Iemand goede raad of tips om je ramen te ontdooien?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Autoraam ontdooien
Collapse
X
-
Normaal leg ik een ijs deken op mijn voorruit. Zijruiten heb ik op een kleine minuut ijsvrij.
Gisteren dat deken vergeten leggen, deze ochtend gewoon wagen gestart, blazer op max, airco op (tegen het aandampen) achterruitverwarming op, daarna de vooruit beginnen krabben en na twee minuten was ik vertrokken.
Lauw water erover kappen doe ik ook wel eens.
Of een (goede) ontdooier kopen.2012 Abarth 500 'esseesse'
Comment
-
Gewoon krabben als het nodig is.
(Wel met goed materiaal, want anders heb je krassen in de ruit)Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Str03mf Bekijk BerichtenAuto starten, verwarming op max en binnen nog ne koffie gaan drinken
Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
Comment
-
Yep... dat is het van het. Als het dan toch zover komt dat we allen electrisch gaan rijden is dat dan toch iets wat we standaard zullen krijgen op onze auto's. Zowel koelen als verwarmen.
Inbouw achteraf van zo'n Webasto doe je niet zo makkelijk hee. Maar als optie op een nieuwe wagen is dit niet zo heel erg duur meer meen ik me te herinneren ?
Comment
-
baksteen, hard genoeg gooien en nooit geen last meer van ijsvorming op de voorruit
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenWeette da ge enorm hard moet smijten om een ruit van een wagen kapot te krijgen ? Maar als je een klein stukje van bvb een bougie neemt en je werpt dit met matige kracht op een ruit, explodeert die. Heel bizar...
Comment
-
Ik had vroeger genoeg wrakken staan die ze kwamen ophalen. En voor de leute maakte ik die al eens volledig kapot. Bvb kijken hoe lang ne motor het houdt als je plankgas geeft in neutraal. Heel lang dus, gaat niet kapot lol. Of een koppeling laten slippen tot ze ver in brand stond, of gewoon botsen op n'een anderen ook leuk zulle... Allemaal van die kinderachtige jongensstreken he
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk BerichtenIk had vroeger genoeg wrakken staan die ze kwamen ophalen. En voor de leute maakte ik die al eens volledig kapot. Bvb kijken hoe lang ne motor het houdt als je plankgas geeft in neutraal. Heel lang dus, gaat niet kapot lol. Of een koppeling laten slippen tot ze ver in brand stond, of gewoon botsen op n'een anderen ook leuk zulle... Allemaal van die kinderachtige jongensstreken he
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Str03mf Bekijk BerichtenAuto starten, verwarming op max en binnen nog ne koffie gaan drinken
Sent from my Nexus 5X using TapatalkKlik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl
Comment
-
Sent from my Nexus 5X using Tapatalk
Comment
Comment