Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tips vermijden boordsteenschade velgen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichten
    Graag gedaan

Comment

Ik let er ook wel op waar ik mijn auto parkeer, zeker nu met de Megane, maar toch niet zo fel als ik hier lees.
      En om eerlijk te zijn, heb nog altijd geen schade gezien van anderen hun deur of zo.
      Hoop dat ook wel zo lang mogelijk zo te houden.
      Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
      Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
      Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
      Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Zelfs op een meeting waar je dan denkt dat het allemaal liefhebbers zijn heb je er bij die de stenen in het rond doen vliegen.
        den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
        "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
        Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

heb nog nooit velgschade gehad. moet ook niet zo veel in straat parkeren langs een hoge boordsteen.
          als ik schade zou hebben, zou ik er wel het geld niet voor over hebben om het te laten herstellen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer Bekijk Berichten
            Zelfs op een meeting waar je dan denkt dat het allemaal liefhebbers zijn heb je er bij die de stenen in het rond doen vliegen.
            Je ziet da vaak in auto programma's of gewoon youtubers, patineren in steentjes, wil ni weten hoe die wagen er achteraf uitziet! Zou ik nooit doen!

Comment

In Frankrijk heeft men een bepaald type wegdek dat zeer vaak gebruikt wordt waarbij de afwerking gebeurd met een laag fijne steenslag. De eerste maanden krijg je dan enorm veel opspattende steentjes in je wielkassen maar aanzienlijke schade veroorzaakt dat niet.
              2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gere
                In Frankrijk heeft men een bepaald type wegdek dat zeer vaak gebruikt wordt waarbij de afwerking gebeurd met een laag fijne steenslag. De eerste maanden krijg je dan enorm veel opspattende steentjes in je wielkassen maar aanzienlijke schade veroorzaakt dat niet.
                Aan je voorruit wel. Vrachtwagen passeerde in andere richting, steentje in de voorruit gekatapulteerd -> nieuwe voorruit

Verstuurd vanaf mijn ALE-L21 met Tapatalk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
                  Bedoel je hetzelfde systeem zoals ze bij ons vaak gebruiken bij herstelling of "vernieuwing" van een bestaand wegdek.
                  Zwarte smurie gieten daar dan die steentjes in doen?
                  Veel schade hebt ge daar niet van nee, maar wel vaak heel wat zwarte puntjes op het onderste deel van de auto.
                  Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                  Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                  Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                  Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gere
                    Heb deze zomer zo een strook van een goede 20km gehad.
                    Zolang je 30 rijdt valt het mee maar heb bij de snellere de stenen toch in het rond zien vliegen.
                    den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                    "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                    Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Working...
                    X