Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Autosalon 2018

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten

Eender welk rood
    En alfa en mazda zijn nu éénmaal het mooiste in het rood, maar zou dan toch voor de witte kiezen
    Wit parelmoer vinnek wel nog mooi, die 160 edition was ook in die kleur, maar geef mij maar blauw, jammer dat Mazda voor hun MX-5 geen duidelijker blauw voorziet.
    Blue Reflex is wel mooi, maar komt enkel tot zijn recht in de zon. Bij grijs weer oogt het ook eerder grijs.

Comment

• Maar toch

Comment

• Jij noemt dat 'muziek' op de achtergrond?

Comment

• Ik vind dat je gelijk hebt als jonge gast (zelfs als 'oudere' gast )... is ne mooie, plezante auto. Geen supervermogen maar betaalbaar en toch nog een 1.5 of 2.0 motor. Er zou ook nog een sneller alternatief mogen zijn, maar ik weet of of ne MX5 daardoor dan meer verkocht wordt. Sinds 1990 (toen kwamen ze uit geloof ik?) was het vermogen ook vrij laag. 90 PK in de eerste. Zonder servo in die tijd. Heb d'r toen testrit mee gereden en dat was tof. Volgens mij moet je voor een hoger vermogen verschillende andere ingrepen doen dan enkel het vermogen op te krikken. Remmen, ophanging, aandrijving,...
          Die 160 edition vond ik ook minder qua kleur. Kan het dat er een meer flashy blauw bestaat ook voor MX5 ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk Berichten

Wit parelmoer vinnek wel nog mooi, die 160 edition was ook in die kleur, maar geef mij maar blauw, jammer dat Mazda voor hun MX-5 geen duidelijker blauw voorziet.
            Blue Reflex is wel mooi, maar komt enkel tot zijn recht in de zon. Bij grijs weer oogt het ook eerder grijs.
            Ik ben ook liefhebber van blauw, maar bij vele merken vind ik daar mijn ding niet in. Rood kan mooi zijn, maar als anti-communist komt die kleur er niet in

Comment

• Als ik moet kiezen tussen een Clio met 250 pk of een MX-5 met 160, weet ik het wel. Ik snap die opmerkingen niet dat een MX-5 meer vermogen moet hebben. Misschien snappen die mensen het concept van die auto niet. Je kan er blijven over discussiëren, maar als je een roadster met meer vermogen wil, is er toch keuze genoeg.
              Raar dat ik niemand hoor zeggen dat hij een Dacia Dokker wil met 250 pk ..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DHL Bekijk Berichten
                Die 160 edition vond ik ook minder qua kleur. Kan het dat er een meer flashy blauw bestaat ook voor MX5 ?
                Parelmoer is nog wel mooi ze, valt moeilijk te fotograferen, in de zon echt mooi. Flashy'er blauw bestaat er niet jammer genoeg.

Oorspronkelijk geplaatst door konrad2 Bekijk Berichten
                Jij noemt dat 'muziek' op de achtergrond?
                Haha tzal wel, Trivium!

Oorspronkelijk geplaatst door Free_ltd Bekijk Berichten

Ik ben ook liefhebber van blauw, maar bij vele merken vind ik daar mijn ding niet in. Rood kan mooi zijn, maar als anti-communist komt die kleur er niet in
                Op het salon stond thans veel mooi blauw dit jaar!

Oorspronkelijk geplaatst door RX-8 Bekijk Berichten
                Als ik moet kiezen tussen een Clio met 250 pk of een MX-5 met 160, weet ik het wel. Ik snap die opmerkingen niet dat een MX-5 meer vermogen moet hebben. Misschien snappen die mensen het concept van die auto niet. Je kan er blijven over discussiëren, maar als je een roadster met meer vermogen wil, is er toch keuze genoeg.
                Raar dat ik niemand hoor zeggen dat hij een Dacia Dokker wil met 250 pk ..
                Idd, een Clio kan je ook moeilijk vergelijken met een MX-5.
                Waarom brengen ze geen +200 pk gelimiteerde versie uit? Zal wel een reden voor zijn wsl, misschien moeten er teveel aanpassingen gebeuren waardoor het te duur wordt. Was ook niet de bedoeling van Mazda voor hun MX-5 anders hadden ze die wsl wel wa groter gemaakt ook.
                Last edited by ; 19/01/2018, 20:28.

Comment

• Ik dacht aan het uz altijd ene te zien waarvan het blauw feller is dan de jouwe.. Misschien verschil tussen 'live' en foto ?

Parelmoer is inderdaad mooi, gewoon wit is 'goedkoop' vind ik.

Comment

• Vanaf dit jaar is er ook Turmalinblauw te krijgen op de MX-5. Lijkt een beetje op het marinerblue van een NA. Vind dat toch een knappe kleur.

Comment

Ik dacht aan het uz altijd ene te zien waarvan het blauw feller is dan de jouwe.. Misschien verschil tussen 'live' en foto ?

Parelmoer is inderdaad mooi, gewoon wit is 'goedkoop' vind ik.
                      Kan zijn ja, in de zon toont de wagen meer blauw dan bij grijs weer.

Comment

• T is een mooi kleurke en goe tegen 't vuil... Heb nu ne zwarten en da's geen gemak zulle

Comment

T is een mooi kleurke en goe tegen 't vuil... Heb nu ne zwarten en da's geen gemak zulle
                          Das wel waar, op die kleur valt het vuil minder op. Met welke wagen rij jij eigenlijk?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door spitsmuis Bekijk Berichten
                            Ik ben nog nooit naar deze autobeurs geweest. 95% van die voertuigen zie je gewoon op straat rondrijden , het lijkt me dus nogal gek om 5 euro te gan betalen om deze te gaan bekijken.op een overdekte locatie.
                            Ben daar 1X geweest in 1981 met school, sindsdien nooit meer geweest.
                            Waarom zou ik, ben 300% tevreden met wat ik nu heb en zonder ongelukken moet die nog 10 jaar meegaan.
                            Alle merken en modellen passeren hier om de 2 weken in de auto-gids, meer moet het niet zijn.
                            Z4 M40i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geert Bekijk Berichten

Das wel waar, op die kleur valt het vuil minder op. Met welke wagen rij jij eigenlijk?
                              BMW diesel..., niet zo sportief, maar vind de MX5 wel tof. Creeerde eigenlijk in 1990 (ik reed toen nogniet zolang) een betaalbare sportieve cabriolet, die nu bijna 30 jaar later eigenlijk nog steeds vast houdt aan zijn origineel concept.

Comment

BMW diesel..., niet zo sportief, maar vind de MX5 wel tof. Creeerde eigenlijk in 1990 (ik reed toen nogniet zolang) een betaalbare sportieve cabriolet, die nu bijna 30 jaar later eigenlijk nog steeds vast houdt aan zijn origineel concept.
                                Ik dacht altijd dat je met een Jaguar reed.
                                Al een geluk dat Mazda zich daaraan houdt, zoals de MX-5 zouden er meer moeten zijn, we zitten toch vaak alleen in de wagen en het is nog leuk rijden ook. Natuurlijk niet voor iedereen weggelegd, in en uit stappen verloopt niet zoals je dat in een SUV zou verwachten.

Comment

• In en uit gaat nog, maar op langere afstanden is rijden met uitgestrekte benen lastig voor minder soepele mensen, onder wie ik... krijg er krampen van !

Comment

Voor mij is een kleur gewoon een kleur en heeft dat niks met een politieke overtuiging te maken. Dat zijn twee zaken die totaal los staan van elkaar.

Maar, om jou redenering even door te trekken, jij supportert dus niet voor de Belgen bij het voetbal?
                                    Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
                                    Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
                                    Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
                                    Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

als anti-communist komt die kleur er niet in
                                      Lijkt me een beetje (te) kort door de bocht, die redenering ... de doorsnee liefhebber van hoogpolig tapijt kan immers perfect een geschoren partner smaken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
                                        Voor mij is een kleur gewoon een kleur en heeft dat niks met een politieke overtuiging te maken. Dat zijn twee zaken die totaal los staan van elkaar.

Maar, om jou redenering even door te trekken, jij supportert dus niet voor de Belgen bij het voetbal?
                                        Smaken verschillen natuurlijk, maar ergens heb ik een onaardig gevoel bij de kleur rood. En daarnaast vind ik ze ook niet echt mooi bij een auto, behalve dan bij een Mazda of een Alfa. Ik zal ook nooit een rode fiets of moto kopen. Zelfs vroeger zocht ik steeds de beste occasie uit en kleur maakte dan totaal niet uit, maar een rode of gele liet ik staan. Destijds vooral omdat net die 2 kleuren heel fel afschoten na een paar jaar. Denk wel dat iedereen nog de fel verbleekte rode en gele Seat Ibiza's kent en Nissan Micra's

En om op uw andere vraag te antwoorden ivm met supporteren voor de Belgen. Nope. Enerzijds omdat ik niets heb met voetbal en anderzijds omdat ik een fiere Vlaming ben

Comment

• Mijne 125cc scooter is rood, omdat het de enige kleur was naast het saaie grijs. Maar zoiets mag al een beetje opvallen in het verkeer, zoal gevaarlijk genoeg.

Moest ik ooit een Ferrari kopen, da zou het in ieder geval rood moeten zijn! Een Ferrari moet gewoon rood zijn.

Heb eindelijk een foto van die Porsche Boxster! Mijn broer is zaterdag geweest en die heeft daar wel een foto van, idem van die Macan die ik klein uitvallen vond binnenin.

Hopelijk kunnen jullie de foto's zien want het is een link naar Facebook, foto's uploaden lukt nagenoeg nog altijd niet op dit forum...

Schiet mij ni af want laat die nu net allebei in het rood zijn... Die Boxster zou ik nog wel willen, maar dan wel in een ander kleurtje.

Last edited by ; 21/01/2018, 21:00.

Comment

Working...
                                          X