Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik zou stoppen met er steeds politieke overtuigingen bij te halen. Je moet je maar eens voorstellen dat men groen gaat stemmen...
Zo kun je een hele politieke discussie voeren...
En wat dan nog? Als ik m’n gsm uitzet dan vinden ze niets.
Altijd dat goedpraten van overheidsinmenging.
Maar goed, als jullie 24/7 snelheidscontrole willen en een overheid die constant weet waar je je bevindt, mij goed.
Als je dan op een zondag in het zwart aan het werken bent met de camionette van je baas, dan weten ze dat ook.
Als we dit nu toelaten en ze creëren de informatiestroom, dan weet je nooit wat een volgende regering of eentje binnen 10 jaar daarmee zal doen.
Die ANPR camera’s zouden technisch al in staat zijn om gezichtsherkenning te verrichten. Leuk allemaal.
Heeft niemand geschreven hoor, maar als dit moet tegen terreur dan heb ik er geen probleem mee. Heb niets te verbergen. Er staan nu al veel palen die niet gebruikt worden voor snelheid, waarmee het ook perfect kan...
zwart werken zijn ze nu aan het regulariseren tot €6000 per jaar.
vind jij het normaal dat je met de camionette van de baas in het zwart werkt?
Ze proberen nu al alle geldstromen te controleren... handelaars mogen bvb geen grote bedragen meer ontvangen. Alles zoveel mogelijk met bancontact en zo... Moest dat in de jaren tachtig eens voorgesteld hebben. Nu kan dit alles onder het mom van terreur.
Ik deed alles cash vroeger, ik wou geen chequen ontvangen van mensen van weet ik veel welk land-welke bank. Nu is dit nefast voor de export. Ook particulieren hadden niet graag een handelaarscheque, die wilden ook contant. Mensen wilden zeker zijn...
Ze proberen nu al alle geldstromen te controleren... handelaars mogen bvb geen grote bedragen meer ontvangen. Alles zoveel mogelijk met bancontact en zo... Moest dat in de jaren tachtig eens voorgesteld hebben. Nu kan dit alles onder het mom van terreur.
Ik deed alles cash vroeger, ik wou geen chequen ontvangen van mensen van weet ik veel welk land-welke bank. Nu is dit nefast voor de export. Ook particulieren hadden niet graag een handelaarscheque, die wilden ook contant. Mensen wilden zeker zijn...
Ik vraag me zelfs af. wanneer ik mijn auto verkoop, hoe ze het best betalen...
Terecht, ik vraag een bankcheque of contant. Of op voorhand overschrijven, maar dat doet men uiteraard niet graag. Ma ik vind ne bankcheque ook nog een beetje een risico, hoe weet je dat die echt is he
Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Terecht, ik vraag een bankcheque of contant. Of op voorhand overschrijven, maar dat doet men uiteraard niet graag. Ma ik vind ne bankcheque ook nog een beetje een risico, hoe weet je dat die echt is he
Ze kunnen die ook nog terug intrekken.
den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Ja ik weet het, houdt altijd een risico in... Natuurlijk kan je dikwijls de mensen ook een beetje inschatten. Ik google ze dan en kijk ook eens waar ze wonen op googlekaart.
Comment