Om andere topics niet verder te vervuilen....
Ik ben niet zo happy met sommige evoluties in de auto-industrie.
Zoals daar zijn :
SUV-hype. Draagt dit werkelijk iets bij ? Behalve zwaarder, meer plaats innemend, grotere luchtweerstand, rolweerstand, groter verbruik.
Zou de auto-industrie niet beter in andere dingen investeren ?
De auto's groeien en worden zwaarder ipv. te krimpen.
Binnenkort geen 3-deurs meer ....da's weer 70 kg erbij.
Een auto zonder airco wordt ook moeilijk.
Sedert de eerste multipoint injecties met geregelde kat etc... is er fundamenteel niet veel veranderd. Ja, directe injectie met meer fijnstof-uitstoot.
In Europa is men niet goed bezig vind ik.
En begin niet over groenen van hier en groenen van daar. Als de olie schaars wordt hebben jullie allemaal het vlaggen. Dus de autoliefhebbers hebben er het meeste belang bij, niet de groene jongens, die rijden met de fiets.
Waar gaan de investeringen van de auto-industrie naartoe ?
Ik ben niet zo happy met sommige evoluties in de auto-industrie.
Zoals daar zijn :
SUV-hype. Draagt dit werkelijk iets bij ? Behalve zwaarder, meer plaats innemend, grotere luchtweerstand, rolweerstand, groter verbruik.
Zou de auto-industrie niet beter in andere dingen investeren ?
De auto's groeien en worden zwaarder ipv. te krimpen.
Binnenkort geen 3-deurs meer ....da's weer 70 kg erbij.
Een auto zonder airco wordt ook moeilijk.
Sedert de eerste multipoint injecties met geregelde kat etc... is er fundamenteel niet veel veranderd. Ja, directe injectie met meer fijnstof-uitstoot.
In Europa is men niet goed bezig vind ik.
En begin niet over groenen van hier en groenen van daar. Als de olie schaars wordt hebben jullie allemaal het vlaggen. Dus de autoliefhebbers hebben er het meeste belang bij, niet de groene jongens, die rijden met de fiets.
Waar gaan de investeringen van de auto-industrie naartoe ?
Comment