar voor kwam.

Goed, ik heb je links bekeken, merci voor ze eindelijk te posten na 3 keer vragen, maar ik heb er nog steeds mijn eigen bedenkingen bij.

Comment

Ik veronderstelde dat iemand met als logo het inwendige van een wankel wel had geweten waarover ik het had....niet dus, ok geen probleem.
            Ik vind het geen rare redenering, toch niet als ik jouw logo bekijk. Verkeerde veronderstelling van mij, sorry !

Comment

Working...
            X