Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wanneer schakelen jullie over naar winterbanden? Deel 2
Weet ik wel, maar mijn vorige bandeboer poetste dat altijd netjes na.
Hij poetste zelfs de binnenkant van de velg als ik het vroeg.
Was een kleine bandenboer bij mij in't dorp, maar omdat ik ondertussen bij Westlease zit, moesten de banden bij een grotere centrale gewisseld worden
Zolang het goed gedaan is en er geen beschadigingen zijn, dan stellen zo'n zeeprestjes eigenlijk niet veel voor hé. In die grote ketens is het ook alle hens aan dek nu met al die winterwissels. En met al die SUV-achtigen van tegenwoordig is wielen wisselen een hele klus geworden. Zo'n X wiel met RFT band op weegt al snel meer dan 30 kg 't stuk.
Zolang het goed gedaan is en er geen beschadigingen zijn, dan stellen zo'n zeeprestjes eigenlijk niet veel voor hé. In die grote ketens is het ook alle hens aan dek nu met al die winterwissels. En met al die SUV-achtigen van tegenwoordig is wielen wisselen een hele klus geworden. Zo'n X wiel met RFT band op weegt al snel meer dan 30 kg 't stuk.
Er wordt een uur per afspraak uitgetrokken.
Ik moest in mijn auto blijven zitten en was de enige auto in heel de tent.
Dus het leek ver van alle hens aan dek als je't mij vraagt.
Mijn X banden zijn trouwens niet RFT.
Nu verwacht ik dat ook niet van zo'n bandencentrale hoor, maar een mens is rap verwend hé? ;-)
Er wordt een uur per afspraak uitgetrokken.
Ik moest in mijn auto blijven zitten en was de enige auto in heel de tent.
Dus het leek ver van alle hens aan dek als je't mij vraagt.
Ah oké, ja dan had hij wel de moeite mogen doen om het af te kuisen.
Comment