Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Drank probleem :)

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

In mijn Tipo zitten bekerhouders in het middag met langs de zijkanten gemakkelijk indrukbaar rubber. Een redbull is geklemd maar ook een gewoon blikje of zelfs fles van 1 liter kan er in. Super handig, ben ook dikwijls aan de Red Bull
    '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
    '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
    '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
    '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
    '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
    '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
    '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
    '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
    '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

Ja, maaglasten heb ik ervan. Probeer nu wel heel veel water te drinken... ben van plan te minderen

Comment

Adapter voor smalle blikjes : https://www.etsy.com/listing/2508825...ink-cup-holder

Comment

Eens je een paar jaar gestopt bent met die zoetigheid, en quasi alleen nog water drinkt, smaakt een cola regular nadien precies als medicament. Hoe een RedBull zou smaken, ik wil het zelfs niet weten (de geur alleen al)
          2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Ben hier precies één van de weinigen die graag water drinkt.
            den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
            "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
            Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Drink ook bijna alleen water. Die Redbull ruikt zo chemisch al iets...

Comment

4 liter cola light/zero per dag? Dat is een hoop aspartaam... de industrie claimt dan wel hardnekkig dat het perfect gezond is, maar als ik zero drink, dan krijg ik altijd even hoofdpijn.

Dan nog liever gewone cola. Drink zo gemiddeld een glas ofzo per week. Dat smaakt dan super zoet.

Redbull vind ik wel lekker, maar ook heel occasioneel. Meestal met wodka

Comment

Ja kweet het, dienen aspartaam is slecht voor de gezondheid. Maar ik neem me voor om er iets aan te doen. Vandaag nog maar 1 fles gedronken en ben aan het water nu

Comment

Ik drink ook meestal water.
                    Wat de cola betreft, je hebt ook die groene coca cola life, daarin zit geen aspartaam maar stevia dacht ik?

Wat die drankhouder betreft, neem Monster ipv red bull, dat past wel
                    Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                    Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider
                      Ik drink ook meestal water.
                      Wat de cola betreft, je hebt ook die groene coca cola life, daarin zit geen aspartaam maar stevia dacht ik?

Wat die drankhouder betreft, neem Monster ipv red bull, dat past wel
                      Is niet puur stevia die groene cola. Pure stevia zou de smaak teveel beïnvloeden.

Monster is leuk omdat die veel varianten hebben.

Comment

Neeje is bij mij pure aspartaam stuff

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Intexor Bekijk Berichten

Is niet puur stevia die groene cola. Pure stevia zou de smaak teveel beïnvloeden.

Monster is leuk omdat die veel varianten hebben.
                          Red Bull krijg ik nog binnen, maar die Monster da's nu toch eens de grootste bazaar da er bestaat ze

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose

Red Bull krijg ik nog binnen, maar die Monster da's nu toch eens de grootste bazaar da er bestaat ze
                            Van sommige soorten Monster krijg ik monsterlijke vliegende schijt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Intexor Bekijk Berichten

Van sommige soorten Monster krijg ik monsterlijke vliegende schijt.
                              Daar zal het nog goed voor zijn, om uw darmen schoon te branden

Comment

Gelukkig is er nog altijd de kurk in pilvorm.

Comment

Zwijgt... ik hem enkele weken geleden een scopie ondergaan... de gangsters. Ah zo'n buis brrrr. Heb gevraagd gelijk een maagonderzoek te doen, dus hebben ze een iets langere buis gebruikt

Comment

Er zijn dingen die meer deugd doen ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Prancing Moose Bekijk Berichten

Bij mij net andersom, Monster gaat nog, maar die Red Bull begint mijne maag al te draaien als ik het nog maar ruik.
                                      Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                      Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                      Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                      Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DHL
                                        Zwijgt... ik hem enkele weken geleden een scopie ondergaan... de gangsters. Ah zo'n buis brrrr. Heb gevraagd gelijk een maagonderzoek te doen, dus hebben ze een iets langere buis gebruikt
                                        Ah? Gebruiken ze dezelfde buis niet meer? Eerst colonscopie, daarna gastroscopie ?
                                        2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Zeg zeg, ge moet nu ook niet alles slikken in het kader van besparingen bij de ziekteverzekering

Comment

Working...
                                          X