6 jaar, dat is zeker niet slecht.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wanneer schakelen jullie over naar winterbanden? Deel 2
Collapse
X
-
“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk Berichten
Weet ik wel, maar mijn vorige bandeboer poetste dat altijd netjes na.
Hij poetste zelfs de binnenkant van de velg als ik het vroeg.
Was een kleine bandenboer bij mij in't dorp, maar omdat ik ondertussen bij Westlease zit, moesten de banden bij een grotere centrale gewisseld worden
vroeger ging ik in een kleine bandencentrale, ook daar moest er een afspraak gemaakt worden, wielen lagen gewassen klaar(werden gewassen voor ze opgeslagen werden en werden nog eens afgespoten met hoge druk vooraleer ze werden gemonteerd), was ik buiten op 25 minuten(meestal omdat ik mijne cola die ik gratis kreeg nog niet op was)
enige voordeel met die grote keten waar je verplicht naar toe moet van de lease= het kost je niksmijn autootjes:
Volvo V60 D3 R-Design 2021
Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513
Seat Ibiza TGI(not GTI) voor mijn vrouwke en Audi A4
voor de dochter
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten6 jaar, dat is zeker niet slecht.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk Berichten6 jaar, dat is zeker niet slecht.Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenIk rij ondertussen al bijna 4 jaar en 46.000 km met de CrossClimates op mijn Megane en dat winter en zomer.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Ik heb de winterwielen nog maar net gestoken, maar ik kijk uit naar het kopen van nieuwe sportieve zomerbanden in maart/april“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door order66 Bekijk BerichtenIk heb de winterwielen nog maar net gestoken, maar ik kijk uit naar het kopen van nieuwe sportieve zomerbanden in maart/april
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
Hier gaat dat PS4 zijn.“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Comment
-
Hier gaat dat PS4 zijn.Z4 M40i
Comment
-
Hier gaat dat PS4 zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Unterschlagen Bekijk Berichten
hier worden dat dezelfde als dit jaar, enkel moeten de voorste wielen nu achteraan. 5mm erdoor op 1 zomer... volgende worden ofwel PS4 ofwel nankang NS2R. Ma ik gebruik ze enkel voor op en naar circuit te rijden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door deten Bekijk Berichten
Hou er rekening mee dat de nankang NS2R enorm veel lawaai maken. Eerste keer dat ik er mee reed dacht ik dat er wat scheelde aan mijn wagen. Ma ik gebruik ze enkel voor op en naar circuit te rijden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door deten Bekijk Berichten
Hou er rekening mee dat de nankang NS2R enorm veel lawaai maken. Eerste keer dat ik er mee reed dacht ik dat er wat scheelde aan mijn wagen. Ma ik gebruik ze enkel voor op en naar circuit te rijden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten10-12 graden de rest van het jaar
Terug zomerbanden opgelegd ...
ah nee ik had nog niet gewisseld“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten10-12 graden de rest van het jaar
Terug zomerbanden opgelegd ...
ah nee ik had nog niet gewisseld
Comment
Comment