Oorspronkelijk geplaatst door Gere
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Ervaringen aftermarket DAB+ -ontvanger/adapter/radio met raamantenne
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gere Bekijk Berichten
Vandaag ook de Nederlandstalige zenders via DAB+ gehoord vanuit Villers-la-Ville.
Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Maar daar zal wellicht nooit een boek noch een film over gemaakt worden.
Comment
-
Ik heb op de audi DAB+ en ook in de Maserati,
Nu heb ik een vreemd probleem bij de audi nl. hij vind enkel rtbf zenders... dus vind niks van nederlandstalige zenders is plots zo een maand of 3 geleden dusja nu luister ik opnieuw fm of naar m'n blibliotheek. Weet iemand een oplossing? (bij Maserati werkt alles perfect dus ligt niet aan de dekking in mijn regio)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk BerichtenIk heb op de audi DAB+ en ook in de Maserati,
Nu heb ik een vreemd probleem bij de audi nl. hij vind enkel rtbf zenders... dus vind niks van nederlandstalige zenders is plots zo een maand of 3 geleden dusja nu luister ik opnieuw fm of naar m'n blibliotheek. Weet iemand een oplossing? (bij Maserati werkt alles perfect dus ligt niet aan de dekking in mijn regio)
Je hebt zeker in beide voertuigen DAB+? Hoe oud is de Audi nu?Phileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Metaxa, deed tot hiertoe 61,29 reizen rond de wereld in 6800 dagen of gemiddeld 361,34 km per dag, elke dag...dag in, dag uit...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Metaxa Bekijk Berichten
Dat is vreemd!
Je hebt zeker in beide voertuigen DAB+? Hoe oud is de Audi nu?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk Berichten
8j. kan zijn dat het gewone DAB is ook...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door SchnippyHoeda? Heeft 7j perfect gewerkt..
Verzonden vanaf mijn bijna te slimme iPhone met TapatalkPhileas Fogg, maakte naar aanleiding van een weddenschap één reis om de wereld in 80 dagen. Jules Verne heeft er het wereldberoemde boek naar geschreven en is ook meerdere keren verfilmd geweest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk BerichtenHoeda? Heeft 7j perfect gewerkt..
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quovadis Bekijk Berichten
De meeste officiële zenders hebben op 17/11/2017 DAB gestopt en zenden sindsdien alleen nog op DAB+ uit.....
Klopt idd.= https://www.vrt.be/nl/heb-je-een-vra...g-gebruiken--/
Comment
-
Kloterij vind ik dat de "oude zenders" ook gewoon in de lijst blijven staan.
D'r moet toch een manier zijn om die uit de lijst te wissenOpel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenKloterij vind ik dat de "oude zenders" ook gewoon in de lijst blijven staan.
D'r moet toch een manier zijn om die uit de lijst te wissen
Comment
-
maat van mij heeft een G30 5serie met DAB (of DAB+) en in tunnels (kennedytunnel bv) valt het geluid volledig weg. Ik geloofde MNM en Studio Brussel. Is geen overgang naar FM. Heeft gemaild naar VRT en die zegde dat alles pas op punt zal staan vanaf september 2018...Klik voor topic 1990 BMW 535i E34 manueel 6cyl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk BerichtenIk verlies zelfs signaal als'k in m'n garage rij..;
Hier werkt Dab+ ook als ik mijn auto achterwaart in de (huis) garage parkeer en de poort toe is.
Mijn draagbare DAB+ radio werkt ook overal in huis…
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenKloterij vind ik dat de "oude zenders" ook gewoon in de lijst blijven staan.
D'r moet toch een manier zijn om die uit de lijst te wissen
Comment
Comment