Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Tweede auto voor honden, fiets en schildershobby

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

nen auto die na 8 jaar quasi volledig op is, toch wel erg
    veel keuze is er idd niet, tis ofwel ne fransoos of wel nen duits :p

Op zoek naar een tweedehands Volkswagen Caddy? Hier vind je de meest recente aanbiedingen op AutoScout24, de grootste online automarkt in Europa.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk Berichten
      nen auto die na 8 jaar quasi volledig op is, toch wel erg
      veel keuze is er idd niet, tis ofwel ne fransoos of wel nen duits :p

Op zoek naar een tweedehands Volkswagen Caddy? Hier vind je de meest recente aanbiedingen op AutoScout24, de grootste online automarkt in Europa.
      of italiaans maar niet zo mooi . wel betaalbaar

​​​​​​https://www.2dehands.be/autos/fiat/d...377126636.html

Comment

had ik nog ni aan gedacht. heeft wel wat schade (op één van de foto's te zien).

Comment

Heb zelf een Caddy lichte vracht.
          Laadbak voorzien van een rubberen (paarden)mat, anti-slip.

Fiets leg ik er gewoon in, die wordt zelfs niet vastgemaakt.
          Dekentje erover en een tweede fiets er gewoon bovenop.

Makkelijk om er twee hondenbenches in te zetten.
          Deze kan je verankeren via bevestigingspunten, voorzien op de vloer.

Eenvoudig en snel te onderhouden wegens laadbak gescheiden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door painter Bekijk Berichten
            er staat al een c1 benzine met weinig km s voor onder de 5000 euro op het net. (Ook lelijk trouwens, )Ik was nu aan het denken om eventueel zo een te kopen.
            Niet moeders mooiste, dat klopt ... daarbij komt nog het feit dat de motor klinkt als een kapotte keukenrobot (driepikkel) maar, die dingen zijn degelijk én betrouwbaar.

Als hij aan je eisen voldoet, ga er dan voor ... het is één van de betere Citroëns, omdat het geen Citroën is.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk Berichten
              had ik nog ni aan gedacht. heeft wel wat schade (op één van de foto's te zien).
              heb er niet op gelet, er zullen vast betere voertuigen beschikbaar zijn voor interessant prijsje.
              maar voor een slecht weer auto met 6000 km per jaar zou ik eerder kijken naar onderhoud e.d. dan naar een bluts of kras, maar dat is geheel persoonlijk.
              voor die prijs moet hij wel in orde zijn

Comment

aha , nog een optie.
                de bipper, nemo reeks!

hier eentje met 8000 km voor 6800 euro

​​​​​​https://www.2dehands.be/autos/citro%...379315985.html

of minder dan 4000 euro met 70000 km gekeurd

​​​​​​https://www.2dehands.be/autos/citro%...379218590.html

het zijn maar ideeen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fujin Bekijk Berichten
                  aha , nog een optie.
                  de bipper, nemo reeks!

hier eentje met 8000 km voor 6800 euro

​​​​​​https://www.2dehands.be/autos/citro%...379315985.html

of minder dan 4000 euro met 70000 km gekeurd

​​​​​​https://www.2dehands.be/autos/citro%...379218590.html

het zijn maar ideeen.
                  Heb zelf een jaar met een Nemo gereden. Daar krijg je geen twee fietsen in z'n geheel in. En de laadruimte is echt wel klein.

Voor de rest was dat nog best een leuk karretje om mee te rijden.
                  2012 Abarth 500 'esseesse'

Comment

Als eens mee gereden, met zo'n Bipper / Nemo ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk Berichten

het feit dat de motor klinkt als een kapotte keukenrobot (driepikkel)
                      ach kom, niet overdrijven

Comment

Neem eens contact op met AudioNova.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk Berichten
                          Als eens mee gereden, met zo'n Bipper / Nemo ?
                          boeit dat zoveel voor 6000 kilometerkes per jaar?
                          hij rijdt vooral dagelijkse ritten met de moto en er is nog een volvo in de familie.

wat maakt dat dan?
                          overigens, het antwoord is nee. nooit mee gereden, maar ik veronderstel dat het niet zo comfortable is afgaande op uw reacite :-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Barie Bekijk Berichten

Heb zelf een jaar met een Nemo gereden. Daar krijg je geen twee fietsen in z'n geheel in. En de laadruimte is echt wel klein.

Voor de rest was dat nog best een leuk karretje om mee te rijden.
                            in een c1 ook niet natuurlijk :-). zels nog geen halve :-)
                            kan dat ook niet als je die stoel rechts van bestuurder omklapt en dan die achterwand opent?
                            vond dat net coole feature bij die otokes. kan wel zijn dag hoogte ook te beperkt is natuurlijk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fujin Bekijk Berichten

in een c1 ook niet natuurlijk :-). zels nog geen halve :-)
                              kan dat ook niet als je die stoel rechts van bestuurder omklapt en dan die achterwand opent?
                              vond dat net coole feature bij die otokes. kan wel zijn dag hoogte ook te beperkt is natuurlijk
                              Ik had een vaste achterwand, dus kreeg er net één fiets in. En in de hoogte heb je idd nauwelijks speling. Misschien dat het met zo'n half open achterwand net gaat maar ik vrees ervoor.

En comfort? Tja, 't is gene Mercedes he.
                              En voor het comfort koop je zo'n wagens niet.
                              2012 Abarth 500 'esseesse'

Comment

Bedankt alvast voor de tips! Zo n nemo of bipper valt af omdat deze slechts twee zitplaatsen heeft. En we zijn met drie. Uiteindelijk ga ik, denk ik, nog even afwachten totdat er sneeuwvlokken vallen en de fiets of moto geen optie meer is. Ik had deze berlingo van mij immers weggedaan voor slechts 2000 euro en dan terug zoiets kopen, dan kost dat minstens 7000 euro voor hetzelfde. Ik heb het hier met de rest van het gezin besproken en als er iets bijkomt zal het waarschijnlijk een recente tweedehands berlingo worden. De prijzen zitten daarvan rond de 12000 euro. Maar voorlopig heb ik geen expositie van schilderijen gepland, de honden kunnen ook in de Volvo vanachter op oude lakens en fietsseizoen is pas in het voorjaar. Dus als het hopelijk niet sneeuwt kan ik verder. Groet!

Comment

Maar ik zal eerst eens voor deze informeren. Ziet er wel een goede deal uit?
                                  Le plus grand site auto de Belgique avec + de 115 000 véhicules neufs et d'occasion disponibles immédiatement. Vendre sa voiture sans frais et en 24h ? C'est possible avec AutoScout24 !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
                                    Logan is een goedkope Renault, en zo mogelijk nog slechter afgewerkt.
                                    Hier net een Clio Estate ingeruild voor een Polo.
                                    Die Clio Estate was eigenlijk behoorlijk ruim als stadsauto, zeker met de bank omgeklapt.
                                    Maar de afwerking van interieur (en de rest) is om te huilen, dat zal bij Dacia niet beter zijn.
                                    Klopt, enkel technisch zijn die Dacia's wel erg goed vermits dit de oudere Renault-techniek is. Dat is goed voor iemand die weinig eisen aan een voertuig stelt. Maar als je wat meer wilt ga je inderdaad beter elders shoppen...

Comment

Ik had een Berlingo uit 2009. Maar deze heb ik zopas in allerijl moeten wegdoen omdat er technische kosten van 1600 euro aan de motor waren( na 73000km). Ik zoek dus eventueel ook een iets degelijkere wagen.
                                      Je zoekt dus duidelijk geen iets degelijkere wagen meer.

Comment

Le plus grand site auto de Belgique avec + de 115 000 véhicules neufs et d'occasion disponibles immédiatement. Vendre sa voiture sans frais et en 24h ? C'est possible avec AutoScout24 !
                                        je zocht toch benzine?

Comment

Comment

Working...
                                          X