Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Antislip cursus.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Antislip cursus.

Kunt u mij enkele betrouwbare trainingscholen aanraden waar ik een dagcursus (4 uur of meer - theorie + praktijk) antislip en rijvaardigheid kan volgen?
    Liefst in de provincies Oost-Vlaanderen of Vlaams-Brabant.
    Alvast bedankt,

biencop

Zaterdag gaat mijn zoon een slipcursus doen in Kortrijk. Pro Move noemt de school. Heb destijds die cursus ook gevolgd en is zeker interessant.

Comment

Jesco langs de A12
      wat ook een plezante cursus is: http://www.eurocircuit.nl/cursussen/...ik-glij-cursus
      mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
      Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

ProMove is dik in orde, ook al opleidingen gevolgd.

Comment

Jammer dat d’Ieteren slipcursussen in Erps niet meer organiseert. Heb daar veel geleerd over mijn te bescheiden gaven... Dus voorzichtiger geworden !
          Een andere ervaring die de moeite was : korte slipopleiding in Finland naast de geboorteplaats van de Kerstman, op een bevroren meer. Wel een beetje ver

Comment

Just terug van Kortrijk... zoon heeft bijgeleerd en ook getuigschrift gekregen. Sommige verzekeringen geven nl korting als je een slipcursus volgde. Hij vertelde dat het heel leuk was, geen uur bla bla voor ze gaan rijden maar quasi direct d'een auto in en daar werd al doende het theoretische uitgelegd. ESP, ABS, uitwijken, noodstop,... allemaal zaken die de gemiddelde beginner niet kent. Dus de moeite waard vind ik. Meer scholing kan ik hem niet laten volgen, nu moet hij het zelf doen.
            Ook zeer vriendelijke mensen waar je ontvangen wordt. We waren een uurtje voor het gedaan was toegekomen (zoon was met de trein opgegaan), konden daar eerst wat kijken en daarna de bar in. Aanrader dus.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
              Just terug van Kortrijk... zoon heeft bijgeleerd en ook getuigschrift gekregen. Sommige verzekeringen geven nl korting als je een slipcursus volgde. Hij vertelde dat het heel leuk was, geen uur bla bla voor ze gaan rijden maar quasi direct d'een auto in en daar werd al doende het theoretische uitgelegd. ESP, ABS, uitwijken, noodstop,... allemaal zaken die de gemiddelde beginner niet kent. Dus de moeite waard vind ik. Meer scholing kan ik hem niet laten volgen, nu moet hij het zelf doen.
              Ook zeer vriendelijke mensen waar je ontvangen wordt. We waren een uurtje voor het gedaan was toegekomen (zoon was met de trein opgegaan), konden daar eerst wat kijken en daarna de bar in. Aanrader dus.
              welke cursus was dat? linkje?
              mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
              Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

De basiscursus bij ProMove is de opleiding Car Control : https://www.promove.be/nl/cursussen/auto/car-control

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Philken Bekijk Berichten

welke cursus was dat? linkje?
                  Packard was me voor... dus zie hierboven

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                    Packard was me voor...
                    Neen, dat doet Packard nu eens niet se ... was jij jouw voor maar lekker zelf jongen !

Comment

Ben bij Jesco geweest, top cursus. Niet alleen op parcours maar ook op de openbare weg waar ze u tips geven enzo.

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk

Comment

Dat is mooi.

Comment

Working...
                        X