Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ervaringen aftermarket DAB+ -ontvanger/adapter/radio met raamantenne

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten

Met een versterkte dakantenne bedoel je?
    Met een raamantenne binnenkort ook bedoelde ik.

Toont inderdaad wel aan dat zo’n raamantenne niet heel goed is. Feit is wel dat je bij gebrek aan zender in Gent binnen ook geen DAB+ kan ontvangen dus dat er gewoon een slecht signaal is.
    Vandaag ook de Nederlandstalige zenders via DAB+ gehoord vanuit Villers-la-Ville.
    Gewone standaard dakantenne, alle Alfa’s (kleine) hebben sinds 3 jaar standaard DAB+

Last edited by quovadis; 08/01/2018, 17:37.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten

Vandaag ook de Nederlandstalige zenders via DAB+ gehoord vanuit Villers-la-Ville.
      Sart-Dames-Avelines? Heerlijke baantjes daar!

Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
      Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
      Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.

Comment

Ik heb op de audi DAB+ en ook in de Maserati,

Nu heb ik een vreemd probleem bij de audi nl. hij vind enkel rtbf zenders... dus vind niks van nederlandstalige zenders is plots zo een maand of 3 geleden dusja nu luister ik opnieuw fm of naar m'n blibliotheek. Weet iemand een oplossing? (bij Maserati werkt alles perfect dus ligt niet aan de dekking in mijn regio)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk Berichten
          Ik heb op de audi DAB+ en ook in de Maserati,

Nu heb ik een vreemd probleem bij de audi nl. hij vind enkel rtbf zenders... dus vind niks van nederlandstalige zenders is plots zo een maand of 3 geleden dusja nu luister ik opnieuw fm of naar m'n blibliotheek. Weet iemand een oplossing? (bij Maserati werkt alles perfect dus ligt niet aan de dekking in mijn regio)
          Dat is vreemd!
          Je hebt zeker in beide voertuigen DAB+? Hoe oud is de Audi nu?
          Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
          Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten

Dat is vreemd!
            Je hebt zeker in beide voertuigen DAB+? Hoe oud is de Audi nu?
            8j. kan zijn dat het gewone DAB is ook...

Comment

8j. kan zijn dat het gewone DAB is ook...
              Of, optielijst van Audi niet volledig gelezen….

Comment

Hoeda? Heeft 7j perfect gewerkt..

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy
                  Ja maar die zijn ergens in oktober gewijzigd dacht. Even geen tijd om op te zoeken maar had het gelezen.

Verzonden vanaf mijn bijna te slimme iPhone met Tapatalk

Comment

De meeste officiële zenders hebben op 17/11/2017 DAB gestopt en zenden sindsdien alleen nog op DAB+ uit.....

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door quovadis Bekijk Berichten

De meeste officiële zenders hebben op 17/11/2017 DAB gestopt en zenden sindsdien alleen nog op DAB+ uit.....
                      ah gvd wistk niet! Dus wss zal vrt ermee gestopt zijn dan..

Klopt idd.= https://www.vrt.be/nl/heb-je-een-vra...g-gebruiken--/

Comment

de golflengtes zijn waarschijnlijk verplaatst , had ik ook , plots ontving ik niks meer met m'n geheugen , dus gewoon effe terug zoeken naar de nieuwe golflengtes .
                        TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa

Comment

Kloterij vind ik dat de "oude zenders" ook gewoon in de lijst blijven staan.
                          D'r moet toch een manier zijn om die uit de lijst te wissen
                          Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                          Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                          Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                          Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                            Bij mij staan enkel nog degene die werken dus alle rtbf zenders.

Comment

maat van mij heeft een G30 5serie met DAB (of DAB+) en in tunnels (kennedytunnel bv) valt het geluid volledig weg. Ik geloofde MNM en Studio Brussel. Is geen overgang naar FM. Heeft gemaild naar VRT en die zegde dat alles pas op punt zal staan vanaf september 2018...
                              Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl

Comment

Ik verlies zelfs signaal als'k in m'n garage rij..;

Comment

Ik verlies zelfs signaal als'k in m'n garage rij..;
                                  Uw auto staat misschien in een ondergrondse bunker?

Hier werkt Dab+ ook als ik mijn auto achterwaart in de (huis) garage parkeer en de poort toe is.

Mijn draagbare DAB+ radio werkt ook overal in huis…

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                                    Reset uw autoradio /navi terug naar de fabriek instellingen en alles zou opgelost moeten zijn....

Comment

Working...
                                    X