Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Auto wassen laddertje

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Auto wassen laddertje

Iemand ervaring bij het wassen van een hoge auto?
    Bovenkant wassen door een laddertje te gebruiken?
    Ladder met loopvlak?
    Gewoon klein trapladdertje?
    Bedankt !

Oorspronkelijk geplaatst door jee_r Bekijk Berichten
    Iemand ervaring bij het wassen van een hoge auto?
    Bovenkant wassen door een laddertje te gebruiken?
    Ladder met loopvlak?
    Gewoon klein trapladdertje?
    Bedankt !
    Hangt ervan af hoe hoog den otto is en ook hoe groot gij zijt
    Ik ben zeer tevreden van dit : http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/40178888/

Comment

Nee serieus, mss dat dit helpt? Is van Microfiber Madness (bij Wax-it of Carclean kan je die wel kopen denk ik)

Comment

Ik gebruik een kleine stelling van galico , voor het wassen van mijn lv trafic

steigers, Home, hobby stelling, escalo hobbysteiger, keukenstelling

Comment

Comment

Helaas weinig concrete info, maar volstaat zo'n klassiek kunststof opstapje niet ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Packard
              Helaas weinig concrete info, maar volstaat zo'n klassiek kunststof opstapje niet ?
              Ik denk van wel... Maar misschien was er iemand met een praktisch idee...

Comment

Als je zo'n opstapje al niet praktisch vindt, wat vind je dan wel praktisch ? ... een touw en 69 ballonnen rond je middelste zodat je je dak al zwevend kan wassen ?

Comment

Toen ik een Ram had stond ik op de dorpel (deur open) om het dak te wassen.
                  Z4 M40i

Comment

Anders de plaatselijke chiro jongens en meisjes aanspreken, schijnt ook enorm praktisch te zijn. Voor een paar euries is uwe otto gewassen (of om zeep )

Comment

Gewoon door de carwash

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door camaro 68 rs Bekijk Berichten
                        Toen ik een Ram had stond ik op de dorpel (deur open) om het dak te wassen.
                        Handig, dan is in één moeite ook meteen het interieur gedaan ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Packard Bekijk Berichten

Handig, dan is in één moeite ook meteen het interieur gedaan ...
                          Nog nooit gehoord van een dakgootje aan een auto?
                          Z4 M40i

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Beeimwee3 Bekijk Berichten
                            Anders de plaatselijke chiro jongens en meisjes aanspreken, schijnt ook enorm praktisch te zijn. Voor een paar euries is uwe otto gewassen (of om zeep )
                            Ja 10 wagens wassen met dezelfde emmer water.
                            Z4 M40i

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door camaro 68 rs Bekijk Berichten

Nog nooit gehoord van een dakgootje aan een auto?
                              Uiteraard heb ik daarvan gehoord ... nu wil TS echter een hedendaagse auto wassen en geen oude camion.

Comment

Comment

Laat het voor wat het is als ge der ni aankunt, waar ge ni aankunt kunt ge ni zien ook.

Gewoon een plastic trapken, verplaatst snel en weegt niks.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk Berichten
                                    Laat het voor wat het is als ge der ni aankunt, waar ge ni aankunt kunt ge ni zien ook.

Gewoon een plastic trapken, verplaatst snel en weegt niks.
                                    Een ander ziet het misschien wel, de ene mens kan namelijk wat groter zijn den de andere

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Beeimwee3 Bekijk Berichten

Een ander ziet het misschien wel, de ene mens kan namelijk wat groter zijn den de andere
                                      daar hebben ze ook iets voor:

Comment

Of als ge den bovenkant moet doen

en als ge den onderkant moet doen

Comment

Working...
                                        X