Mededeling

Collapse
No announcement yet.

koelvloeistofverwarming: programmeerbaar

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• koelvloeistofverwarming: programmeerbaar

Onze wagen moet steeds buiten blijven staan.
    Nu zie ik dat je bij de wagen extra opties kan nemen voor je wagen in de winter...
    Extra koelvloeistofverwarming met functie stationnaire verwarming programeerbaar... met afstandsbediening...

- Wanneer zou je best zo'n winterpakket nemen als optie?

Wanneer ? Als je dat graag hebt... Ik vind het een meerwaarde.

Comment

Als het budget er is zou ik dat zeker nemen. Ofwel laat je hem warmdraaien met de deuren gesloten terwijl je ontbijt wat ik wel ééns doe . Bespaar me nu de reacties hoe slecht het is om de motor stationair te laten warmdraaien. Hij zal er niet van kapot gaan.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
        Als het budget er is zou ik dat zeker nemen. Ofwel laat je hem warmdraaien met de deuren gesloten terwijl je ontbijt wat ik wel ééns doe . Bespaar me nu de reacties hoe slecht het is om de motor stationair te laten warmdraaien. Hij zal er niet van kapot gaan.
        Ik doe dat van zolang ik per auto rij... Da kan geen kwaad.

Comment

ik heb 't en is zalig als het vriest of zelfs onder de 10°C, half uurtje voor je vertrekt begint da spel te draaien(is een apart motortje) en dan is het heerlijk warm in de auto, motor is ook reeds wat opgewarmd en het meerverbruik is onbestaand omdat je de motor niet koud laat draaien(apart motortje zou 0.6L/uur verbruiken)
          mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
          Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichten
            ik heb 't en is zalig als het vriest of zelfs onder de 10°C, half uurtje voor je vertrekt begint da spel te draaien(is een apart motortje) en dan is het heerlijk warm in de auto, motor is ook reeds wat opgewarmd en het meerverbruik is onbestaand omdat je de motor niet koud laat draaien(apart motortje zou 0.6L/uur verbruiken)
            Is een Benzine of diesel brandertje (naargelang de brandstof in de auto) ongeveer zoals in een verwarmingsketel.
            Werd in de jaren '60 al gebruikt maar dan om lucht te verwarmen ,nu verwarmd dit de koelvloeistof van de motor.
            Z4 M40i

Comment

Webasto...

Comment

Webasto is een merk, zullen wel meerdere van die merken zijn waar je tussen kunt kiezen.
                Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                  Webasto...
                  geen flauw idee, zat erin, moest enkel nog geactiveerd worden(softwarematig)
                  mijn autootjes:

Comment

geen flauw idee, zat erin, moest enkel nog geactiveerd worden(softwarematig)
                    dan is het een ander systeem
                    een volledige unit kost best wel wat geld en gewicht, dus het systeem waar jij het over hebt zal geen webasto of ander merk met aparte motor zijn.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fujin Bekijk Berichten

dan is het een ander systeem
                      een volledige unit kost best wel wat geld en gewicht, dus het systeem waar jij het over hebt zal geen webasto of ander merk met aparte motor zijn.
                      is een aparte motor, (uitlaatgassen komen rechts aan het voorste wiel buiten) zat erop omdat mijn auto besteld was door een Zweedse diplomaat maar geannuleerd werd & voor de 'Nordic market' zit er altijd een standkachel onder maar ze was niet geactiveerd
                      mijn autootjes:

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                        Webasto is een merk, zullen wel meerdere van die merken zijn waar je tussen kunt kiezen.
                        Welke zoal?

Comment

In België en nog meer in Vlaanderen is dat puur luxe, op de tijd dat je ruiten ijsvrij zijn gemaakt is het al reeds warm in de wagen.

Comment

De meeste autos hebben al elektrische interieurverwarming...

Comment

is een aparte motor, (uitlaatgassen komen rechts aan het voorste wiel buiten) zat erop omdat mijn auto besteld was door een Zweedse diplomaat maar geannuleerd werd & voor de 'Nordic market' zit er altijd een standkachel onder maar ze was niet geactiveerd
                              aha, maar in dit geval dan toch op vraag van die zweed toegevoegd zijn ana de configuratie want belgie is de nordic market niet, hoe zweed de koper ook mag zijn.

wel erg dat ze je dan willen latne bijbetalen voor enkel de software zodat je de geintsalleerde unit kan gebruiken... echt erg.
                              het kost hun 0,0...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fujin Bekijk Berichten

aha, maar in dit geval dan toch op vraag van die zweed toegevoegd zijn ana de configuratie want belgie is de nordic market niet, hoe zweed de koper ook mag zijn.

wel erg dat ze je dan willen latne bijbetalen voor enkel de software zodat je de geintsalleerde unit kan gebruiken... echt erg.
                                het kost hun 0,0...
                                bestellingen voor ambassade/diplomaat worden altijd volgens hun markt geleverd, niet volgens de Belgische
                                mijn autootjes:

Comment

Working...
                                X