Welke Vlaamse of Belgische wetgeving (wet, besluit, verordening, decreet etc.) verplicht het rijden met / verbiedt het verwijderen van een roetfilter voor dieselwagens?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wetgeving roetfilter
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk Berichten
En nóg onder die hun niveau zakken en nóg flauwere grappen maken is een hele prestatie.
- Likes 2
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk Berichten
je bent mij vergeten, alsook
... schakel over op benzine, CNG, elektrisch... probleem opgelost.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenGelijkvormigheidsattest klopt niet meer, dus niet toegelaten op openbare weg.
Want op de keuring enz merken ze het toch niet.
- Likes 1
Comment
-
... voorlopig toch niet. Nadat de VRT enkele keren met hun verwijderde roetfilter door de keuring zijn gegaan hebben ze er natuurlijk de aandacht op gericht. Ik zou er niks van verschieten als volgend jaar (of eerder 2-3 jaar, this is Belgium after all) er op gecontroleerd wordt.
- Likes 1
Comment
-
Topic nummer 738 over deze materie ... benieuwd wanneer we deze TS gaan terugzien !
Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk Berichten... schakel over op benzine, CNG, elektrisch... probleem opgelost.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk BerichtenDe roetfilter voor benzines komt eraan ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Azgard Bekijk Berichten... voorlopig toch niet. Nadat de VRT enkele keren met hun verwijderde roetfilter door de keuring zijn gegaan hebben ze er natuurlijk de aandacht op gericht. Ik zou er niks van verschieten als volgend jaar (of eerder 2-3 jaar, this is Belgium after all) er op gecontroleerd wordt.
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk Berichten
Met u valt nog deftig te discussiëren sunking, daarmee dat ik u er van tussen liet
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maurice P.P. Bekijk Berichten
Volgens u is discussiëren = gelijk krijgen, ook al heb je het niet.
- Likes 2
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
Ze hebben 10 jaar achterstand, dat haal je niet op in 2-3 jaar.
- Likes 1
Comment
-
Heel belgie loopt 10 jaar achter, daarom snap ik ni da er nu moord en brand wordt geschreeuwd omwille van de regels die nu raprap worden ingevoerd, als je naar t buitenland kijkt zie je zoiets jaren van tevoren al aankomen.
Heb mij zelf ook wel wat laten verrassen door di rupo in 2012 maar langs de andere kant wist iedereen toch ook wel een beetje dat het een beetje een cadeau was (enkel in belgie) om je dikke bak af te trekken en weinig vaa te betalen.
- Likes 1
Comment
Comment