Begonnen met zone 30 en nu zitten we al bij groen als ik de link leg en groen komt aan de macht dan mogen we overal maar 30km/u meer en op de snelwegen nog 50km/u. Dan koop ik mij nen brommer want dat is makkelijker om weg te vluchten van de flikken.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Zone 30 stad Gent wordt uitgebreid naar alle deelgemeenten...
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk BerichtenBegonnen met zone 30 en nu zitten we al bij groen als ik de link leg en groen komt aan de macht dan mogen we overal maar 30km/u meer en op de snelwegen nog 50km/u. Dan koop ik mij nen brommer want dat is makkelijker om weg te vluchten van de flikken.
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quovadis Bekijk Berichten
In Scandinavië zijn zelfs de rechts conservatieve partijen, donkergroen…en de bevolking tevreden, gelukkig en welvarend…. ’t zal blijkbaar nog een tijdje duren voor we hier ook tevreden, gelukkig en welvarend worden
Dat is iets wat een ander voor mij niet kan uitmaken. Ik ben tevreden, gelukkig en heb geen tekort. Ik zou bij God niet weten wie kan oordelen hoe ik me voel en zal me dat ook niet laten opleggen.
Kan heel goed zijn dat ik in Scandinavie diep ongelukkig ben. Ik blijf me altijd afvragen waarom zoveel mensen naar hier emigreren en waarom de ongelukkige bevolking niet in bvb Scandinavie gaat wonen als daar het oppergeluk te vinden is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk Berichten
er zijn natuurlijk allerlei varianten in groen. lichtgroen, donkergroen, fluogroen, appelblauwzeegroen ..
even goed bij geel, niet elke NVA'er wil onafhankelijkheid
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door sunking Bekijk BerichtenIn NL waren ze in elk geval zo slim om niet al hun open ruimte vol te verkavelen...
en huren vs kopen... is ook geen zwartwit verhaal hoor, aan kopen zijn ook bepaalde nadelen verbonden:
- ge betaalt ook best wat rente (zeker als ge een groot kapitaal ontleent)
- ge betaalt ook het onderhoud van uw eigendom
- ge betaalt beschrijf en notariskosten, aktekosten, schuldsaldo...
- ge zijt minder flexibel om snel te verhuizen als ge t beu zijt of de omstandigheden er om vragen (want dan zit je weer met die kosten)
- als ge dan al eindelijk iets betaalbaar hebt gevonden, is de kans groot dat ge nog wel nen tijd bezig zijt met renoveren of verbouwen
- ge hebt sowieso startkapitaal nodig
ik heb zelf gekocht maar om mijn startkapitaal bijeen te krijgen heb ik wel redelijk lang bij mn ouders gewoond en eigenlijk heb ik ook langer in mijn eerste eigendom gewoond dan mij lief was, nu verhuur ik mijn eigendom en huur iets dat tiptop in orde is op een toffere plek, zonder al die kosten die bij een nieuwe aankoop komen kijken en mijn eigendom betaalt zichzelf af.
als je geen kapitaal hebt is kopen sowieso geen optie, hebt ge wel kapitaal, kunt ge altijd iets kopen om te verhuren.. moet er niet per se zelf in wonen.
of, als ge kapitaal hebt, kunde er ook andere dingen mee doen.. had ik mijn geld in bitcoin of in bepaalde aandelen had gestoken, was ik stinkend rijk nu.
- Likes 2
Comment
Comment