Karreke ging binnen bij een officiële verdeler Schele.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Onderhouds ergernis
Collapse
X
-
In ieder geval meteen de factuur protesteren. Met een duidelijke aangegeven reden waarom je ze protesteert.“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Utah Bekijk BerichtenIn ieder geval meteen de factuur protesteren. Met een duidelijke aangegeven reden waarom je ze protesteert.
Op die manier sta je het sterkst en is de kans groot dat er voor het niet-betaalde gedeelte geen verdere stappen worden ondernomen.
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RX-8 Bekijk BerichtenEn in 't Vlaams ?
“We forget, in our age of instant turbo gratification, that these older M cars used to thrive at high RPMs, like the race cars they originate from”
Oorspronkelijk geplaatst door MRJElektrische auto's is voor Bobo's die graag pronken met hun geld en zogezegd cool en groen geweten maar het draait puur om fiscaliteit.
Comment
-
update,
ze hebben het grootste deel van de factuur betaald die ik hun heb verzonden , ( verloren uren, km vergoeding over en weer rijden garage, planning etc)
en ik heb het deel betaald van hun factuur waar ik mee akkoord was. dus beide partijen akkoord
; dossier afgesloten
- Likes 1
Comment
-
Mooie afsluiting. Goed dat je op je streken bleef staan.“If someone isn't what others want them to be, the others become angry. Everyone seems to have a clear idea of how other people should lead their lives, but none about his or her own.”
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maurice P.P. Bekijk BerichtenIk zou echt niet weten of BartVDS streken heeft...
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door BARTVDS Bekijk Berichtenupdate,
ze hebben het grootste deel van de factuur betaald die ik hun heb verzonden , ( verloren uren, km vergoeding over en weer rijden garage, planning etc)
en ik heb het deel betaald van hun factuur waar ik mee akkoord was. dus beide partijen akkoord
; dossier afgesloten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk Berichten
En winst uit gehaald ?
Met al dat tijdverlies en werkongemak ? niet echt , ik had liever dat ze al die miserie niet verkocht hadden.
aar ik had ook geen zin om gewoon te betalen na al wat ze hebben uitgespookt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk BerichtenEn blijf je voor de toekomst daar klant ?
Denk het niet, het is veel te ver voor mij en ik heb een garage op 5 min van mijn woonplaats , en het is nu niet dat de huidige dealer overloopt van vriendelijkheid, deugedelijkheid,
Comment
Comment