Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Zenderlogo's voor VW Discover media

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Zenderlogo's voor VW Discover media

Via de officiële website kon ik de zenderlogo's voor België maar niet downloaden, telkens een foutmelding "Mislukt. Geen bestand". Heb ze ook niet meteen op andere plaatsen gevonden dus ik dacht dat het misschien wel leuk zou zijn om ze zelf te maken en te delen voor wie ze wil installeren op een Discovermedia unit.

Wie ze graag downloadt: https://drive.google.com/open?id=0B_...Wh0SjVKUHVDR2c
    Uitleg hoe ze te installeren: http://webspecial.volkswagen.de/info...=discovermedia

Logo's zijn allen 160*120px in PNG formaat, ik heb geprobeerd de resolutie zo hoog mogelijk te houden. Voorlopig zijn het de grote nationale zenders, als iemand er graag zenders bijgevoegd ziet mag je gerust hieronder reageren.
    Last edited by Azgard; 01/11/2017, 14:11.
    sigpic

ik heb die een tijd terug toch prima kunnen downloaden en dus installeren hoor, maar niet alle zenders staan er in. maar toch wel de meeste. Maar dit is enkel voor de Discovery Media 1st gen, want 2nd gen krijgt deze precies doorgestuurd via internet ofzo...
    Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

Hoe zelfs die logo's zitten niet automatisch er bij.
      Is dat een optie?

Mazda6 MPS - The Ultimate Zoom-Zoom sedan.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Atenza
        Hoe zelfs die logo's zitten niet automatisch er bij.
        Is dat een optie?
        Vroeg het mij net ook af.
        den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
        "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
        Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Je moet ze zelf downloaden en op uw sd / usb zetten + importeren
          VW Golf VII Variant 2.0 tdi highline - 09/2014

Comment

bij generatie 1 toch zoals ik hierboven zei, bij gen 2 van de media (en pro) staan ze er elke keer wel.
            Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk Berichten
              ik heb die een tijd terug toch prima kunnen downloaden en dus installeren hoor, maar niet alle zenders staan er in. maar toch wel de meeste. Maar dit is enkel voor de Discovery Media 1st gen, want 2nd gen krijgt deze precies doorgestuurd via internet ofzo...
              Die voor Nederland heb ik ergens op een forum gevonden, maar niks voor België. Op de link met uitleg in de openingspost zou je normaalgezien moeten kunnen downloaden, maar het werkt dus niet (meer)

sigpic

Comment

Radiologo's Discover Media:

http://webspecial.volkswagen.de/vwin...wnloads.html#/
                Kies het land en je hebt de logo's van het betrefffende land.
                Succes!

Comment

Working...
                X