Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Onderhouds ergernis

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Onderhouds ergernis

een 3 tal weken geleden stak ik m’n sprinter binnen voor het eerste onderhoud.

Volgens de onderhouds indicator mocht ik nog doorrijden tot 60d km, maar ik vond het na 50d/km welletjes en bracht hem binnen voor de eerste grote beurt ( daartussen nooit binnen geweest)

Hiervoor afspraak gemaakt, vervangbestelwagen gekregen want hadden deze een halve dag nodig zijden ze .( omdat de olie van de automatische boite ook vervangen diende te worden)

tot daar allemaal correct en geen probleem.

ik ga om mijn bestelwagen op het afgesproken uur, en zie hem daar buiten staan met een ferme deuk in de zijkant. ( deze is full wrap )
    Ik redelijk kwaad natuurlijk, ben nogal secuur op m’n gerief ( was m’n camionet zelfs met wax it spullen )

hadden ze er in de garage met een clarck achteruit tegengereden

Dan is dat toch aan hen om die terug te herstellen op hun kosten?
    Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
    Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Ok , ik krijg een vervangcamionet en belettering word opnieuw gedaan.
      ik ben deze ongeveer 3 weken kwijt geweest . Voor mij is dat dikke miserie omdat ik niet al mn werkmatetiaal kan overladen.

Na 3 weken ga ik erom, en wat zie ik thuis pollenfilter nog steeds pikzwart. Ik vermoed wel dat de motorolie en boitolie is vervangen ( ik voel en hoor zoiets)

nu 2 weken verder en 2 dkm verder, indicator remslijtage brand

Comment

Was nog niet klaar blijkbaar kan je hier geen lange teksten typen

Comment

Alle wat is dat met die garage ? En dat voor de grootste officiële dealer van Vlaanderen?

moest ik zoiets met m’n klanten uitsteken, zou ik er toch voor zorgen dat de rest van m’n werk perfect is.

nu onlangs factuur gekregen ( die ik weiger te betalen) waarop ook staat vervangen remblokken ( voor of achter weet ik niet)

ben ik nu onredelijk ? Of zoek ik beter andere garage?

Comment

Lange teksten zijn normaal gezien toch geen probleem, tenzij je natuurlijk je bericht post voordat je het volledig getypt hebt.
            Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
            Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)

Comment

Mij zouden ze daar toch al niet meer terug zien, moest dat met mij gebeuren.

Comment

Mercedes service tot nu toe , vind ik gene vetten

ongelukken gebeuren, ok maar

- zorg dat uw werk voor de rest perfect is
                - doe een commerciële tegemoetkoming naar uw klant voor het ongemak.

blijkbaar is dat wat veel gevraagd zeker

Comment

En waarom weiger je de factuur te betalen ? Omdat het lampje van de remblokken brandt en er op de factuur vervangen remblokken staat ?

50.000 km, is dat niet erg lang voor de olie ?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BARTVDS
                    Alle wat is dat met die garage ? En dat voor de grootste officiële dealer van Vlaanderen?

moest ik zoiets met m’n klanten uitsteken, zou ik er toch voor zorgen dat de rest van m’n werk perfect is.

nu onlangs factuur gekregen ( die ik weiger te betalen) waarop ook staat vervangen remblokken ( voor of achter weet ik niet)

ben ik nu onredelijk ? Of zoek ik beter andere garage?
                    Dealer in het Waasland?

Verstuurd vanaf mijn Nexus 5X met Tapatalk

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door BARTVDS Bekijk Berichten
                      Mercedes service tot nu toe , vind ik gene vetten

ongelukken gebeuren, ok maar

- zorg dat uw werk voor de rest perfect is
                      - doe een commerciële tegemoetkoming naar uw klant voor het ongemak.

blijkbaar is dat wat veel gevraagd zeker
                      Men zegge het verder, ik schreeuw het al jaren van de daken

Hun onderhoud en klantenservice in België lijkt echt nergens op. Oplichterij is nog zacht uitgedrukt
                      Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

Ok , ik krijg een vervangcamionet en belettering word opnieuw gedaan.
                        ik ben deze ongeveer 3 weken kwijt geweest . Voor mij is dat dikke miserie omdat ik niet al mn werkmatetiaal kan overladen.

Na 3 weken ga ik erom, en wat zie ik thuis pollenfilter nog steeds pikzwart. Ik vermoed wel dat de motorolie en boitolie is vervangen ( ik voel en hoor zoiets)

nu 2 weken verder en 2 dkm verder, indicator remslijtage brand
                        Das straf

Z4 M40i

Comment

Vereenooghe ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jocar Bekijk Berichten

Men zegge het verder, ik schreeuw het al jaren van de daken

Hun onderhoud en klantenservice in België lijkt echt nergens op. Oplichterij is nog zacht uitgedrukt
                            Kan jij een stuk bashen zeg telkens op die mannen van dat super merk. Begrijp ik wel niet zenne. Mij hoor je dat toch nooit zeggen of zie je dat door mij geschreven staan?
                            Draai uw plaat eens om!

Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
                            Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
                            Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door camaro 68 rs Bekijk Berichten

Das straf
                              Waarom?
                              Dat hoor je echt, het geratel is een stuk minder.
                              en het schakelen verloopt soepeler

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                                En waarom weiger je de factuur te betalen ? Omdat het lampje van de remblokken brandt en er op de factuur vervangen remblokken staat ?

50.000 km, is dat niet erg lang voor de olie ?
                                volgens de onderhoudsindicator mocht ik zelfs tot 60000 wachten. Voor bestelwagens is dat normaal.

ik weiger de factuur te betalen om

1) ze me een hoop miserie / werkmoelijkheden / achternageloop veroorzaakt hebben
                                2) ik enige tegemoetkoming / klantenservice verwacht na hun fout
                                3) ik weer achter remblokjes mag lopen 2dkm achter een groot onderhoud dus tijdverlies
                                4) als je uw kapoo opendoet en ge ziet een pikzwarte pollenfilter ik dat niet normaal vind na een groot onderhoud
                                5) ze me probeerden dingen aan te rekenen die in garantie waren
                                6) ik ook zelfstandig ben , en ik zoiets standaard zelf voor mn klanten zou doen na zo een blunder/ongeval

dat ist zowat
                                Last edited by BARTVDS; 17/12/2017, 11:50.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten

Kan jij een stuk bashen zeg telkens op die mannen van dat super merk. Begrijp ik wel niet zenne. Mij hoor je dat toch nooit zeggen of zie je dat door mij geschreven staan?
                                  Draai uw plaat eens om!
                                  Ik heb ze omgedraaid en er staat begot hetzelfde op

Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.

2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver

Comment

volgens de onderhoudsindicator mocht ik zelfs tot 60000 wachten. Voor bestelwagens is dat normaal.

ik weiger de factuur te betalen om

1) ze me een hoop miserie / werkmoelijkheden / achternageloop veroorzaakt hebben
                                    2) ik enige tegemoetkoming / klantenservice verwacht na hun fout
                                    3) ik weer achter remblokjes mag lopen 2dkm achter een groot onderhoud dus tijdverlies
                                    4) als je uw kapoo opendoet en ge ziet een pikzwarte pollenfilter ik dat niet normaal vind na een groot onderhoud
                                    5) ze me probeerden dingen aan te rekenen die in garantie waren
                                    6) ik ook zelfstandig ben , en ik zoiets standaard zelf voor mn klanten zou doen na zo een blunder/ongeval

dat ist zowat
                                    Daar zeg u het juist: als (kleine ?) zelfstandige zou u dat doen.
                                    Maar u schrijft : "bij de grootste officiele dealer van Vlaanderen " Dus heeft u enkel te maken gehad met personeel en heeft u "de baas" gewoon niet ontmoet.
                                    De meeste van hen doen hun werk (meestal goed) maar daar eindigt het ook bij.

Comment

Ik vraag me soms af wie er nog een mercedes bestelwagen koopt, als je alle verhalen leest.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Beeimwee3 Bekijk Berichten

Daar zeg u het juist: als (kleine ?) zelfstandige zou u dat doen.
                                        Maar u schrijft : "bij de grootste officiele dealer van Vlaanderen " Dus heeft u enkel te maken gehad met personeel en heeft u "de baas" gewoon niet ontmoet.
                                        De meeste van hen doen hun werk (meestal goed) maar daar eindigt het ook bij.

ik werk ook met personeel,

als ze zo een voorvalletjes niet aan mij komen melden ( dit gebeurt toch niet dagelijks) , en ik kom dat te weten als baas, krijgt hij ogenblikkelijk zn C4
                                        een werkgever/baas is een ander woord voor kloddenoplosser als je als baas de problemen al niet meer zelf doet? , dan kan je toch nog onmogelijk nog controle hebben over uw zaak denk ik.

Comment

Working...
                                        X