Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Wanneer schakelen jullie over naar winterbanden? Deel 2
Collapse
X
-
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten
4 seasons geen optie of gaan jullie allemaal skiën misschien? Ik rijd al jaren tot grote tevredenheid ermee en hier in Polen zijn ook geen misse winters, gisteren al wat sneeuwkilometer gemaakt zonder problemen.
Mijn auto kan 220, en dan is de keuze ook beperkt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten
Die Ultragrips zijn echt goed, ik heb ze nu op de Tesla met 4WD, en had ze vroeger ook al op een voorwielaangedreven A6.
Ik was daar héél tevreden van en vind ze beter dan Continental winterbanden.
Verstuurd vanaf mijn SM-G780G met Tapatalk
Comment
-
4-seizoens op de leaser, denk dat ze wel gezwicht zijn omdat veel klanten tegen de verplichte en wat tijdverschijtende wissel opzagen
Was in feite een te dure optie van €300, natuurlijk kosten all-season als set geen 300 extra, maar uiteindelijk over 48 maanden….
Michelin cc's maattabel dekt intussen een enorm bereik incl 250 per uur en een lagere index is ook ok voor keuring mits sticker
Hier zijn het mooie, maar niet de efficientste vredestein quatrac pro geworden
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro
Comment
-
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
Comment
-
hier voor het eerst in lange tijd, andere winterbanden dan Conti eronder en 't valt tegen, achteraan zitten er Good year's onder die opvallen door een zagend lawaai(waarschijnlijk gecupt) vooraan Fulda's gekregen nadat ik eerst klebers gekregen had maar die waren zo aan't zagen dat ik nieuwe kreeg (leasecontract is ver ten einde, lease wou geen nieuwe meer steken, er werd een bijna 'nieuwe'set van een andere auto geleverd in de bandencentrale)
eerste vaststelling na +/- 3000km: Fulda's slippen sneller door dan de Conti's en de Goodyear's maken veel meer lawaai dan de Conti's
mijn autootjes:
Volvo V60 D3 R-Design 2021
Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513
Seat Ibiza TGI(not GTI) voor mijn vrouwke en Audi A4
voor de dochter
Comment
-
Comment
Comment