Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Mat kleur voor-en nadelen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk Berichten
    hm, ik ging voor mat gaan omdat er op een amg wel iets speciaals mag zitten maar, ik zie de wagens ook enkel maar in de showroom en als ik op de weg een matte tegenkom denk ik steeds amai die is slecht gefolied... terwijl het misschien 1 is die gespoten was maar het ziet er steeds meer plastiekachtig uit.. terwijl bij mercedes in de showroom ze echt knap zijn. Waarschijnlijk is een matte wagen dan ook alleen maar echt mooi als je ermee rond rijdt in de zomer nadat die een ferme wasbeurt gehad heeft..?

mb verkoper had me er wel reeds op gewezen dat idd als er een kras op de deur zit dat het stukken van mensen zal kosten om die er terug uit te krijgen dus omnium is aan te raden.

@A610: kheb xpel liggen op de neus van m'n maserati en dit koste me al zo'n 2000€ dus tzal nog stukje meer zijn als het op de volledige wagen zou moeten zijn. Bij mb rekenen ze 2750€ voor mat terwijl metaalkleur 950 kost.
    http://www.dforce.be/realisaties.php?id=44
    Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
    Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
    Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten
      Is al 2de x dat er een xpel op gelegd werd, eerste keer was het door Wax-it gedaan en was het ook iets duurder.

Comment

Comment

Ik kan er niet aandoen maar mat doet voor mij vrijwel altijd afbreuk aan een wagen. Voor mij is dar instant johny maar ieder zen ding. Ook in onderhoud is het de hel. Een collega vzn mij had het en je moet er geen duivenpoep twee dagen late aanhangen

Verstuurd vanaf mijn SM-N950F met Tapatalk

Comment

Mat, zou het ook wel willen, maar als je voor mat gaat dan zeker ni voor grijs of zwart vind ik, zou ik eerder voor een mooie kleur gaan, ni te fel ook, liefst blauw!
            Ma ik denk ook wel dage daar snel beschadigingen op ziet jammer genoeg.

Eerder zoiets.

Zou die kleur ook wel is willen zien op mijne Mazda.
            Last edited by ; 20/12/2017, 21:41.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk Berichten
              Mat, zou het ook wel willen, maar als je voor mat gaat dan zeker ni voor grijs of zwart vind ik, zou ik eerder voor een mooie kleur gaan, ni te fel ook, liefst blauw!
              Ma ik denk ook wel dage daar snel beschadigingen op ziet jammer genoeg.

Eerder zoiets.

Zou die kleur ook wel is willen zien op mijne Mazda.
              Zie de link in post nummer 3

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten

Zie de link in post nummer 3
                Mijne foto is mooier!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk Berichten

Mijne foto is mooier!

Smaken verschillen

Comment

Ik vind het altijd patserig overkomen. Geeft de auto direct een hele 'foute' uitstraling. Ik zou het nooit kopen...

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI VNS-L31 met Tapatalk

Comment

De mijne is besteld, telkens ik in de toonzaal aan het rondneuzen was bleef ik steeds staren naar de matte auto's vooral dan in de mercedes toonzaal. Terwijl ik mat echt niet mooi vind van de meeste wagens die ik op de weg tegenkom, is dit omdat het wraps zijn of gewoon omdat een mat kleur enkel maar mooi is onder schowroom licht? Ik hoop het eerste anders zal ik enkele jaren met een teleurstelling moeten rijden... (maar ik kon mijn ding niet vinden in hun aanbod metaalkleuren daarom dan voor het donkergrijze mat gekozen)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door metalpe Bekijk Berichten
                        Ik vind het altijd patserig overkomen. Geeft de auto direct een hele 'foute' uitstraling. Ik zou het nooit kopen...

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI VNS-L31 met Tapatalk
                        zeker in combinatie met zwarte velgen

Comment

Ik vind het wel iets hebben, jammer dat je voor het donkergrijze gaat, ieder zijn smaak natuurlijk. Wel benieuwd naar foto's! Maar da zal nog wel even duren wsl.

Comment

Working...
                          X