Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wanneer schakelen jullie over naar winterbanden? Deel 2

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichten

Geen breedset?
    Neen, geen breedset. 255/40/19 rondom.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A5000 met Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten

op de 370Z? Op de Mustang is het 255/40 rondom, dus geen probleem.
      op de Zed 245 en 275 zomerbanden

225 en 245 winterbanden
      Last edited by camaro 68 rs; 05/02/2019, 15:12.
      Z4 M40i

Comment

• Kheb precies al terug goesting om mijn zomerbanden terug te steken.

Comment

• Mijn CrossClimates voor de Q5 zijn besteld (tijdelijk niet beschikbaar in 19” ...) daar ik beslist heb de wagen nog een 2tal jaren te slijten, ik verkies dan ook zelf op de beste banden te rijden tot de afdanking... bye bye wissels !
          Deze winter heb ik geen dag winterbanden gemist..
          Last edited by guyugy; 14/02/2019, 15:14.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phate Bekijk Berichten
            Kheb precies al terug goesting om mijn zomerbanden terug te steken.
            dit weekend smijt ik die van mij er onder.

Comment

• Deze morgen nog 2 graden boys
              “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
              Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

• 0 graden en alle ramen bevroren.
                Was al middag als het 8 gr werd.
                den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
                  Mijn CrossClimates voor de Q5 zijn besteld (tijdelijk niet beschikbaar in 19” ...) daar ik beslist heb de wagen nog een 2tal jaren te slijten, ik verkies dan ook zelf op de beste banden te rijden tot de afdanking... bye bye wissels !
                  Deze winter heb ik geen dag winterbanden gemist..
                  weet je hoe'n pak van mijn hart dat was...die stress van wisselen
                  ik kan het zelf maar doe het ni graag, en te gierig om een garage te betalen, huh ik kan nog wel iets

das gedaan
                  ik moet niets meer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten

weet je hoe'n pak van mijn hart dat was...die stress van wisselen
                    ik kan het zelf maar doe het ni graag, en te gierig om een garage te betalen, huh ik kan nog wel iets

das gedaan
                    ik moet niets meer
                    Stress van bandenwissel? Amaai, ik heb van andere dingen stress hoor. Was dat mijn stresslevel, ik zat nu thuis met een burn-out Zon wissel is gedaan op 35-45 minuten, als ik het echt op het gemak doe. Kan ik ondertussen ook de wielen eens netjes poetsen aan de binnenkant.
                    “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

• was lichtelijk overdreven maar het is echt niet wat ik graag doe, niet de handigste en garantie dat ik 1 van mijn poten openhaal als ik moet sleutelen, das geen ramp maar wel gevloek

hetzelfde ervaar ik als ik de dakgoten moet bladvrij maken en de ladder opmoet, das een opgave waar ik niet langs kan

Comment

• “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Comment

• Eergisteren de zomerbanden terug op de auto gelegd. Het is er weer voor!

Comment

• Ik ga de winterbanden verder oprijden want ze worden te oud.

Comment

• 'k heb ze deze morgen nog nodig gehad, nog goed geschoven deze morgen
                              www.peugeotforum.be

Comment

• Ik laat ze nog liggen, smorgens nog tot lang behoorlijk koud, en ijzel en zelfs sneeuw is zeker nog mogelijk in maart.

Comment

• Ik heb trouwens voor de F10 nieuwe naafdoppen gekocht voor de zomerwielen, OEM. De vorige hadden waterschade. Wat een dikke brol!

Comment

• Volgende week terug wisselen. Er zal wel geen sneeuw meer komen.

Het beetje sneeuw dat hier lag was genne vette.

BMW X5 45e

Comment

• Vandaag van het goede weer geprofiteerd om ze te wisselen.
                                      Mocht het toch nog vriezen dan pak ik de andere wagen wel.
                                      den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
                                      "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
                                      Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

• ik wou ze zondag ook terug naar de zomerset wisselen maar geen tijd gehad. mss overmorgen maar geen idee
                                        Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

• Ik mis den Borre
                                          2006 Audi A4 Avant S-Line 2.0 TDI (2006-2016)
                                          2016 Skoda Octavia RS 230 combi (2016-2023)
                                          2023 Skoda Enyaq SUV Coupé

Comment

Working...
                                          X