Oorspronkelijk geplaatst door DHL
Bekijk Berichten
Ik heb dit topic inderdaad aangemaakt om andere topics niet te vervuilen. In ieder geval bedankt voor je inbreng ;-)
Ik denk dat je twee dingen met elkaar verwart : recht hebben van spreken en gelijk hebben.
Uw discours begint echt wel grappig te worden als het gaat om recht van spreken. Eerst vind je mijn auto te vervuilend (wat ik dus niet vind, vergelijk maar met cijfers van recente kleine auto's). Als je dat niet kan weerleggen begin je maar over de woning (zonnepannelen etc..)
Waarschijnlijk zal iemand ook schoenzolen van natuurrubber moeten hebben eer hij commentaar mag geven ? Op voorwaarde dat zijn toilet met ledverlichting uitgerust is waarchijnlijk.
Maar als een groen manneke met een klein ottooke dat 3 liter verbruikt commentaar gaat geven zal het dan misschien weer jaloezie zijn ?
Jij koopt wat je wil en waar je je goed bijvoelt zonder je er veel van aan te trekken en dat is je volste recht, maar laat dan de anderen het recht om op bepaalde autotrends kritiek te geven, maar dat heb je blijkbaar niet graag. Je spreekt dan van met de vinger wijzen, bashen en nu is het al om te provoceren, tja...
Comment