Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wanneer schakelen jullie over naar winterbanden? Deel 2

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Medihummer Bekijk Berichten
    Winterbanden zijn groot verschil maar rijden beduidend minder sportief bij normale weersomstandigheden. Ik wissel pas als de temperaturen s nachts onder de nul gaan en overdag grotendeels onder 7 graden gaan
    Winterbanden zijn zachter en presteren beter bij lage temperaturen en glad wegdek maar zijn niet per se beter in gietende regen. Tenzij je in de zomer op semi slicks rijdt natuurlijk

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Ik ga dan liever voor een pure zomerband, en die mag dan wat sportiever zijn. PSS bestaat als MO, PS4 niet.
    2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

• Die MO is maar een stempeltje hoor.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
        Toch gemakkelijk zo'n CrossClimate Plus
        Ja, ik ben toch benieuwd hoe lang ze gaan meegaan, ga nu richting de 25.000 km en ze zien er nog bijna als nieuw uit.
        Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• De achterste Bridgestone Potenza zijn dus bijna weg aan 25.000

Comment

• De achterste Bridgestone Potenza zijn dus bijna weg aan 25.000

Comment

• Deze is er ook klaar voor.
              AEZ Crest, Hankook winter icept Evo 2 in 255/40/19

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met Tapatalk

Comment

• Hopla! Net de V60 weer voorzien van zijn winterbanden. Laat de sneeuw nu maar komen :p
                DAILY: Opel Corsa A 1.3S - Astra F 1.7D - Astra F 1.7TDS - Astra F 1.8i - Astra H twintop 1.6 - Corsa D 1.7cdti- Astra H GTC 1.7CDTI - Astra H GTC 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.7CDTI - Astra J Sports Tourer 1.6cdti - Volvo V60 D3 Summum (huidige wagen) Astra F Cabrio 1.8 16v (huidige wagen) OLDIES: Kadett B, Kadett C1, Kadett D, Kadett E, Rekord D, Rekord E1, Vauxhall Chevette, Monza A1 3.0E

Comment

• Sneeuw?? Tis opwarming he gast! :;

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Medihummer Bekijk Berichten
                    Sneeuw?? Tis opwarming he gast! :;

Ik ga overmorgen toch sneeuw zien Maar hopelijk liggen de wegen wel vrij. En dees berichten doet er mij wel aan denken dat ik morgen niet mag vergeten om mijn sneeuwkettingen in de auto te legen

Comment

• de mijne worden 17 november geplaatst
                      2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -

Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...

Comment

• Vanaf morgen en tot de 12/11 daalt de thermometer niet meer onder de 10° overdag en blijft boven de 7° ‘s nachts
                        Geen haast dus...
                        Last edited by guyugy; 29/10/2018, 16:31.

Comment

• In ieder geval zonder AS banden, had ik niet gereden, maar als ik dees lees, ben ik blij dat ik er heb

Afgelopen dagen viel er in de Alpen bijzonder veel neerslag. Vooral de zuidkant kreeg het zeer zwaar te verduren. In de bergen leverde dat een paar meter sneeuw op, in de valleien enorm veel regen. Het is bovendien nog niet gedaan. “Vandaag en ook morgen worden nogmaals tientallen liters regen verwacht. Bijgevolg ontstaan er nu op steeds meer plaatsen modderstromen, lawines en overstromingen en worden er wegen afgesloten”, aldus weerdienst NoodweerBenelux.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten
                            In ieder geval zonder AS banden, had ik niet gereden, maar als ik dees lees, ben ik blij dat ik er heb

Afgelopen dagen viel er in de Alpen bijzonder veel neerslag. Vooral de zuidkant kreeg het zeer zwaar te verduren. In de bergen leverde dat een paar meter sneeuw op, in de valleien enorm veel regen. Het is bovendien nog niet gedaan. “Vandaag en ook morgen worden nogmaals tientallen liters regen verwacht. Bijgevolg ontstaan er nu op steeds meer plaatsen modderstromen, lawines en overstromingen en worden er wegen afgesloten”, aldus weerdienst NoodweerBenelux.
                            Rupsbanden zijn daar eerder van toepassing

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• 12 november, wanneer hij op onderhoud gaat. De garage houdt een set velgen in bewaring. Meteen ook rubberen vloermatten besteld, totaal winterproof dus

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Rupsbanden zijn daar eerder van toepassing
                                Die pasten niet meer in het budget

Comment

• Ook gebeld voor de leasing, kon meteen gaan maar toch nog wat wachten, ze geven de komende weken warmer.

Staat nu gepland voor 13/11.

Op mijn Tipo en Punto is het gewoon wachten tot er matige vorst - sneeuw voorspeld is.
                                  Daar leg ik ze toch zelf
                                  '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                                  '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                                  '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                                  '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                                  '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                                  '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                                  '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                                  '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                                  '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

• Ik heb vandaag de eerste sneeuw gezien, was wel maar heel fijne, maar het was sneeuw.
                                    Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                    Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Ben zelf benieuwd. Normaal valt het beneden mee in oostenrijk, maar dit jaar loopt het precies wat anders. Dus hopelijk deze keer ni in de sneeuw tot daar bollen.

Comment

• Alvast een fijne vakantie gewenst!

Skiën?

Comment

• Volgend weekend op de A3 zoiezo. Op de Volvo indien wat goed weer is ze dezelfde dag ook zwieren. Kwestie dat ze toch nog een beetje slijten. 6e winter dat ze erop komen en nog veel profiel over.
                                          2013- Volvo V60 D3 R-Design
                                          2016- Audi A3 1.4 TFSI COD 150pk S-line S-tronic

Comment

Working...
                                          X