Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Evoluties in de auto-industrie

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Niet aan te slepen, die “terreinwagens”. Liefhebbers van Land Rover Defenders en Jeep Wranglers vinden het waarschijnlijk niet gaaf dat we crossovers en SUV’s zojuist aanduidden als terreinwagens, maar dat zij dan maar zo. In elk geval kan niet worden ontkend dat dit segment bijzonder populair is. Naar verwachting blijft dat ook nog wel een […]

Comment

• Er is altijd een uitzondering die de regel bevestigt

Comment

• het schijnt of Herbie dat zelf geschreven heeft

Comment

• Herbie werkt dan ook stiekem voor de fake news media. Goe gedaan herbie!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten

het schijnt
            dat is pas fake news :-)

Comment

• Waar schijnt de zon bij Fake, Smog-Alarm op de snelweg?

Deze kaart toont je de luchtkwaliteitsindex en de individuele verontreinigende stoffen op dit moment. In Vlaanderen en bij jou in de buurt.

Maar alle smog, komt immers toch van de buurman, of van de industrie ?

Gelukkig is Greenpeace vandaag wakker geworden. Dan kunnen ze ons belastinggeld in boetes stoppen i.p.v. preventie

De Vlaamse regering pleegt schuldig verzuim in haar aanpak van luchtvervuiling, zegt de milieuorganisatie. ‘We maken onze kinderen collectief ziek.’

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quovadis Bekijk Berichten
                Waar schijnt de zon bij Fake, Smog-Alarm op de snelweg?

Deze kaart toont je de luchtkwaliteitsindex en de individuele verontreinigende stoffen op dit moment. In Vlaanderen en bij jou in de buurt.

Maar alle smog, komt immers toch van de buurman, of van de industrie ?

Gelukkig is Greenpeace vandaag wakker geworden. Dan kunnen ze ons belastinggeld in boetes stoppen i.p.v. preventie

De Vlaamse regering pleegt schuldig verzuim in haar aanpak van luchtvervuiling, zegt de milieuorganisatie. ‘We maken onze kinderen collectief ziek.’
                Maar als de buurman met een dikke auto rijdt dan moet de andere buurman toch volgen ? Er niet bij horen is toch veel erger dan slechte lucht ????

Comment

• Et voilá ! Wat ik niet heb mag een andere ook niet hebben... de cirkel is rond...

Comment

• Hiermee houden constructeurs zich bezig, met het ontwikkelen van prullaria. Het grote voordeel is dat het wagens duurder maakt.

In het Verenigd Koninkrijk biedt DS klanten die een DS3 willen kopen de versie “Connected Chic” aan met een autosleutel die ook als kredietkaart kan dienen. Een woordje uitleg…

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door herbie66 Bekijk Berichten
                      Er niet bij horen is toch veel erger dan slechte lucht ????
                      Sociaal / Psychologisch klopt dat wel als een bus, (voor ieder individu afzonderlijk) daarom dat iedereen het ook doet hé

Maar je kan natuurlijk ook op zoek gaan naar een Groene buurman...

Comment

• ik wil je buur wel zijn hoor alhoewel, wil ik wel zo nen dikke SUV naast mij die mijn uitzicht belemmert.. nja ok toch niet

Comment

• Toekomstvisie van BMW

BMW wil op de toekomstige X7, eerst extreem véél winstmarge halen, om met dat geld nieuwe Elektrische Auto te kunnen ontwikkelen….
                          Zo willen ze de aandeelhouders toch een goede toekomst voorhouden, want die geloven er momenteel niet echt meer in...

https://www.bloomberg.com/news/artic...electric-shift

Link via:
                          http://www.tijd.be/ondernemen/auto/C...&ts=1505119565

Comment

• Ik ben eigenlijk aan het wachten op de eerste constructeur die ook dakisolatie aanbied en de mensen doet geloven dat de airco dan minder moet werken en het dus goed is voor het milieu. Een kilootje isolatie meer of minder zal het verschil niet uitmaken.
                            Enkel nog een goede reklamespot maken met een suv, liefst met een jeanet met designbaardje erin. Het zal verkopen als zoete broodjes.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door herbie66

Maar als de buurman met een dikke auto rijdt dan moet de andere buurman toch volgen ?
                              Dat is toch een minderheid die daarom een auto koopt?
                              Het zielige Vrm volkje.
                              den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                              "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                              Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Hiermee houden constructeurs zich bezig, met het ontwikkelen van prullaria. Het grote voordeel is dat het wagens duurder maakt.

https://www.autogids.be/autonieuws/b...dietkaart.html
                                Dat duurder zal nogal meevallen als ze die RFID tags in grote hoeveelheden aankopen: ergens tussen de 10 en 75 eurocent per stuk.

Comment

Enkel nog een goede reklamespot maken met een suv, liefst met een jeanet met designbaardje erin. Het zal verkopen als zoete broodjes.
                                  LOL

Comment

Ik ben eigenlijk aan het wachten op de eerste constructeur die ook dakisolatie aanbied en de mensen doet geloven dat de airco dan minder moet werken en het dus goed is voor het milieu. Een kilootje isolatie meer of minder zal het verschil niet uitmaken.
                                    Via de kleur van uw auto kan je, een beetje, bepalen hoe uw hard uw airco moet werken.
                                    Daarom dat mensen in grote auto’s / SUV's meestal voor Zwart kiezen ??…..

In Zuid Europa is hun Euro intussen gevallen, wit is daar de kleur die in is...

Vermits zwarte auto’s ook slechter zichtbaar zijn, (dus onveiliger) moet je er in Nederland een hogere verzekering premie voor betalen.
                                    http://moneytalk.knack.be/geld-en-be...al-688591.html

Comment

• hopelijk besef je toch (en ik neem aan van wel), dat de meeste factoren bij de aankoop van een wagen, eerder emotioneel dan rationeel zijn...
                                      veel mensen zijn hier vatbaar voor, en een vogel voor de kat voor de gewiekste marketingboys.
                                      ligt vaak niet aan de mensen zelf, maar eigenlijk is het ons jachtig leven dat ons zo 'kwetsbaar' maakt..

http://www.filmsforaction.org/news/y...been-designed/
                                      Last edited by sunking; 11/09/2017, 12:46.

Comment

• Die Nederlanders, toch... Ze vinden van alle truucjes om geld uit de zak van de goedgelovige burger te zitten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk Berichten
                                          hopelijk besef je toch (en ik neem aan van wel),
                                          Inderdaad
                                          Uw Link klop en is eigenlijk een andere naam voor Ratrace…

Mijn buren beginnen nu trouwens ook, de aankopen te doen, waarvan ze zich 20 jaar lang afvroegen, of ik wel naar school was geweest (letterlijk)... zoals, benzineauto’s, automaat, wit, enz..

‘k Zal op zoek moeten gaan naar iets nieuws…

Comment

Working...
                                          X