Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Evoluties in de auto-industrie

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ik blijf zoeken...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dirk195 Bekijk Berichten

Een knappe madam..
      schoon van ver...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
        Ik blijf zoeken...
        Shit, seffens beginnen ze mij te bashen omdat ik met een SUV rijd.

Comment

• Aha, ik heb mijne zuinige SUV gevonden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk Berichten
            Heeft lang geduurd... viel een beetje tegen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
              T lijkt hier meer het grote suv bashingtopic...
              Gelukkig rij ik met een SAV

BRON BMW DE BMW X MODELLEN IN EEN OOGOPSLAG.

De wereld is vol mogelijkheden – en met de BMW X modellen kunt u ze allemaal benutten. Met de overzichtelijke zitpositie, de intelligente BMW vierwielaandrijving xDrive en de zuinige motoren vindt u ongetwijfeld een BMW X die de wagen voor elk moment van uw leven wordt.

BMW X1
              vanaf 30.600,00 €

De nieuwe BMW X3
              vanaf 49.045,00 €

BMW X4
              vanaf 49.300,00 €

BMW X5
              vanaf 57.550,00 €

BMW X6
              vanaf 69.950,00 €

BMW X5 Plug-in Hybrid
              vanaf 75.250,00 €

De BMW X1 overtuigt net als zijn zustermodellen in de X-familie als perfecte metgezel voor al wie elke dag nieuwe uitdagingen zoekt. Dat hij daarbij in hart en nieren een X-model is, wordt op indrukwekkende wijze gedemonstreerd door het krachtig gevormde SAV-koetswerk en het flexibele interieur. Zowel het exclusieve interieur als het exterieur kunnen met de twee designvarianten BMW xLine en BMW Sport Line naar eigen wens worden geïndividualiseerd. Het karakter van de BMW X1 wordt gevormd door een ruime bijpassende waaier van efficiënte benzine- en dieselmotoren, gecombineerd met BMW EfficientDynamics
              technologieën.
              De BMW X3 was als eerste Sports Activity Vehicle ooit de grondlegger van zijn wagenklasse. De huidige generatie brengt alweer vernieuwing in haar segment: met geavanceerde functies zoals deels geautomatiseerd rijden en de intelligente vierwielaandrijving BMW xDrive
              tilt de BMW X3 rijplezier tot nieuwe hoogten. Daarbij overtuigt hij met zijn expressieve, atletische présence, een bijzonder kwaliteitsvolle sfeer in het interieur en koppelrijke BMW TwinPower Turbo diesel- en benzinemotoren. Steeds klaar voor nieuwe avonturen.
              De BMW X4 valt op, altijd en overal. Met zijn extraverte design verenigt hij lifestyle en performance. Hij verenigt wat in dit segment nog niemand heeft verenigd: de typerende X kracht met de schoonheid van een klassieke coupé. Met krachtige BMW TwinPower Turbo motoren en standaarduitrustingen zoals Variable Sport Steering en Performance Control toont de BMW X4 zijn opmerkelijk impulsieve karakter.
              In de derde generatie overtreft de BMW X5 opnieuw de door hemzelf gezette maatstaven – als een SAV (Sports Activity Vehicle), dat superieure luxe brengt overal waar de hoogste eisen gesteld worden. Daarvoor zorgen tal van intelligente technologieën, die efficiëntie, dynamiek, comfort en veelzijdigheid naar een volledig nieuw niveau tillen – zelfs buiten de verharde wegen. Het beste van twee werelden, verenigd in een uitgesproken comfortabele plug-in-hybride met vierwielaandrijving: de BMW X5 xDrive40e iPerformance.
              Krachtig en atletisch. Imposant als een X-model, maar tegelijk sportief als een coupé. De BMW X6 doorbreekt alle grenzen. Zijn krachtige BMW TwinPower Turbo motoren van BMW EfficientDynamics
              verenigen dynamiek en efficiëntie, BMW xDrive
              brengt het vermogen op de weg. Daarvoor vormen buitengewone uitrustingen zoals het Design Pure Extravagance en edele materialen een wagen die een grote indruk garandeert – en tegelijk verrassend functioneel is.
              Ongeacht of u een BMW X als tweedehandswagen of als nieuwe wagen zoekt – hier vindt u alle informatie, testverslagen en aanbiedingen voor financiering en leasing van de huidige BMW X modellen en natuurlijk ook een concessiehouder voor een proefrit.

Comment

• Er zijn er die gaan kotsen...

Comment

• Zo n'een X6 is toch prachtig he.

Comment

• Comment

Zoek de 5 verschillen:

Een Q2 is een B klasse auto, een Golf is een C klasse. Want het chassis is korter…

Ga je dat nog wel aankunnen....

Toen je van een D klasse (3.16) naar een C klasse zakte... kreeg je al een hele tirade over je heen.. op dit forum

Waar ga je anders eindigen...

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Beeimwee3 Bekijk Berichten

perfecte metgezel voor al wie elke dag nieuwe uitdagingen zoekt.

Vertel eens over uw uitdagingen :-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quovadis Bekijk Berichten

Een Q2 is een B klasse auto, een Golf is een C klasse. Want het chassis is korter…

Ga je dat nog wel aankunnen....

Toen je van een D klasse (3.16) naar een C klasse zakte... kreeg je al een hele tirade over je heen.. op dit forum

Waar ga je anders eindigen...

Blij dat ik voor de referentie in het C segment gegaan ben ipv een opgehoogde lelijke B segmenter

woew yeah, ben er weer in geslaagd al de aandacht af te leiden naar m'n golfje, maar er is nu ook een apart topic voor hoor

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy
                              1) fiat 500 : 510kg
                              2) vw polo: 550kg
                              3) ford ka : 865kg
                              4) Peel P50: 59kg alhoewel ik niet weet of die nog te koop is..

ps: als je de Glc pakt neem dan de 43 much more fun !
                              Even opgezocht

Fiat 500 lichtste motor versie, 840 kg leeg. (Typische Italiaanse weeg methode )
                              Polo 1040 kg voor de lichtste in basis trim.

Zou die Peel in de Glc zijn koffer kunnen.
                              Ideaal voor in de stad.
                              den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                              "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                              Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maurice P.P.

Een SUV, wat iets ouderwets is dat jong.
                                Ondanks mijn bijna gezegende leeftijd ga ik mee met de moderne trend en rijd ik in een "Crossover".
                                Deze is meer iets voor u.

den borre

Int3x0r

Comment

ben er weer in geslaagd al de aandacht af te leiden naar m'n golfje
                                  De mooiste golfjes waren te zien op de Bahama's

Comment

• Remember de Golf Country ?

Comment

• Sunking:
                                      Ga voor het origineel en kies voor uw toekomst een stoere, Golf Alltrack

Gewicht en verbruik blijven immers gelijk….

Oeps, slechts 300 kg meer gewicht, geeft slechts 2.4 L extra verbruik….

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
                                        Welke hedendaagse auto weegt 900 kg zoals ik hier ergens zag passeren.
                                        Een eerste generatie twingo en de oude Gti's haalden dat maar een hedendaagse auto???
                                        Kan het mij niet voorstellen.

.

Is een hedendaagse auto, een splinternieuwe.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door herbie66
                                          Ok, maar die zijn wel serieus in de minderheid.
                                          Heb trouwens vorig jaar met zijn voorganger mee gereden en lawaai dat er in het interieur kwam, onhoudbaar voor lange afstanden.
                                          Maakte ook heel veel toeren op de snelweg wat ook niet goed voor het verbruik was.
                                          den borre

Int3x0r

Comment

Working...
                                          X