Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wanneer schakelen jullie over naar winterbanden? Deel 2

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Morgen de Michelin pilot alpin plaatsen (19 inch).
    Ben benieuwd.
    De pilot sport 4 vind ik alvast fantastisch ik hoop dat de (winter)tegenhanger van hetzelfde laken een broek is.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten

Je weet wat te zeggen tegen uw collega... .

Haha, maar euh, wie rijdt er hier zelf met zwarte steelies onder een audi?
      mij zou het niet zo heel veel kunnen schelen maar mijne collega is nogal, euh, statusgevoelig, anders had die geen a3 sedan verkozen boven de goedkopere en
      meer praktische golf (been there done that, ooit met een 3 deurs a3 gereden, pff onhandig)

Comment

Vraag me eigenlijk wel af waarom die man statusgevoelig is ? Misschien vond hij de A3 leuker, beter afgewerkt ? Je kan niet iedereen een Golf verkopen hee . Is niet omdat je iets duurder koopt dat je statusgevoelig bent. Waarom koopt de ene een Breitling en de andere een Rodania terwijl je op beiden het uur kan lezen ?

Comment

Inderdaad! Een sedan heeft nu toch wel een ander lijn dan je Golf... misschien houdt je collega gewoonweg niet van een hatchback??
          "Turbo lag is just a courtesy head start!"

Comment

Vind het ook absurd om op lelijke velgen te gaan rijden in de winter hier (in het noorden waar er maandenlang sneeuw ligt is dat begrijpelijker).
            Maar het is wel beter voor de bandeigenschappen om smallere velgen en banden te gaan gebruiken en een beetje hoger kan ook geen kwaad (maar door het gebrek aan effectief winterse omstandigheden maakt dat natuurlijk allemaal niet veel uit).
            2012 Mercedes-Benz C207 E220 CDI Coupé

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sunking

mij zou het niet zo heel veel kunnen schelen maar mijne collega is nogal, euh, statusgevoelig, anders had die geen a3 sedan verkozen boven de goedkopere en
              meer praktische golf (been there done that, ooit met een 3 deurs a3 gereden, pff onhandig)
              Ik deed dat bij mijn Audi .

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk Berichten

Voor die enkele weken per jaar zou ik daar geen problemen mee hebben.

Comment

Voor die enkele weken per jaar zou ik daar geen problemen mee hebben.
                  Die weken worden maanden he

“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                  Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten

Die weken worden maanden he
                    Ik rij met winterbanden als het winter is.

Comment

Ik durf midden in de winter ook naar zomerwielen wisselen als het warmer weer zou zijn gedurende 2 weken

Kost me een halfuurtje, en gezien met een auto bezig zijn mijn hobby is...
                      '95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
                      '94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
                      '09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
                      '12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
                      '13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
                      '16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
                      '13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
                      '15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19

'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
                      '19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)

Comment

Ik rij met winterbanden als het winter is.
                        Dat is heel flink!

Oorspronkelijk geplaatst door timothy Bekijk Berichten
                        Ik durf midden in de winter ook naar zomerwielen wisselen als het warmer weer zou zijn gedurende 2 weken

Kost me een halfuurtje, en gezien met een auto bezig zijn mijn hobby is...
                        Door omstandigheden buiten mijn wil om lukt mij dat niet, ook al is met de auto bezig zijn mijn hobby...
                        Last edited by order66; 15/11/2017, 13:45.
                        “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
                        Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

Niet dat ik om de twee weken wissel ofzo. Maar zolang er geen winterprik komt rijd ik verder op zomerschoeisel.

Comment

De onze zitten er net op se, auto afgehaald. Ben nu nog aan het twijfelen op ik mijn set op de BMW laat steken. Da's altijd een heel gedoe voor mij. Velgen in de auto, velgen eruit (met de Espace de velgen vervoeren, lukt niet in de BMW)... T zal zeker ni voor vandaag zijn ,sebiet mijn bed in. Ni in form

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DHL
                              De onze zitten er net op se, auto afgehaald. Ben nu nog aan het twijfelen op ik mijn set op de BMW laat steken. Da's altijd een heel gedoe voor mij. Velgen in de auto, velgen eruit (met de Espace de velgen vervoeren, lukt niet in de BMW)... T zal zeker ni voor vandaag zijn ,sebiet mijn bed in. Ni in form
                              Ik ken dat. M’n 255’ers passen ook niet in m’n koffer.

#bmwlife

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Intexor Bekijk Berichten

#bmwlife
                                En op de achterbank doen we niet hee... Heb dat ooit eens gedaan met een laken onder, tde tekeningen van de zijkant zijn altijd in het leder blijven staat.

Comment

En... heb jij rondom 255 of alleen achteraan (breedset). ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DHL

#bmwlife

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Intexor Bekijk Berichten

#bmwlife
                                      Touring kopen!

Comment

Touring kopen!
                                        En ikke zo n'een bak op mijn dak

Toon we keken voor ene aan te kopen wou ik eigenlijk liever n'een break. Maar ne sedan vinden we wel mooier. Diene 5GT die we bijna kochten was ideaal als comprommis.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel

Touring kopen!
                                          De touring is wel 0,2 seconden trager naar de 100 hè!

:-)

Comment

Working...
                                          X