Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Heeft iemand 1ste kaart LEZ Antwerpen opgeslagen? 1km Singel heeft me dagpas gekost.

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Juist, en die keuze (vooral) op belastingen baseren is zelden slim. Belastingregels hebben nu eenmaal de gewoonte regelmatig te veranderen.

Ik heb me gewoon aangeschaft waar ik zin in had: een betrouwbare 2.4 l. diesel tegen een heel schappelijke prijs ☺.
    Als me dat straks iets meer aan wegenbelasting of zo kost, dan is dat maar zo. Elke kilometer is in elk geval genieten, of het nu werkverkeer is, of een paar duizend km op vakantie, en daar gaat het voor mij om.

Last edited by K2; 27/12/2017, 01:14.

Comment

Iedereen gelijk voor de wet....

De federale politie krijgt boetes omdat haar oude voertuigen in de lage-emissiezone rondrijden. In een rondzendbrief roept de directie nu op om goed na te denken over welke auto men gebruikt voor een verplaatsing naar Antwerpen. Dat schrijven Het Nieuwsblad en Gazet Van Antwerpen.

Comment

Of dat de politie nu een boete krijgt of niet, wij betalen er toch voor hoor!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door quovadis Bekijk Berichten
          LEZ, dient alleen om mensen hun frank te laten vallen, dat ze hun mentaliteit stilletjes moeten veranderen… dat lukt bij sommige nooit, maar via hun portefeuille, pas je wel hun gedrag aan…
          Ben je jong en/of kerngezond of hej je een dikke bankrekening, dan zijn er geen problemen.
          Maar niet iedereen kan zomaar een nieuwe (lees "minder vervuilende") wagen kopen.
          Het openbaar vervoer is niet zomaar voor iedereen een optie, want die zetten je niet aan de voordeur af, maar moet je soms nog ver lopen en dat kunnen niet alle mensen.
          Zelfs fietsen is niet voor iedereen mogelijk.
          Ook als je een "mindervalidenkaart" achter je autovooruit hebt liggen, mag je daar niet altijd zomaar mee binnenrijden. Je moet ook na een "1"tje staan hebben in de nummer van de ziekenkas. Dat wil zeggen dat alleen de mindervaliden met het laagste inkomen binnen mogen, de andere mindervaliden kunnen gewoonweg stikken! Oprotten!
          Last edited by ; 24/09/2018, 02:47.

Comment

Ben te oud om van mentaliteit te veranderen. Mijn koopgedrag kan ik wel aanpassen...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door robert1701 Bekijk Berichten

Ben je jong en/of kerngezond of hej je een dikke bankrekening, dan zijn er geen problemen.
              Maar niet iedereen kan zomaar een nieuwe (lees "minder vervuilende") wagen kopen.
              Het openbaar vervoer is niet zomaar voor iedereen een optie, want die zetten je niet aan de voordeur af, maar moet je soms nog ver lopen en dat kunnen niet alle mensen.
              Zelfs fietsen is niet voor iedereen mogelijk.
              Ook als je een "mindervalidenkaart" achter je autovooruit hebt liggen, mag je daar niet altijd zomaar mee binnenrijden. Je moet ook na een "1"tje staan hebben in de nummer van de ziekenkas. Dat wil zeggen dat alleen de mindervaliden met het laagste inkomen binnen mogen, de andere mindervaliden kunnen gewoonweg stikken! Oprotten!
              Het is inderdaad allemaal simpel gezegd dat het aan de mentaliteit ligt.
              Gent probeert het al 30 jaar en er rijden nog altijd evenveel auto’s.

Ze deden vroeger ook al enquête’s in de stad en vroegen mij ook waarom ik niet met het openbaar vervoer kwam.
              Stond daar met 5 personen waarvan 2 kinderen en een buggy met verzorgingstas en alles wat je met kleine prutsen moet mee hebben.
              Dan nog eens alle aangekochte dingen die aan de buggy hingen en we in onze handen hadden.
              Met de auto stonden we op 15min thuis.
              Met het openbaar vervoer was het een uur en moesten we 3x overstappen.
              Wat denk je zelf antwoordde ik dan.

Moest dinsdag ergens rond de stad zijn.
              Gekeken via Waze, 17min rijden.
              Gekeken voor OV, 49min.
              Moet dan wel nog met de fiets naar de bushalte en hopelijk pieken ze hem daar niet.
              den borre

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
              "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "

Int3x0r
              Als ik vroeger op unief examens had, dan was dat nefast voor mijn "soldaat".

Comment

Working...
              X