Oorspronkelijk geplaatst door Gixxer
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
Autosalon 2018
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door gpdude Bekijk BerichtenVroeger elk jaar. En élk jaar was ik 2 dagen later een week goed ziek...
Comment
-
Hoe geraak je bij echt exclusieve merken ? Stel je bent in de running voor een Rolls, maar wil ook Bentley,... bekijken of Ferrari en Lambo.
Enkel op uitnodiging door dealer ? (niet dat het iets voor mij is zulle, vraag het me gewoon af op welke basis men selecteert wie binnen mag en hoe ze die selectie ter plaatse doen). Want er lopen wel altijd mensen op die stands.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Schnippy Bekijk BerichtenBij maserati kreeg ik uitnodiging via mail.
Comment
-
Vandaag dan ook maar is geweest. Toch altijd is plezant om zoveel schoon bij elkaar te zien. Wel veel volk nog voor een dinsdag, maar uiteindelijk cava nog, alles kunnen zien.
Hier “enkele” foto’s.
Had wel de indruk dat je nu meer de toegang kreeg tot duurdere wagens. Zou eigenlijk moeilijk kunnen kiezen, zoveel schoons, maar ook peperduur!
- Likes 2
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
Toen je al klant was of na offerte garage ? Ter plaatse geraak je er dus niet in, zelfs niet met aankoopintentie ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nexusduck Bekijk Berichten
Dit vraag ik mij ook wel af. Dus we kiezen voor een wit kostuum...
Comment
-
Juwelen op het autosalon ?
Het Brusselse parket bevestigt dat een 40-jarige man afgelopen weekend op heterdaad werd betrapt terwijl hij op het Autosalon juwelen aan het stelen was. De man is door de onderzoeksrechter onder aanhoudingsbevel geplaatst en in verdenking gesteld voor diefstal met inbraak, insluiping of valse sleutels.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JocarMooie pics! Thx for sharing!Oorspronkelijk geplaatst door DHLMooie collectie foto's Geert !
In die Renault Alpine had ik graag is in gezeten, maar te lang aanschuiven, prachtig wagentje!
Er viel mij ook op dat er veel blauw stond op het salon, mooi blauw!
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk Berichten
Bedankt en graag gedaan! Vind ze ook geslaagd. Zijn ze nog ni allemaal, van elke voorkant heb ik de achterkant, juist van de interieurs geen foto’s.
Ik heb hier zo'n verzameling van salon Genève uit het pre-digitale tijdperk met de auto's half erop en overal volk dat in de weg loopt
Een "echte" autoliefhebber is voor mij iemand die alle soorten wagens kan waarderen.
2018 - Mercedes A200 (163 pk) AMG-line in Iridium Zilver
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
Ne keer ons kostuum aandoen en proberen ? Als dienen Dave binnen geraakt, moet ons dat ook lukken he. Dus we kiezen voor een wit kostuum...
Comment
Comment