Winterbanden zitten mee in de leasing, dus wissel ik elke keer ... is voorzien voor volgende week, blijkbaar druk in de bandencentrale ...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wanneer schakelen jullie over naar winterbanden? Deel 2
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door THE GREEN HORNET
Heb je die wissel zelf gedaan ? Is wellicht wat moeilijker met een rolkrik in de steentjes ?
Wat betreft de steentjes: Als je vijf meter vooruit rijdt, sta je onder de carport(naast het houten terras op de voorgrond), en daar is het geplaveid. In de steentjes is het inderdaad niet evident met een rolkrik. Maar dat is wel het plekje waar de auto’s gewassen worden.2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk BerichtenZelf gedaan, toch die van de Mini. De Mercedes heeft geen aparte velgenset, dus dat gebeurd bij de bandencentrale. Volgende winter koop ik me een set velgen en banden, en ga ik het ook zelf kunnen.
Wat betreft de steentjes: Als je vijf meter vooruit rijdt, sta je onder de carport(naast het houten terras op de voorgrond), en daar is het geplaveid. In de steentjes is het inderdaad niet evident met een rolkrik. Maar dat is wel het plekje waar de auto’s gewassen worden.
Mooie poort trouwens die je daar hebt
Comment
-
Denk ook dat het wisselmoment aangebroken is. Deze voormiddag de wissel gedaan op m'n zoon z'n Golf. Morgen is de BMW aan de beurt. Vrijdag naar de garage met de lease 2017 Grand Scénic van m'n echtgenote. Voor het eerst gebruik gemaakt van m'n nieuwe Stanley 10 bar 24 liter compressor. Tevreden van m'n aankoop.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk BerichtenWeeral niet nodig gehad sé, die winterband. Op 11 december na.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guyugyMijn zomerbanden hebben deze winter tweemaal de sneeuw gezien, en dat was bovendien niet veel...
Met de kost van de wissels die ik niet heb laten doen mag Madam op een flink etentje tracteren
Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door metalpe Bekijk Berichten2 keer wisselen = 2 keer €10 euro bij de plaatselijke bandenboer. Eten bij de panos dus
Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door THE GREEN HORNET Bekijk Berichten
10 Euro voor een wielen wissel bij de bandenboer ? Hier is het 50 Euro in de garage, 40 Euro bij de ene bandenboer en raar maar waar, de collegabandenboer die voor dezelfde keten werkt en slechts op een paar km van de andere gelegen is, doet het voor 30 Euro.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Idem hier, voor ik eindelijk het verstand kreeg om met 4 seasons banden te rijden betaalde ik 2 X 50€ per jaar, voor het opslaan en wisselen van de wielen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Idem hier, voor ik eindelijk het verstand kreeg om met 4 seasons banden te rijden betaalde ik 2 X 50€ per jaar, voor het opslaan en wisselen van de wielen.Seat Ibiza FR '06 sold => 1.9tdi'tje @ 220pk en 475Nm
Audi S3 '02 sold => topic
Honda Civic Type S 1.8 '09 sold => foto
Honda Civic 1.5T Sport + '17 => topic
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ikbenben Bekijk Berichten
Lol, ik betaal 45€ per jaar voor 2 wissels + opslaan.
Comment
-
Lol, ik betaal 45€ per jaar voor 2 wissels + opslaan.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Lol, ik betaal 45€ per jaar voor 2 wissels + opslaan.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichtenvoor ik eindelijk het verstand kreeg om met 4 seasons banden te rijden
Comment
Comment