Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wanneer schakelen jullie over naar winterbanden? Deel 2

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Nog steeds zeer tevreden over mijn winterbanden, Michelin Pilot Alpin PA4.
    Bij een recente test 4de plaats op 10.
    Continental winter contact TS 850 P zou nu de beste keus zijn.
    http://
    Z4 M40i

Comment

Conti heeft zo goed als altijd al bovenaan gestaan met z'n winterbanden, wint bijna elke test op dat vlak.

Comment

Woensdag komen die Conti s erop

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
          Woensdag komen die Conti s erop
          Super, heb ContiWinterContact, ben er zeer tevreden van, ik verwacht op jouw wagen dezelfde tevredenheid

“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
          Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten

Super, heb ContiWinterContact, ben er zeer tevreden van, ik verwacht op jouw wagen dezelfde tevredenheid
            T zal mijn vrouwke zijn... ik rij er maar sporadisch mee. Heb hier nog ne set wielen voor de mijne maar 'k zal nog zien of ik ze er laat opzetten.

Comment

Amai conti 850 dan hebben ze mij oude rommel verkocht. Ik heb sinds een maand de conti 830 . De Sottozero's waren weer rap op goede banden wel maar de conti 830 is precies nog een tikje beter .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BlackHorse Bekijk Berichten
                De Sottozero's waren weer rap op
                Stoere gast gij.

Comment

Collega van mij zit hier al heel den dag te vloeken omdat de garage nu dit soort velgen onder z'n A3 berline hebben gestoken voor de winter, was blijkbaar zo geregeld in het lease contract:

denkt er nu over om zelf een setje velgen te kopen want "daar rijd kik nie mee rond zenne".

Comment

Dat zijn sierdeksels. Gooi dat eraf, zwarte stalen wielen zijn veel knapper!

Comment

Gewoon die deksels eraf zwieren

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk

Comment

Inderdaad! Zwarte steelies in de winter = vet!
                        '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                        '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                        '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                        '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                        '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                        '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                        '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                        '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                        '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

Misschien kan je die enjoliveurs eraf zwieren, zo'n zwarte stalen velg staat immers véél beter !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk Berichten
                            Collega van mij zit hier al heel den dag te vloeken omdat de garage nu dit soort velgen onder z'n A3 berline hebben gestoken voor de winter, was blijkbaar zo geregeld in het lease contract:

denkt er nu over om zelf een setje velgen te kopen want "daar rijd kik nie mee rond zenne".
                            Je weet wat te zeggen tegen uw collega... .

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
                            Dat zijn sierdeksels. Gooi dat eraf, zwarte stalen wielen zijn veel knapper!
                            Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                            Gewoon die deksels eraf zwieren
                            Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk Berichten
                            Inderdaad! Zwarte steelies in de winter = vet!

Comment

Ik heb de styling 397 velgen in 18 inch voor m’n winterbanden. Zie dat niet zitten om een 4-5 maanden per jaar met lelijke dingen te rijden.

Die zwarte stalen velgen passen wel onder een VAG , maar minder onder bmw. Vind ik persoonlijk.

Comment

Wat een knappe velgen toch ... en vooral : wat een mooie auto !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Intexor Bekijk Berichten
                                  Ik heb de styling 397 velgen in 18 inch voor m’n winterbanden. Zie dat niet zitten om een 4-5 maanden per jaar met lelijke dingen te rijden.

Die zwarte stalen velgen passen wel onder een VAG , maar minder onder bmw. Vind ik persoonlijk.
                                  Ik rij met zwarte winterwielen, zijn wel alu's (405M).

Comment

Pure klasse toch !

Comment

Zou ik toch niet mee geamuseerd zijn: je besteedt een stuk van je leasebudget aan dure alu-velgen, of legt zelfs een stukje bij, en dan rij je van november tot april op die lelijke zwarte stalen dingen
                                      2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel
                                        Ik rij met zwarte winterwielen, zijn wel alu's (405M).
                                        Ik bedoel die zwarte 16 inch dingen hè. De jouwe zijn ook heel knap.

Comment

Conti TS 860 is toch het beste wat ik tot nu toe onder de auto heb gehad aan winterbanden.
                                          There are Pretenders among us.....
                                          Geniuses with the ability to become anyone they want to be.

Comment

Working...
                                          X