Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Evoluties in de auto-industrie
Collapse
X
-
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
-
Oorspronkelijk geplaatst door Beeimwee3 Bekijk Berichten
Dju toch, dacht er net aan om een aanvraag tot terugbetaling in te dienen bij mijn ziekenfonds.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten
Klopt niet helemaal natuurlijk want in Noorwegen hebben ze meer dan olie genoeg en daar rijden de meeste Tesla's rond.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quovadis Bekijk Berichten
De X7 is onderweg- West-Europese ministers rijden trouwens ook nooit met een SUV.
- Ze hebben blijkbaar allemaal een sterke rug
- Zelfs de Duitse minister van financiën, Wolfgang Schäuble (in rolstoel) moet het met een gewone sedan doen.
Q5 of X3 is zowat het maximum, anders worden ze uitgelachten in hun sociale klasse (idem als ze nog willen roken)Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quovadis Bekijk Berichten
De sociale druk voor de elite in de steden van Noorwegen is er ook groter en de collectieve rijkdom is er héél groot (grootste pensioenfondsen van de wereld)Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Maar over evolutie gesproken: https://www.wartsila.com/media/news/...ing-capability
8000km van een vast locatie! Het zit er toch allemaal wel echt aan te komen en dan is de vraag, hoe gaan we hier met zijn allen nog aan geld geraken...
om aan al die dure elektrische wagens te komen en te voorzien van dure voeding...(nadenkertje)Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Voor mij dé evolutie bij alle merken is dat alle merken alle modellen met zeer scherpe lijnen voorzien.
Waar is het lekkere oud bollige karakter van vele merken van x aantal jaren geleden, echt zo waar dat ieder merk zo echt zijn typische dingen had?
Nu is het zo modern mogelijk met allemaal "ongeveer" het zelfde idee qua verlichting, karakterlijnen, gekke getorste stijlen van velgen, etc etc etc ...
Echt jammer.2004 VOLKSWAGEN CADDY people 2.0SDI
2011 VOLKSWAGEN GOLF 6 variant highline 1.6TDI bluemotion
1983 VOLKSWAGEN KEVER 1200
(o\_!_/o)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten
Vele van hen gaan dan nog een stapje hoger en rijden zeker met een RR rond (onderscheid moet er zijn natuurlijk).
Comment
-
Marketing gaat niet over het vervullen van behoeften, maar over het creëren ervan. Over het verkopen van spullen waar niemand op zit te wachten. Marketing helpt mensen bij het vervullen van hun koopverslaving. Bij het winkelen om een goed gevoel te krijgen. Bij het laten zien dat dat ze een groter televisietoestel hebben dan de buurman. Een nieuwere auto, een snellere grasmaaier of de nieuwste 'smartphone 0.8' voor achthonderd euro, die niet echt iets toevoegt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door herbie66
Volgens mij heb je het over industriëlen, niet over intellectuelen.
Verzonden vanaf mijn bijna te slimme iPhone met TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk BerichtenBehalve bij VW, een golf uit 2017 ziet er quasi hetzelfde uit dan één uit 2004
never change a winning team !! Een Touareg is trouwens niets anders dan een ietwat opgeblazen Golf, daarom vind ik hem sympathiek
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk BerichtenEen Touareg is trouwens niets anders dan een ietwat opgeblazen Golf
Comment
-
De cx waarde van een suv tegen 30-70 km/H hoeft geen nadeel meer te zijn, laat staan het gewicht... ze wegen even veel als een standaard break...
Op de autosnelweg zal een suv best iets meer cilinderinhoud hebben... en zijn ze zelfs in het voordeel tov een te licht motorisatie...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk BerichtenGolfkes
never change a winning team !!
Dat dacht men vroeger ook, van de VW Kever en afgeleiden
Men had véél te lang verder geteerd op luchtgekoelde, achterwiel aangedreven auto’s zoals de Kever, waarvan men dacht ze nog eeuwig te verkopen…- De Golf 1 was de redding voor de Volkswagengroep in 1974, vermits ook de NSU/Audi Ro 80, totaal flopte.
Wat nu van de EU niet meer zou mogen…- Hetzelfde fenomeen begint zich nu ook voor te doen met de Golf…naar lay-out en juiste brandstof technologie
- Daarom eist de overheid er ook een planning naar de toekomst, of het Management krijgt er zijn C4
Google Finance provides real-time market quotes, international exchanges, up-to-date financial news, and analytics to help you make more informed trading and investment decisions.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk BerichtenHet verschil ligt hier : de Kever was achterhaald bij de lancering, toen bestond al de Citroën 11cv waarvan de mechaniek, behalve de vering, nog dienst deed in de DS, de Golf 1 was totaal nieuw en blijft de referentie nog vandaag
De legendarische Citroën bol vering, staan intussen wel in het museum....
Alle andere Citroën Techniek (motor/versnellingsbak, besturing, enz.) belande trouwens dadelijk in de vuilbak, na de fusie met het modernere Peugeot in 1974/1976
Het basis principe van de Golf 1, was afgekeken van de Morris Mini van 1959
Comment
Comment