Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Ik heb zelf verschillende jaren op het Salon gewerkt. Je babbelt dan wel eens met een hostess van hier of daar. Als je dan hoort wat die miekes allemaal moeten aanhoren van plat gezwets, en nog erger, zouden moeten verdragen van bepotelingen... het is echt meer dan degoutant.
Je zou beschaamd zijn om als ‘mannelijke autoliefhebber’ gecategoriseerd te worden.
Gewoon jammer omdat die al gezien zijn, er is niets nieuws te zien, als ze nu bvb een andere kleur van deze modellen genomen hadden was het een ander verhaal ... ook jammer dat ze de Urus nog niet mogen laten zien, die mag pas aan het publiek getoond worden in Genève in maart.
Gewoon jammer omdat die al gezien zijn, er is niets nieuws te zien, als ze nu bvb een andere kleur van deze modellen genomen hadden was het een ander verhaal ... ook jammer dat ze de Urus nog niet mogen laten zien, die mag pas aan het publiek getoond worden in Genève in maart.
Maja, enkel de echte kenners weten dat die al ooit gezien zijn, maar ik begrijp wel wat jij bedoelt
En autoshow Genève is nu eenmaal belangrijker en invloedrijker dan Brussel voor zo'n première.
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Persfoto's zijn meestal hippe kleurtjes en dikke velgen. Maar wie er ene bestelt (of mag bestellen van de baas) kiest een grijze, zwarte of witte basis of business versie op 16'. Dan is het ineens heel wat minder natuurlijk
Ja maar zelfs met dikke velgen vind ik hem niet sexy IRL.
Ben hem met mijn vrouw gaan bekijken. Bij Deckx in Turnhout stond hij in't wit met zwart dak en dikke velgen en zij vond het nog steeds een oude mannen auto LOL.
Het interieur vind ik dan weer wel dik OK.
Dat valt inderdaad mee, maar toch blijven de meeste merken vast houden aan die sombere donkere kleuren voor het interieur, je wordt daar depressief van.
Geef mij maar zo iets:
Joske, bij mij was het donkere plafond zelfs een optie lol. Maar 't lukt nog, voel me soms zelfs hyper, maar da's door mijn gespleten persoonlijkheid wellicht. (grapje hoor )
Conclusie : dat doe ik op deze manier geen tweede keer meer. Véél te druk. Dus volgende keer zoals vroeger naar de premiere ook al kost dat meer dan dubbel zoveel.
Vooral jonge gastjes die in elke interessante auto plaats nemen en zichzelf en hun copains uitvoering zitten te fotograferen met hun slimme telefoon.
Zoals gepland gaan proefzitten in de Alpine A110 en de MX-5. In de Alpine helaas te weinig schouderruimte in de sportzetels. Grote teleurstelling.
De MX-5 Edition 160 was ook veel te klein. Zetel kon niet dieper zodat ik met mijn hoofd tegen het dak zat. Ook hier een dikke bummer.
In het algemeen de indruk dat over een 10j we waarschijnlijk allemaal in een SUV/Crossover of iets dergelijks zullen rijden. Aanbod was gigantisch !
Wat me ook opviel was ook toch de gepeperde prijzen van wagens. Ok, ze zetten daar geen uitgeklede basismodellekes maar toch. Af en toe mijn ogen eens moeten
uitwrijven.
Conclusie : dat doe ik op deze manier geen tweede keer meer. Véél te druk. Dus volgende keer zoals vroeger naar de premiere ook al kost dat meer dan dubbel zoveel.
Ik ben vrijdag tijdens de nocturne geweest. Helemaal niet te druk.
Ik heb zondag naar Fleet tv gekeken en was wel interessant ging over alle nieuwe modellen op het salon, ik ga morgen en ben vooral geïnteresseerd in de maserati, bmw, audi en supercar standen. Iemand enig idee hoe je bij de blackboxen geraakt moesten deze er al zijn op het salon bijv. van mercedes?
Comment