Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Evoluties in de auto-industrie

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• je bent weer goed in het verdraaien en overdrijven van mijn woorden.
    ik hou van modern comfort en tegelijk een laag verbruik. enkel het fijnstof probleem moet nog aangepakt worden en de trend van altijd maar groter en zwaarder te gaan.

Comment

• Ik streef ook naar comfort en laag verbruik. We hebben veel gemeen.

Comment

• En nu een maand lang niet meer klagen...
        Ik beloof een maand lang niet te klagen over mijn wagen ! En ook niet op deze van mijn buurman...

Comment

• Ok, da's ni moeilijk, tenzij dat 't weer ga regenen...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
            Ok, da's ni moeilijk, tenzij dat 't weer ga regenen...

Ik ga nog veel klagen de komende weken, met het huidige weer en het werk dat ik moet doen.
            Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
            Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
            Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
            Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Ja lap, 't is just twaalf uur gepasseerd, nu moogde toch ni meer zulle. Lachen en grappen maken tijdens uw werk in de regen, dat staat u een maand lang te wachten lol.

Comment

• Ja, en in februari terug een maand zonder alcohol.
                Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Het was vandaag blue monday. En ik had last van fijnstof. Uche uche.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                    Ja, en in februari terug een maand zonder alcohol.
                    Da's een makkie voor mij, mag omwille van mijn psychische afwijkingen geen druppel alcohol nuttigen want dan krijg ik waanideeen. Heb zo een hele tijd gedacht da'k getrouwd was met Lady Di en dronk elke middag een zjatte thee. Mensen wezen me erop dat het vreemd was...Vooral mijn Engels viel erg op in de omgang.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten

Da's een makkie voor mij, mag omwille van mijn psychische afwijkingen geen druppel alcohol nuttigen want dan krijg ik waanideeen. Heb zo een hele tijd gedacht da'k getrouwd was met Lady Di en dronk elke middag een zjatte thee. Mensen wezen me erop dat het vreemd was...Vooral mijn Engels viel erg op in de omgang.
                      Nu weet ik hoe het komt dat je om foto’s van Rolls-Royce’s en Bentley’s vroeg ;-))

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten

Nu weet ik hoe het komt dat je om foto’s van Rolls-Royce’s en Bentley’s vroeg ;-))
                        Ze hangen hier nog in de living ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                          Ja, en in februari terug een maand zonder alcohol.
                          Ok vanaf nu een maand niet meer klagen en zagen. Dus eigenlijk een maand van dit forum blijven. Misschien terug wat gaan kickboksen om de agressie eraf te werken. Mijn goede voornemens waren trouwens toch terug wat meer te gaan sporten.Enkel die maand zonder alcohol zal nooit lukken.

Elke avond eindigt steeds met enkele glazen wijn en wat sterkers

Comment

• Dubbele uitlaat: ja, neen, gedeeltelijk, of 1/2 gesloten …?

Veel nieuwe automodellen hebben een dubbele uitlaat, zeker in de SUV en Crosscountry klasse…
                            • Alleen blijkt die, in de klasse van Jan Modaal, vooral Fake News te zijn…de gemiddelde consument, kan blijkbaar niet meer zonder zijn illusies…

https://www.auto-motor-und-sport.de/...-12610038.html

Vooral VW / Audi en zelfs BMW en MB kennen iets van illusies.....
                            Last edited by quovadis; 19/01/2018, 15:32.

Comment

• Een andere evolutie in de auto-industrie :
                              het verzamelen van data, al dan niet met onze toestemming.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door taiko Bekijk Berichten
                                https://www.washingtonpost.com/news/...=.8ae158b082f1

Een andere evolutie in de auto-industrie :
                                het verzamelen van data, al dan niet met onze toestemming.
                                Ben ik blij dat dit nog niet bestond toen ik 18 jaar was. Kunt ge u voorstellen wat die druksensor van de airbag in de passagiersstoel allemaal geregistreerd zou hebben

Comment

• ' Helaas ' bestonden tijdens onze jeugdjaren ook geen smartphones met camera's

Stel je nu toch eens voor dat....

Nee, nee,...laat maar

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door taiko Bekijk Berichten
                                    ' Helaas ' bestonden tijdens onze jeugdjaren ook geen smartphones met camera's

Stel je nu toch eens voor dat....

Nee, nee,...laat maar
                                    Souvenirs of zoiets . Konden moeilijk ne Polaroid bovenhalen he

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk Berichten

Hij heeft hem wel 'getuned' om gewicht er uit te krijgen. Dan wordt het normverbruik wel haalbaar...
                                      's niet de enige die fratsen uithaalt, kijk naar fcapri die zette dunnere banden op z'n stokoude golf diesel, de achterbank er uit, en misschien nog wat tweaks, en dan 4 liter verbruiken, dus zeker niet meer dan een nieuwe golf bluemotion.
                                      lijkt mij hier een soortgelijk verhaal en dan is er inderdaad op zich weinig reden om een nieuwe wagen te kopen, tenminste als je met het comfort van zo'n oud blik kunt leven.
                                      Misschien is 20 kilo vermageren ook wel een optie maar als ik da doe, blijft er ni meer dan een geraamte over (heb een BMI van 21).
                                      4liter? nee hoor. 3.43L/100km, 3.46L/100km :-). golfke 2 diesel met +500 000km

golfke is helaas overleden, koppelingsplaat erdooor op 536 000km. k heb die niet meer hersteld omdat ik elke dag 300km moest rijden voor het werk

Comment

• Er lijkt volgens mediaberichten dan toch vaart te komen in de plannen van Hyundai (+2%) en Apple (+0,6%) om samen elektrische wagens te bouwen. Er zou een deal ter waarde van omgerekend 3,59 miljard dollar op tafel liggen waarbij de wagens bij Hyundai-dochter Kia (+9,6%) van de band zouden rollen.

Benieuwd hoeveel een Kia met een Apple batch gaat kosten? Apple kennende zal die wel minstens x3 gaan. Ze moeten minimum boven Tesla gaan willen ze geloofwaardig blijven over hun andere producten

Comment

• Dat laatste is onzin.
                                          Als je volumes wil draaien, dan moet je concurrentieel zijn, of ergens totaal uniek.
                                          Maar zelfs dan....
                                          Ook Tesla moet zijn prijzen regelmatig laten zakken.

Comment

Working...
                                          X