Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Pechverhelping aantal personen

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Pechverhelping aantal personen

Als je pechverhelping neemt met vervangwagen krijg je geen vervangwagen waarbij iedere inzittende of ieder lid van je gezin kan inzitten.
    Dus een gezin met 6 of 7 krijgt geen vervangwagen die groot genoeg is voor iedereen van je gezin.
    Iemand hier ervaring mee of een oplossing?

Enige oplossing die ik zie is niet zoveel kinderen te nemen.

Mvg

Comment

Hier hebben we de man van het laddertje weer ... benieuwd of je in je nieuwe topic opnieuw zoveel feedback geeft ?

Comment

Er is meestal een bepaalde categorie van vervangwagen voorzien. Gewoonlijk is dat de grootte van een Renault Clio.

Grote monovolumes edm zijn niet vlot beschikbaar bij de gebruikelijke verhuurders, en de huurprijzen zijn hoog. Als je weet dat het grootste stuk van de premie van je assistance nu al naar het luik ‘voertuig’ gaat, en meer specifiek naar de vervangwagen, zie je het al van ver dat een verzekering die een gelijkaardig voertuig als het kapotte moet ter beschikking stellen, simpelweg onbetaalbaar zou zijn.
        Want de TS verwacht een peoplecarrier, de eigenaar van een S-klasse verwacht ook een gelijkwaardige limousine, een Porsche 911 ga je dan ook niet door een Clio vervangen...

Wat wel zo is, is dat men zal zorgen dat alle inzittenden op de plaats van bestemming of thuis geraken.
        2018 Mercedes C220d kombi AMG Sport-Edition

Comment

Stel de vraag eens aan touring of vab.

Wat ik wel weet is dat je makkelijk met 4 in hun camionette mee kan als je auto afgesleept wordt.

Comment

Geen firma gevonden die het aantal gezinsleden kan voorzien van een vervangwagen.

Comment

Het komt waarschijnlijk zo zelden voor dat ze daar geen pasklare oplossing voor hebben.

Niemand gaat je 100% mobiliteit kunnen garanderen. Ik heb het ook ooit aan VW gevraagd toen ik een Sharan had. Standaard vervangwagen is een Polo of zo.
              Op de vraag wat er gebeurt als ik mijn mijn auto met 6 personen ergens in panne val, heb ik nooit een antwoord gekregen. Ik kan je wel garanderen dat ze geen Sharans geven als vervangwagen. Met wat geluk kan je een huurwagen krijgen en bijleggen voor een Touran of een ander compact model.

Je kan je hetzelfde af vragen als je met een caravan of fietsen op de trekhaak onderweg bent. Ik heb nog geen vervangwagens gezien met een trekhaak, laat staan dat je daarmee een caravan wil trekken. (en nee, ik trek nooit een caravan)

Comment

Bij BMW krijg je toch een wagen van dezelfde categorie, niet? Voor mijn 316i berline kreeg ik een 318d touring automaat waar ik een week mee op skiverlof ben gegaan (zelfs al was mijn wagen al hersteld 2 dagen nadat ik vertrokken was) en geen euro moeten betalen. Op dat vlak zeer tevreden

Comment

Toen ik problemen had met mijn maten op weg naar Frankrijk in mijn BMW 118dA (5 personen + bagage dus was goed proppen) gingen ze mij een Corsa geven...

Uiteindelijk na enkele telefoontjes met BMW klantendienst een bmw 520dA touring gekregen gratis en voor niets, en dit om er een week mee naar Frankrijk te gaan!

Ben enorm tevreden van de BMW service!

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
                  Last edited by Robin_Touareg; 22/12/2017, 14:34.

Comment

Working...
                  X