Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Winter in het land, post hier foto's van je wintervuile wagen! Deel 2

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Dat zonneke deed deugd. Ik werd zo stilaan depressief van dat grijze miezerweer
    2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Hangt er natuurlijk van af waar ge u bevind. Ik heb in de voormiddag wel nog regen gehad, niet fel maar het heeft heel de voormiddag zitten druppelen.

donderdag geven ze terug meer regen, hopelijk veranderd dat nog voor we zo ver zijn.
      Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
      Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
      Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
      Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk Berichten

Idd, deze morgen was aangenaam zacht, ook wa buiten bezig geweest, moest jammer genoeg met de namiddag werken, hopelijk donderdag en vrijdag ongeveer hetzelfde weer.
        Ik heb ook de late gehad. Zowel op als af open gereden. Zalig. Jij ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RX-8 Bekijk Berichten

Ik heb ook de late gehad. Zowel op als af open gereden. Zalig. Jij ?
          Ik rij al een half jaar met de scooter naar het werk, was da gezever met die parking daar kotsbeu! Daarom da ik hoop dat het donderdag en vrijdag ongeveer hetzelfde weer wordt, eerst afwassen en dan een toerke gaan rijden!

Met de scooter was het ook wel aangenamer rijden dan op andere dagen, alhoewel ik goed gekleed ben en het eigenlijk weinig uitmaakt of het vriest, regent,... met de scooter is het altijd open rijden.

Onlangs ook nog is gaan rijden, was kouder dan gisteren en vandaag, geen wind, maar goed tedoen om cabrio te rijden, bekijks had ik wel, was in de spits, muziek vollenbak! Er staat een film'ken bij autosalon 2018.
          Last edited by ; 23/01/2018, 11:58.

Comment

geef de directe link eens naar het filmpje of de post in het topic, vind het niet direct
            Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Liquid Li0n Bekijk Berichten
              geef de directe link eens naar het filmpje of de post in het topic, vind het niet direct

Comment

Net de MINI van A160+1 nog eens gewassen. En geglazed. En gewaxt.

‘t Begon weer met gewoon wassen. Dan zag ik dat de trims niet echt netjes waren (er hangt veel zwarte plastiek aan een MINI), en van het een komt het ander.
                Interieur is ook weer proper.
                Hoe ze het doet, don’t ask: ik stofzuig dat autootje quasi wekelijks (rap rap, in vijf minuten is dat gefixt, ik pak dat mee als ik het huis stofzuig, en de MINI binnen staat), maar toch slaagt ze er in om iedere week daar net een zak zand en aarde in te kappen , je zou bijna denken dat ze in de bouw werkt .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door A160 Bekijk Berichten
                  Net de MINI van A160+1 nog eens gewassen. En geglazed. En gewaxt.

‘t Begon weer met gewoon wassen. Dan zag ik dat de trims niet echt netjes waren (er hangt veel zwarte plastiek aan een MINI), en van het een komt het ander.
                  Interieur is ook weer proper.
                  Hoe ze het doet, don’t ask: ik stofzuig dat autootje quasi wekelijks (rap rap, in vijf minuten is dat gefixt, ik pak dat mee als ik het huis stofzuig, en de MINI binnen staat), maar toch slaagt ze er in om iedere week daar net een zak zand en aarde in te kappen , je zou bijna denken dat ze in de bouw werkt .
                  Die vrouwen e! Die van mij gaat wekelijks 2-3 keer gaan paardrijden, haren auto is dan ook altijd ne zandbak, kheb da opgegeven! Zolang die van mij maar proper staat.

Comment

Dochter reed vroeger ook paard. Ik ben content dat ze daar mee gestopt is. Papa mocht altijd mee, om het paard op en af te zadelen, en dan een uur staan wachten langs de kant van de piste, brrrr. En wetende dat ik niets moet hebben van die beesten.

Comment

Da MINI, ontdaan van het wintervuil:

Comment

Dochter reed vroeger ook paard. Ik ben content dat ze daar mee gestopt is. Papa mocht altijd mee, om het paard op en af te zadelen, en dan een uur staan wachten langs de kant van de piste, brrrr. En wetende dat ik niets moet hebben van die beesten.
                        Die van mij is ook altijd 3u weg, haren auto wassen aaah nee ze, maar telkens een uur voor en een uur na da paard staan kuisen 2-3 keer in de week...
                        Ik ga ook soms is mee, minder dan vroeger, voor iemand die daar geen interesse voor heeft is het alles behalve plezant. Baja zie die beesten wel graag, maar nogal een dure hobby! Ieder zijn ding uiteraard, kan ze het moeilijk afpakken.

Da MINI, ontdaan van het wintervuil:
                        Nice! Enkel afgewassen of ook ne wax opgezet, gepolierd misschien? Geen enkel krasje of deukje te zien, straf!

Comment

Laagje glaze en wax. Er zijn nochtans langs weerszijden een paar parkeerdeukjes en net naast de klink is er een lelijke diepe kras. Moet eens een spotrepair krijgen daar, maar blijkbaar is dit een heel moeilijke kleur om te spuiten, en zien het er weinig zitten om hierop een spotrepair te doen.

Comment

Het was erg gisteren. Het strooizout heeft een paar lichte sporen op mijn motorkap achtergelaten, precies ingebrand, vraag mij af wat daar allemaal inzit

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Het sneeuwt een beetje

Verstuurd vanaf mijn ANE-LX1 met Tapatalk

Comment

Waar is mijn auto

Verstuurd vanaf mijn ANE-LX1 met Tapatalk

Comment

Wintervuile scooter ook goed? Ma heb em juist afgewassen.

Comment

Werkpaard.

BMW X5 45e

Comment

Werkpony.

Een halve dag gewisseld van auto, met dit resultaat.
                                      Zaterdag dan maar de emmertjes uitgehaald, en properkes gewassen.

Comment

Ondertussen al wel gepoetst
                                        Last edited by Ronnes; 05/02/2019, 18:01.

Comment

5 dagen, 2200km, 5 keer getankt en heel wat vuile baantjes gezien. vandaag eens werk van maken om hem te wassen.

Verstuurd vanaf mijn ONEPLUS A6013 met Tapatalk

Comment

Working...
                                          X