Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wanneer schakelen jullie over naar winterbanden? Deel 2

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten

Die Ultragrips zijn echt goed, ik heb ze nu op de Tesla met 4WD, en had ze vroeger ook al op een voorwielaangedreven A6.
    Ik was daar héél tevreden van en vind ze beter dan Continental winterbanden.
    4 seasons geen optie of gaan jullie allemaal skiën misschien? Ik rijd al jaren tot grote tevredenheid ermee en hier in Polen zijn ook geen misse winters, gisteren al wat sneeuwkilometer gemaakt zonder problemen.
    Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

4 seasons geen optie of gaan jullie allemaal skiën misschien? Ik rijd al jaren tot grote tevredenheid ermee en hier in Polen zijn ook geen misse winters, gisteren al wat sneeuwkilometer gemaakt zonder problemen.
      Mijn LM voorziet winterbanden. Persoonlijk zou ik ook voor allSeasons kiezen als ze bestaan in mijn maat en met de juiste snelheidsindex.
      Mijn auto kan 220, en dan is de keuze ook beperkt.

Comment

• In mijn geval is dat gewoon inbegrepen in het leasing contract. Bij mijn vorige heb ik eens nagevraagd om met all weather te mogen rijden maar dat was toen zelfs geen optie.

We moeten wel sowieso met premium banden rijden.

Verstuurd vanaf mijn SM-G780G met Tapatalk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tommie1 Bekijk Berichten

Die Ultragrips zijn echt goed, ik heb ze nu op de Tesla met 4WD, en had ze vroeger ook al op een voorwielaangedreven A6.
          Ik was daar héél tevreden van en vind ze beter dan Continental winterbanden.
          Voorlopig na pakweg 100km ook wel overtuigd. Al ben ik altijd een Conti fan geweest. Profiel van de Conti's vind ik ook net iets mooier. Maar daar lig ik tegenwoordig niet echt meer van wakker ?

Verstuurd vanaf mijn SM-G780G met Tapatalk

Comment

• 4-seizoens op de leaser, denk dat ze wel gezwicht zijn omdat veel klanten tegen de verplichte en wat tijdverschijtende wissel opzagen

Was in feite een te dure optie van €300, natuurlijk kosten all-season als set geen 300 extra, maar uiteindelijk over 48 maanden….

Michelin cc's maattabel dekt intussen een enorm bereik incl 250 per uur en een lagere index is ook ok voor keuring mits sticker

Hier zijn het mooie, maar niet de efficientste vredestein quatrac pro geworden

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk Pro

Comment

• Met de eerste winterprik haast iedereen zich om weer winterbanden te monteren. “Maar laat je niet verleiden door de koopjes op de markt, want daarmee riskeer je je leven en dat van je medeweggebruikers”, waarschuwt Testaankoop als conclusie van een uitgebreide winterbandentest.
              Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• hier voor het eerst in lange tijd, andere winterbanden dan Conti eronder en 't valt tegen, achteraan zitten er Good year's onder die opvallen door een zagend lawaai(waarschijnlijk gecupt) vooraan Fulda's gekregen nadat ik eerst klebers gekregen had maar die waren zo aan't zagen dat ik nieuwe kreeg (leasecontract is ver ten einde, lease wou geen nieuwe meer steken, er werd een bijna 'nieuwe'set van een andere auto geleverd in de bandencentrale)
                eerste vaststelling na +/- 3000km: Fulda's slippen sneller door dan de Conti's en de Goodyear's maken veel meer lawaai dan de Conti's
                mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
                Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

Comment

• De producten van autobanden kunnen de toename van elektrische auto's niet helemaal volgen, waardoor de vraag naar specifieke EV-winterbanden momenteel groter is dan het aanbod.

Comment

Working...
                      X