Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wanneer schakelen jullie over naar winterbanden? Deel 2

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Weer geen winterbanden nodig gehad dit jaar, ik ga ze opstoken deze zomer

Comment

• Momenteel heb ik zelfs helemaal geen banden nodig
      “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Oorspronkelijk geplaatst door MRJ
      Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

• Ik wel, ik moet nog gaan werken en naar de glasbak rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
          Ik wel, ik moet nog gaan werken en naar de glasbak rijden
          Ik koop bier met statiegeld! En ten vroegste terug werken 20/04/2020.
          Z4 M40i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten
            Momenteel heb ik zelfs helemaal geen banden nodig
            Ik ga een toerke doen met de Corvette, nergens naar toe, stap er in in mijn garage en stap er daar terug uit . Zal wel mogen zeker?
            Z4 M40i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door camaro 68 rs Bekijk Berichten

Ik ga een toerke doen met de Corvette, nergens naar toe, stap er in in mijn garage en stap er daar terug uit . Zal wel mogen zeker?
              In principe mag dat niet maja, ik heb het ook al gedaan ...

Comment

Ik koop bier met statiegeld!
                't waren vooral lege flessen wijn

Comment

In principe mag dat niet maja, ik heb het ook al gedaan ...
                  Inderdaad mag niet... maar daar doe je niemand kwaad mee toch?
                  “We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”

Elektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.

Comment

Inderdaad mag niet... maar daar doe je niemand kwaad mee toch?
                    Kweet het wel, maar ik heb die regels niet uitgevonden... ook in corona tijd de autoliefhebber wat blijven kloten zeker??

Comment

Neen, bij ons doen ze controle op O platen.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk

Comment

• Verzint een goed excuus voor die richting uit te rijden. En niet TE ver weg rijden. "Kben onderweg naar winkel X want alleen daar hebben ze product Y."

Ik snap ook volledig dat er maatregelen getroffen worden. Maar dat een plezierrit met auto of moto verboden wordt, vind ik toch ook straf. Al zal het wellicht meer te maken hebben met duidelijkheid en "controleerbaarheid". Aangezien men dit mogelijks als "excuus" kan gebruiken voor "niet geoorloofde" verplaatsingen. Wellicht zal het daarmee verboden zijn.

Comment

• Met die O plaat mag je tegenwoordig toch terug mee naar de winkel... ze zoude hun beter bezig houden met het samenscholingsverbod en grensoverschrijdend verkeer ipv de eenzame autorijder .

Comment

• 'k Heb wel nog geen wielerterroristen gespot vandaag

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Phate Bekijk Berichten
                              Verzint een goed excuus voor die richting uit te rijden. En niet TE ver weg rijden. "Kben onderweg naar winkel X want alleen daar hebben ze product Y."
                              De Makro is open, dat verruimd het actie terrein wel een beetje

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                                Neen, bij ons doen ze controle op O platen.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk
                                Ik heb geen O-plaat.
                                Z4 M40i

Comment

Kweet het wel, maar ik heb die regels niet uitgevonden... ook in corona tijd de autoliefhebber wat blijven kloten zeker??
                                  Zo is het...

Comment

• En alle invalswegen naar de kust gesloten. Ergens begrijp ik het wel. Maar aan de andere kant mogen alle mensen die hier van het vliegtuig stappen vanuit Madrid gewoon in de massa verdwijnen, terwijl daar bijna iedereen besmet is. Logica van onze regering

Comment

En alle invalswegen naar de kust gesloten. Ergens begrijp ik het wel. Maar aan de andere kant mogen alle mensen die hier van het vliegtuig stappen vanuit Madrid gewoon in de massa verdwijnen, terwijl daar bijna iedereen besmet is. Logica van onze regering
                                      Ik begrijp ook niet dat ze studenten op Erasmus willen terughalen. Laat iedereen waar hij/zij is! Efkes op uw tanden bijten en dan is dat (hopelijk) voorbij..
                                      2012 Abarth 500 'esseesse'

Comment

• De regels houden toch ook echt geen steek.
                                        Met de auto naar het dichtstbijzijnde park of bos om daar te gaan wandelen mag, maar een ritje met de auto mag niet.
                                        Terwijl, ik het eerste geval kom je andere mensen tegen en kan je mekaar besmetten en in het tweede geval gebeurd dat niet.
                                        Hoe willen ze dat de mensen zicht aan de regels houden als ze regels opstellen die totaal geen steek houden?

Nog zo iets, kapperszaken mogen nog altijd open blijven.
                                        Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                        Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                        Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                        Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Je mag niet de auto nemen om naar het dichtsbijzijnde park/bos te gaan. Als je wilt wandelen gaan, moet je het in je direct buurt doen. (Bron : één of andere FAQ die ik ben tegengekomen.)

Comment

Working...
                                          X