Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Evoluties in de auto-industrie

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten

juist, zo is deze topic eigenlijk ontstaan

Sommigen willen dat er van maken.
    Voor degene die een houten oor hebben of niet willen lezen :
    Het ging me over een bepaalde evolutie in de auto-industrie, dat auto's groter worden ipv. kleiner en in werkelijkheid niet veel zuiniger geworden zijn. Wat is er verkeerd met die opmerking ?
    Maar voor sommigen is dat zever. Ik denk dat sommigen het niet willen weten.
    Maar als ik dan zie hoe het niveau opgetrokken wordt tot boomknuffelaar etc....nu moet ik er eigenlijk nog om lachen, maar een bepaald moment ga ik ook mijn pen in vitriool drenken.
    Koop u dan een auto op gas of een EV ! Zo voer ik geen discussies.
    Ik zou ook kunnen antwoorden, stopt gij met autorijden !
    Ik heb vandaag nog ergens gelezen dat dit forum minder bezoekers heeft dan vroeger ? Als ik de reacties lees van sommige, ik zal ze maar 'die-hards' noemen, dan verwondert me dat niet.
    Als ik bepaalde reacties lees dan wil ik minder en minder met bepaalde auto-liefhebbers geassocieerd worden.

Comment

• Meneer voelt zich aangevallen
      Als we het over zeveren hebben, schiet jij hier toch de hoofdvogel zulle. Maar ik heb je wel door... groen verkondigen als het je portemonnee goed uitkomt. En daar bovenop geen ruimte voor andere meningen. Zeg nu zelf, een oude auto blijven rijden omdat dit goed is voor het milieu. Een elektrisch voertuig als alternatief... ho maar, hiervoor ga ik nog wachten tot ze nog beter zijn.
      Mensen met een suv... idioten zijn het volgens jou. Zeeziek worden in een hoge auto met slechte wegligging en dan nog eens een hoog verbruik. Een grote auto.. ook idioten die de files langer maken en waarvan hun voertuig één en ander moet compenseren. Moderne wagens die meer wegen dan vroeger... ook idioot, wie zegt nu dat die veiliger zijn? En airco in een auto, wat is dat nu... zweten zult ge doen.
      En als klap op de vuurpijl in vele topics dit soort zaken als waarheden gaan verkondigen onder het mom van één of ander artikeltje op het internet gevonden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
        een oude auto blijven rijden omdat dit goed is voor het milieu.
        Of géén nieuwe kopen omdat hiet niet duidelijk is dat dit momenteel iets beter zal opleveren. We leven immers ook in een koud landje. Hoe zit het met rendement op verwarming bij een EV ?
        Ik stoot minder fijn stof uit dan een recente benzine. En op de fiets heb ik niet koud.

Comment

• Natuurlijk kan men mij bij ieder topic over een dikke auto betrekken zoals men hier gedaan heeft

Nu van mijn part doet ge maar als je het forum volledig wil verzieken :-)

Comment

• hier sè, stof tot nadenken :-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk Berichten
              Nu hébben we tenminste een topic, is het weer niet goed. In het G 65 AMG topic, is 't niet herbie die zelf begon ...
              Als ge nog geen grap kunt herkennen, en zo'n dingen serieus neemt, kan ik héél goed geloven dat er hier ellenlang over door kan gegaan worden...

Comment

• natuurlijk is dat een grap, maja er wordt op gereageerd, en hup je bent off topic, en da vinden anderen dan weer nie leuk, etc...
                enfin ja, 't hoort er gewoon bij, ik lig er in elk geval ni wakker van hoor

Comment

• Tuurlijk is fijn stof ongezond. Maar zoek nog wat verder op internet naar artikeltjes en probeer te bewijzen wat je wil. Anti auto propaganda dus... Maar ik snap je wel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door herbie66 Bekijk Berichten

Of géén nieuwe kopen omdat hiet niet duidelijk is dat dit momenteel iets beter zal opleveren. We leven immers ook in een koud landje. Hoe zit het met rendement op verwarming bij een EV ?
                    Ik stoot minder fijn stof uit dan een recente benzine. En op de fiets heb ik niet koud.
                    Het fijn stof, kan je gelijk hebben... Maar dan spreken we nog niet over de rest...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                      Anti auto propaganda dus...
                      Maar neen !
                      Denk je dat ik auto's dan niet leuk vind ? Wat denk je dat ik hier kom doen ?
                      't Is nog atijd een prachtig stuk mechaniek waar ik graag een werk!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk Berichten

Als ge nog geen grap kunt herkennen, en zo'n dingen serieus neemt, kan ik héél goed geloven dat er hier ellenlang over door kan gegaan worden...
                        het was eerst wel grappig maar de opmerking die erop volgde.... nuja zand erover

Comment

Ik denk niet dat jij de discussie goed gevolgd hebt, of verstaan hebt.
                          Ga uw lof verkondigen op een AMG topic ipv. hier te komen zeveren ?
                          Oei oei, DHL, tegen u gaat hij ook al agressief doen. Zo ziet ge maar wat een raar manneke het is.
                          Gewoon agressief worden als het niet naar zijn goesting is en wat beginnen schelden. Laagste van het laagste volk is dat.

Comment

Natuurlijk kan men mij bij ieder topic over een dikke auto betrekken zoals men hier gedaan heeft

Nu van mijn part doet ge maar als je het forum volledig wil verzieken :-)
                            De pot verwijt de ketel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten

Laagste van het laagste volk is dat.
                              Waarschijnlijk als gij nog eens op een dak zit ;-)

Comment

Waarschijnlijk als gij nog eens op een dak zit ;-)
                                Oh, nu moet ge mij echt eens komen kietelen. Mss dat het dan nog wat grappig is
                                Slaat gewoonweg nergens op.

Laat maar zitten herbie. Vond het eerst nog leuk, maar de pret is eraf als ge zo onnozel doet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten

Oh, nu moet ge mij echt eens komen kietelen. Mss dat het dan nog wat grappig is
                                  Slaat gewoonweg nergens op.

Laat maar zitten herbie. Vond het eerst nog leuk, maar de pret is eraf als ge zo onnozel doet
                                  Ik begon het net leuk te vinden. We spreken duidelijk niet dezelfde taal, dan kunnen we toch nog grapjes maken ? Vindt ge de grapjes van iemand met een saxo gedrocht dan niet leuk ?

Comment

• Misschien tijd om deze topic af te sluiten, niet ??
                                    .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
                                      Misschien tijd om deze topic af te sluiten, niet ??
                                      .
                                      Ik denk eerder dat er op dit forum wel eens een moderator nodig is die bepaalde uitspraken corrigeert :-)

Comment

• Is er eigenlijk nog een moderator op dit forum?

Comment

• lol

Comment

Working...
                                          X