Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Autoraam ontdooien

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Autoraam ontdooien

Iemand goede raad of tips om je ramen te ontdooien?

Geef eerst eens mee wat je al allemaal probeerde en niet tevreden mee bent ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jee_r
      Iemand goede raad of tips om je ramen te ontdooien?
      Auto starten, verwarming op max en binnen nog ne koffie gaan drinken

Sent from my Nexus 5X using Tapatalk

Comment

Vanmorgen emmer lauw water over gekapt

Comment

Normaal leg ik een ijs deken op mijn voorruit. Zijruiten heb ik op een kleine minuut ijsvrij.
          Gisteren dat deken vergeten leggen, deze ochtend gewoon wagen gestart, blazer op max, airco op (tegen het aandampen) achterruitverwarming op, daarna de vooruit beginnen krabben en na twee minuten was ik vertrokken.

Lauw water erover kappen doe ik ook wel eens.
          Of een (goede) ontdooier kopen.
          2012 Abarth 500 'esseesse'

Comment

Gewoon krabben als het nodig is.
            (Wel met goed materiaal, want anders heb je krassen in de ruit)
            Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
            Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
            Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
            Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Str03mf Bekijk Berichten

Dit is met voorsprong de beste oplossing... Lekker warme wagen als je instapt, motor op temperatuur,... Ideaal.

Comment

Standverwarming.

Comment

Yep... dat is het van het. Als het dan toch zover komt dat we allen electrisch gaan rijden is dat dan toch iets wat we standaard zullen krijgen op onze auto's. Zowel koelen als verwarmen.
                  Inbouw achteraf van zo'n Webasto doe je niet zo makkelijk hee. Maar als optie op een nieuwe wagen is dit niet zo heel erg duur meer meen ik me te herinneren ?

Comment

baksteen, hard genoeg gooien en nooit geen last meer van ijsvorming op de voorruit
                    www.peugeotforum.be

Comment

Wel last van sterretje dan.

Comment

Weette da ge enorm hard moet smijten om een ruit van een wagen kapot te krijgen ? Maar als je een klein stukje van bvb een bougie neemt en je werpt dit met matige kracht op een ruit, explodeert die. Heel bizar...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                          Weette da ge enorm hard moet smijten om een ruit van een wagen kapot te krijgen ? Maar als je een klein stukje van bvb een bougie neemt en je werpt dit met matige kracht op een ruit, explodeert die. Heel bizar...
                          Ja, heb dat al eens geprobeerd met een oude autoruit, ik verschoot er nog serieus van, voelde me plots een pak minder mannelijk omdat ik ze niet direct kapot kreeg.

Comment

Ik had vroeger genoeg wrakken staan die ze kwamen ophalen. En voor de leute maakte ik die al eens volledig kapot. Bvb kijken hoe lang ne motor het houdt als je plankgas geeft in neutraal. Heel lang dus, gaat niet kapot lol. Of een koppeling laten slippen tot ze ver in brand stond, of gewoon botsen op n'een anderen ook leuk zulle... Allemaal van die kinderachtige jongensstreken he

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                              Ik had vroeger genoeg wrakken staan die ze kwamen ophalen. En voor de leute maakte ik die al eens volledig kapot. Bvb kijken hoe lang ne motor het houdt als je plankgas geeft in neutraal. Heel lang dus, gaat niet kapot lol. Of een koppeling laten slippen tot ze ver in brand stond, of gewoon botsen op n'een anderen ook leuk zulle... Allemaal van die kinderachtige jongensstreken he
                              Heb zo eens filmke gezien hoe lang ze een oude C-Klasse Benz zonder olie konden laten rijden, was echt nog langer dan ik dacht

Comment

Ja, ne motor kan tegen veel meer dan we denken. Heb er wel enkele weten op hun olie draaien... spectaculair en komt nooit meer goed.

Comment

ja dat zou ik ook denken en doe ik in de zomer om een frisse auto te krijgen maar het probleem is dat dit niet overal kan. ze stappen in en zijn ermee weg terwijl jij je koffie drinkt...dus gebruik ik zo een spuitbus. achterruitverwarming is stevig genoeg om nooit te hoeven krabben of spuiten.
                                  Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

Zo moet dat

Comment

En dan maar schrijven dat een auto op ralenti laten draaien zo slecht is....
                                      Spuitbus er op, en klaar. Beetje klrabben, daar wordt ne mens sterk van.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider
                                        Gewoon krabben als het nodig is.
                                        (Wel met goed materiaal, want anders heb je krassen in de ruit)
                                        Wat is goed materiaal?

Comment

Working...
                                        X