Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wanneer schakelen jullie over naar winterbanden? Deel 2
Collapse
X
-
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door flappy Bekijk Berichten200€ per jaar om wielen te wisselen????Blij dat ik daarvan af ben.
Heel vroeger deed ik het zelf maar heb nu de plaats niet meer daarvoor en zelf vervangen is nog altijd het goedkoopsteEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk BerichtenEen "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Banden die je niet kunt verslijten of lekrijden: iedereen droomt ervan, maar het is nog niemand gelukt om ze uit te vinden. Intussen blijven autobanden dus verslijten, soms snel. Vooral elektrische auto’s vreten meer banden door hun gewicht en het onmiddellijk beschikbare koppel. Hier zijn enkele tips om de levensduur te verlengen.Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk BerichtenGisteren 4 seizoenbanden laten leggen op mijne Dacia van 't plebs
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk BerichtenGisteren 4 seizoenbanden laten leggen op mijne Dacia van 't plebs
Rijdt goed !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DACIA DUSTER DRIVER Bekijk Berichten
Dan is de waarde van dat hok nu verdubbeld?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenwelke heb je laten monteren, tigra?
Comment
-
Maandag mijn winterbanden laten leggen en met de zeer natte regen en wind omstandigheden van de voorbije dagen toch nog eens goed het verschil kunnen voelen tussen de twee.
Amai wat een verschil in grip op natte ondergrond, zeker met wat takken bladeren bij op de weg
Ook bij hogere snelheden door een plas rijden maakt een wereld van verschil.
Vooraan een nieuwe set, Continental, echt een supergoede band.
Comment
-
Ja, ik heb het ook gemerkt, ik rijd nog met de zomerbanden, de temperatuur was nochtans boven de 7 graden, dat zou de grens moeten zijn, maar toch ging ik slieren...
Een scherpe bocht, (voor de mensen van Oostende, de grote rotonde af om richting autosnelweg richting Gent te rijden), nam ik te snel en ik verloor de grip op mijn voorwielen.
Op tijd gas gelost (want veel corrigeren kan je niet doen op dat moment) of ik zat tegen de kant...
Was wel verschieten uiteraard, nog nooit meegemaakt.
In de zomer pak ik zulke bochten zonder problemen.
Ik begin stillaan uit te kijken naar de temperaturen om dan te beslissen mijn winterbanden te monteren.
Nuja, lesje geleerd, rijgedrag altijd aanpassen aan de weersomstandigheden.
The Power Of Dreams
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bud Wijzer Bekijk BerichtenVandaag mijn winterbanden gelegd. Voor het eerst eens Goodyear.
Maar paar km mee gereden, maar ze vielen me echt wel op door de stilte voorlopig.
Benieuwd naar het vervolg.
Ik was daar héél tevreden van en vind ze beter dan Continental winterbanden.
Comment
Comment