Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wanneer schakelen jullie over naar winterbanden? Deel 2
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk BerichtenGebruikt hier eigenlijk iemand winterbanden voor de moto?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk BerichtenGebruikt hier eigenlijk iemand winterbanden voor de moto? Of steekt iedereen zijn tweewieler vanaf eind september in winterstalling?Met mijn F800R nog gedaan, de S1000R blijft in de garage bij zo'n weer.
2015 BMW S1000R
2010 Renault Clio RS Cup
1987 Volkswagen Golf GTI
Comment
-
Die Metzeler Roadtec 01's zouden blijkbaar wel goed zijn in de winter tot -5 qua soepelheid
2016 Renault Espace - TCe 200 EDC Initiale Paris -
Someone told me I'm immature.....guess who's NOT allowed in my treehouse now...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk BerichtenHier aan zee waren de perfect droge hoofdwegen deze morgen al wit... van het zout !
De strooidiensten popelen zichtbaar van ongeduld...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
Het is belachelijk!
Een overheid moet nu eenmaal een magische glazen bol hebben, of over buitengewone gaven beschikken waar de gewone particulier niet aan kan tippen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Vitus Bekijk Berichten
Drama als er te laat gestrooid wordt, en er brokken vallen of erger, en drama als er te vroeg gestrooid wordt, het zal altijd iets zijn...
Een overheid moet nu eenmaal een magische glazen bol hebben, of over buitengewone gaven beschikken waar de gewone particulier niet aan kan tippen...
Comment
-
Dat is niet waar, op 23 oktober van dit jaar heb ik reeds een strooiwagen gekruist, het was toen middag 13 graden en droog ('s nachts werd 4 a 5 graden verwacht), de hele weg werd zeiknat van het strooizout... waar zijn ze dan mee bezig? Welke brokken gaan er nu vallen op de weg zolang het droog is, bezigheidstherapie noem ik dit !
Is dus niet altijd evident juiste beslissing te treffen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk BerichtenWat mij betreft valt niets meer te discussiëren over de CrossClimates, ze zijn zelfs goed genoeg in de zomer op mijn Saab Cab
Voor de Q5 is de enige vraag “wanneer?” want zijn huidige zomerbanden (Michelin Latitude) zijn nog boven de 5mm.
Ik wil mij niet belachelijk maken bij mijn bandenboer, en zal nog een jaartje wachten, temeer dat de wagen een opvolger zou kunnen krijgen.
Het besluit van Phate is m.i. correct voor wie Vlaanderen zogoed als nooit in de winter (en met de wagen) verlaat (mijn geval) of zijn verplaatsingen kan uitstellen bij echt slecht weer (ook mijn geval). Ik zou durven stellen dat ik deel uitmaak van een vrij grote groep mensen die jarenlang hun tijd en hun geld in wintersets gewoon verspild hebben.'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
-
Gisteren het vierde leerjaar begeleid op hun fietstocht en het lag er op heel wat plaatsen spekglad bij.
Het kwik ging nochtans niet onder de twee graden gaan.den borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichtendas straf, ik heb dit jaar nog geen gladde toestanden gezien... en 't is nu niet dat ik niet veel buiten kom, wel integendeel“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
- Likes 1
Comment
-
De mijne gaan er zaterdag ochtend op. Zomerband voelt merkelijk slechter aan en heeft minder grip 's ochtends als het nat ligt.
Schoonmoeder die maar 10 k per jaar doet vroeg voor winterbanden, heb haar de kost bespaard. Als er dan 2 zomerbanden moeten vervangen worden ( binnen drie jaar, is nu een jaar oud) , koopt ze maar 4 seizoensbanden...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten
Tjah het zal niet rap vriezen in Benidorm
Comment
-
Hela, Jocar is hier de gepensioneerde héAlleen waar ik zit kan ik de CrossClimates+ goed gebruiken
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
Ik gun het iedereen hoorAlleen waar ik zit kan ik de CrossClimates+ goed gebruiken
“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten
Pfff ik zou liever ergens zitten waar ik het hele jaar door enkel zomerbanden kan gebruikenden borre
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Int3x0r
Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".
Comment
Comment