Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Milieuvignet Duitsland

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten

Ja, da's erover... Dat is dik in de mensen hun zakken zitten. Wat gaan ze doen bij de volgende euronorm ? Euro 6 verbieden ?
    Iedereen te voet dat is ecologisch!
    Benieuwd wanneer je tax gaat moeten betalen op je batterij.
    Polo 6n 1.4

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door verbatim2 Bekijk Berichten
      Iedereen te voet dat is ecologisch!
      Benieuwd wanneer je tax gaat moeten betalen op je batterij.
      Dat komt zeker onder de vorm van recupel... En voor zo n grote batterij zouden ze ook hier serieus kunnen doorrekenen....

Comment

Er zijn merken (o.a. Renault dacht ik) waar je de batterij huurt ... wat in eerste instantie een nadeel lijkt te zijn zou dan op termijn wel eens een voordeel kunnen worden.

Comment

Ja, bij Renault huur je de batterij. Daarom dat hun electrische wagens niet zo duur zijn. Je moet immers maandelijks voor je batterij betalen. Maar of dat uiteindelijk goedkoper uitkomt denk ik niet. Wordt wel veel toegankelijker voor veel mensen zo.

Comment

Ik vrees dat hij hierdoor (nog veel) moeilijker verkoopbaar wordt als tweedehands.

Comment

Ik ben in de herfstvakantie 4 dagen naar München geweest. Dag 1 en 2 waren de dinsdag en de woensdag, officieel feestdagen dus. Daarom was de tuv gesloten, en ook langs de autosnelweg konden ze ons nergens aan een vignet helpen. Omdat ik er toch al 2 dagen rondreed zonder, ben ik de laatste 2 dagen zo maar doorgegaan.

Voorlopig toch geen boetes binnen gekregen. Heel wat rondgereden, wel niet langs de straat geparkeerd. En dat met een 1.9dci euro 4..

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI VNS-L31 met Tapatalk

Comment

Working...
              X