Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Evoluties in de auto-industrie
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door quovadis Bekijk Berichten
Hier uw antwoord !
Volgens een héél interessante opinie van een prof aan de KUL, verscheen trouwens ook in de krant, De Standaard = SPa of Groen !- Grote krachtige auto’s (zelfs schijnbaar?) zetten mensen aan tot een machocultuur (dus onveilig) waarin een auto dient om een identiteit op te bouwen.
- Alleen dwang en controles (van de overheid) kunnen ons aanzetten tot veiliger gedrag in het verkeer
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
Gij zijt precies wel into KUL hé
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk Berichten
Heb dat ook al zitten denken, elke post die verschijnt, is wel met 1 of andere "wetenschappelijke" bron in
(niet dat ik iets tegen de KUL heb, want tis ne klant van mij) Evenals ook de VUB, en UIA
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
Met wetenschappelijk bronnen is niets mis,
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maurice P.P. Bekijk Berichten
Wetenschappelijke bron???? Een opinie van een of andere prof. Ik vind dat eerder schetenwappelijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenBij ons inde buurt was't tractorpulling. Ze hebben deze keer het fijn stof niet gemeten maar gewogen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenBij ons inde buurt was't tractorpulling. Ze hebben deze keer het fijn stof niet gemeten maar gewogen.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door herbie66 Bekijk Berichten
Hopelijk heeft iedereen daar met volle teugen genoten. Misschien moet de relatie hersentumor - tractorpullingbezoeker eens onderzocht worden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk BerichtenHij wil mss zeggen, dat je meer risico hebt op een tumor als je in die vuiligheid staat?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk BerichtenHij wil mss zeggen, dat je meer risico hebt op een tumor als je in die vuiligheid staat?
Comment
-
den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
Daarom begin ik nog maar eens te zagen :-) Het meeste verbruiken we bij start/stop verkeer en dat kunnen we makkelijkst beperken door gewichtsbeperking.
De Jappen zijn er meer mee bezig dan hier. Misschien komt dat door dat ze daar wakkerder zijn dan hier door de Fukushima oorveeg ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk BerichtenEen seat ateca met 1.0 TSI slechts 1280 kg.
Comment
Comment